Gå til innhold

Blitt forelsket i feil mann!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har to barn med samme mann jeg levde med i 10år, han dro plutselig. Ikke for å nekte på det du sier her, men noen har gått lei for lengst, så venter de på neste til de er nok til rede for å forlate. Sorry. (Skjedde med min eks. 😞) - virker som noen tror jeg håper, men det finnes faktisk menn/fedre som forlater sin lange ekteskap også. 

TS 

Anonymkode: 1ab57...393

Ja, det er nok av menn som forlater kona,  men mulig du var naiv da også, siden du ikke hadde noen anelse om at noe ikke fungerte.

Anonymkode: 6b5e5...093

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det er nok av menn som forlater kona,  men mulig du var naiv da også, siden du ikke hadde noen anelse om at noe ikke fungerte.

Anonymkode: 6b5e5...093

Jeg var veldig naiv. Som mange av damene her inne er.

Anonymkode: 1ab57...393

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg var veldig naiv. Som mange av damene her inne er.

Anonymkode: 1ab57...393

På tide å våkne opp da. Lykke til.

Anonymkode: 6b5e5...093

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har ingen mål om at han skal dra ifra kona. 

Men hvorfor har mi venninne , altså damen til broren til vedkommende merket noe rart den siste tiden mellom dem?

Jeg holder litt på med en annen mann, litt av og på. Jeg er singel, så det gjør ingenting. Men helt ærlig, kan det også være en kjip tid med kona? Ingen skriver det her. Min eks dro fra meg. Det er faktisk mulig.  

Om han drar, så kan det være helt andre grunner. Jeg har en formening om at når man er interessert i andre, så er det virkelig på tide å dra! Ts

Anonymkode: 1ab57...393

Selv om det er din formening, og mange andres formening, så endrer ikke det det faktum at en haug av mennesker er utro uansett hvor bra forholdet er. Både du og din venninne ønsker at det skal bli deg og denne mannen, ergo leser dere begge to situasjonen utifra deres håp og ønsketenkning. 

Ellers kan det hende at kona var utro og ble avslørt, og mannen hennes er nå litt der at han flørter med andre mens de jobber seg gjennom problemene sine. Eller kanskje hun er en helt fantastisk dame og han er den jævlige parten: det har vi jo faktisk mer bevis på, enn det motsatte, ikke sant? 

Og TS, du må innrømme at det er mer sannsynlig at han flørter med flere andre også, ikke kun med deg. Eller tror du at det er mer sannsynlig at du er den eneste han viser denne interessen for? 

Anonymkode: e3277...d1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Selv om det er din formening, og mange andres formening, så endrer ikke det det faktum at en haug av mennesker er utro uansett hvor bra forholdet er. Både du og din venninne ønsker at det skal bli deg og denne mannen, ergo leser dere begge to situasjonen utifra deres håp og ønsketenkning. 

Ellers kan det hende at kona var utro og ble avslørt, og mannen hennes er nå litt der at han flørter med andre mens de jobber seg gjennom problemene sine. Eller kanskje hun er en helt fantastisk dame og han er den jævlige parten: det har vi jo faktisk mer bevis på, enn det motsatte, ikke sant? 

Og TS, du må innrømme at det er mer sannsynlig at han flørter med flere andre også, ikke kun med deg. Eller tror du at det er mer sannsynlig at du er den eneste han viser denne interessen for? 

Anonymkode: e3277...d1b

Det er ikke dermed sagt at holder på med andre damer. Jeg tror selv ikke han skriver til andre. Jo flere man flørter med desto mer søl blir det, det vil han nok ikke riske. Jeg har fått et inntrykk av at han har en interesse for meg og det betyr ikke at han skal ha lik interesse for 3 andre. Han er ingen player, ser ikke ut som en player heller. Hvordan de sin fortid er, aner jeg ikke. 

Anonymkode: 1ab57...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er ikke dermed sagt at holder på med andre damer. Jeg tror selv ikke han skriver til andre. Jo flere man flørter med desto mer søl blir det, det vil han nok ikke riske. Jeg har fått et inntrykk av at han har en interesse for meg og det betyr ikke at han skal ha lik interesse for 3 andre. Han er ingen player, ser ikke ut som en player heller. Hvordan de sin fortid er, aner jeg ikke. 

Anonymkode: 1ab57...393

Men du kjenner han jo ikke så godt etter å ha møtt han 4 ganger, så hvordan kan du være så sikker på det?

Anonymkode: 39a94...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hør her TS: Denne problemstillingen din er totalt uinteressant og fullstendig latterlig. Ingen her skjønner hva du driver med. Du får bare røre rundt videre i livet ditt. En dag blir kanskje du voksen også.

Anonymkode: 735c7...23f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...