Gå til innhold

Blitt forelsket i feil mann!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg har ei venninne som kjenner kona. De er ikke på tur sammen nei. Hun er dessverre litt nedlatende og kontrollerende. Kan ikke menn også få nok, bli lei? 

Anonymkode: 1ab57...393

Menn som får nok og blir lei SKILLER seg fra kona. De finner seg ikke en elskerinne eller en dame på si. Gratulerer du blir snart hans tømmestasjon👏

Anonymkode: 2dd7b...9b0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er sikkert en grei nummer to og hyggelig flørt. Men vil du egentlig ha en kjæreste som synes det er greit å være utro? Ha litt selvrespekt og avslutt dette.

Anonymkode: 0946c...9ae

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Han vil ha deg som en enkel flørt og han vi dra hjem til kona og ha et stabilt familieliv. 

Det suger, MEN, forelskelsen din går over, kjære TS

Anonymkode: d2977...6dc

Jeg skjønner. Jeg hørte fra et vennepar at de var nær ved å gå fra hverandre for 2år siden. Det er jo ikke bestandig et ekteskap/forhold varer.  

Anonymkode: 1ab57...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk. Trengte et konstruktivt svar. Det er ikke alltid man kun vil ha sex, utnytte partneren, eller se på han som en elsker. Det handler mye om livet også. Han flørtet ikke i mnd idag, han skrev bare han trengte ro. Føler han hinter om bøe, uten å si noe. Forstår du? 

Nei han har ikke nevnt noe om verken henne eller barna. Ingen "tomtrusler". 

Anonymkode: 1ab57...393

Vil påstå at de fleste kommentarer her er konstruktive, men det virker som om du bare tar til deg det du "vil høre". Det at han trenger ro kan også bety at han faktisk ikke ønsker å fortsette dette, at han innser at det har gått for langt. De fleste anbefaler deg om å ikke fortsette, så hvorfor dveler du? Forelskelsen vil gå over. 
 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er sikkert en grei nummer to og hyggelig flørt. Men vil du egentlig ha en kjæreste som synes det er greit å være utro? Ha litt selvrespekt og avslutt dette.

Anonymkode: 0946c...9ae

Blir jeg stille, så skriver han til meg. Føler han tenker mye på meg. Ts

Anonymkode: 1ab57...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (1 minutt siden):

Vil påstå at de fleste kommentarer her er konstruktive, men det virker som om du bare tar til deg det du "vil høre". Det at han trenger ro kan også bety at han faktisk ikke ønsker å fortsette dette, at han innser at det har gått for langt. De fleste anbefaler deg om å ikke fortsette, så hvorfor dveler du? Forelskelsen vil gå over. 
 

Men tenk om et faktisk ble oss da, om noen år? 

Anonymkode: 1ab57...393

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DU virker utrolig naiv til å være 32. Han vil ha i pose og sekk, og du biter på når han gir deg komplimenter. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan han være utro mot sin nåværende kone så kan han være det mot deg også! Uansett så tror jeg han bare utnytter deg og aldri kommer til å gå ifra sin kone, samtidig synes jeg du skal skjerpe deg og ha respekt for familien hans som du bidrar til å ødelegge med dette.

Anonymkode: b704e...4c7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men tenk om et faktisk ble oss da, om noen år? 

Anonymkode: 1ab57...393

Hvorfor ofrer du dette tanker? Han har 3 barn i tenårene som forstår veldig godt hva som har skjedd om han plutselig skulle bytte ut kona med deg. Tror du at du hadde klart å etablere et godt forhold til disse og plutselig vært stemor for snart 3 unge voksne barn? Jeg tror dette hadde blitt tøft. Jeg råder deg fremdeles til å gå.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja tre, fra 12 - 16

Anonymkode: 1ab57...393

Ok. 

Hvis han vurderer å avslutte, bør du tenke gjennom dette:

- Han er uryddig. Selv med tre barn velger han altså å avslutte et samliv på den mest uryddige og kaotiske måten ved å innlede noe med en annen før det er avsluttet hjemme, snakket gjennom med kona og barna, planlagt videre vei, deling ab bo, samvær med barna osv. Ønsker du en mann med slike strategier?

- Denne uryddigheten viser en risikoatferd med stor sjanse for spetakkel og helvete om han velger brudd. Ønsker og orker du å starte et forhold med drama og smerte, også hos tre barn? Ønsker du en mann med risikoatferd?

- Du risikerer hat og forakt fra tre barn/ungdommer. Hvordan skal du løse det?

- Hvorfor gikk han ikke før? Ønsker du en mann som avslutter ekteskapet pga deg, eller fordi han uansett var ferdig med forholdet? 

Hvis du ikke blir lurt, hvis han faktisk vurderer å gå og faktisk gjennomfører det, bør du tenke gjennom ovennevnte.

Det lureste er å trekke deg tilbake til han er blitt singel. Da kan du unngå noe av det ovennevnte samt det er den absolutt mest effektive måten å finne svaret på det du lurer på: Kommer han til å gå eller ikke.

 

Anonymkode: 10c7b...8b1

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stygt gjort å involvere seg med noen som er gift. Man kan risikere å splitte og ødelegge en hel familie. Bedre å trekke seg unna og finne en som er singel. Det vil spare både deg og den andre for mye problemer.

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg skjønner. Jeg hørte fra et vennepar at de var nær ved å gå fra hverandre for 2år siden. Det er jo ikke bestandig et ekteskap/forhold varer.  

Anonymkode: 1ab57...393

En siste ting: Det er veldig uetisk å blande seg inn i hvordan deres ekteskap er. At du vil ha han er nå en sak. Noe annet er å snakke om deres ekteskap med andre/lytte til hva andre forteller. Hva ville du selv følt om andre snakket slik om ditt forhold? Eller om han og kona snakket om deg (hypotetisk), slik du snakker om deres forhold med han?

Anonymkode: 10c7b...8b1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti dette flere ganger, i tyveårene. De sier det helt rette. Superromantisk, masse håp om felles fremtid, unik kjemi og blablabla. Klarer ikke være hjemme, forholdet er helt dødt...

Bare løgn. Det kommer til å smelle, han velger alltid kona, og igjen sitter du...

Anonymkode: 00019...7c3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det nytter ikke å be ts avslutte det. Dette er sikkert 10 tråden hun oppretter om han. Hun søker nok bare bekreftelse på at han er interessert i henne, og vil nok ikke innse at han er ute etter en nr 2.

Anonymkode: 39a94...4b0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvor lenge har dere holdt på? 

Anonymkode: 10c7b...8b1

Vi holder ikke på... Han skriver til meg først. Jeg tar ingen initiativ. Han begynte etter en fest vi var på. Ca 2mnd siden. 

Anonymkode: 1ab57...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi holder ikke på... Han skriver til meg først. Jeg tar ingen initiativ. Han begynte etter en fest vi var på. Ca 2mnd siden. 

Anonymkode: 1ab57...393

Da holder dere jo på, du er forelsket.

En som går, gjør det gjerne fort. Jo lengre tid som går, dess mindre sannsynlig er et brudd

Anonymkode: 10c7b...8b1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Blir jeg stille, så skriver han til meg. Føler han tenker mye på meg. Ts

Anonymkode: 1ab57...393

Selvfølgelig skriver han til deg hvis du blir stille, han ville jo holde det gående og ha deg tilgjengelig når han kjeder seg. Dette er helt klassisk! 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men tenk om et faktisk ble oss da, om noen år? 

Anonymkode: 1ab57...393

Da hadde du antakeligvis vært lykkelig helt til han hadde gjort nøyaktig det samme mot deg. Når man er i stand til å være utro over tid har man rett og slett dårlig moral. Det er naivt å tro at du kan forandre han eller at han kommer til å elske deg så høyt at han ikke kommer til å være utro. Sjansen for at du går på en smell er stor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv vært i lignende situasjon da jeg var ung og naiv. Det er snart 10 år siden, og han er faktisk gift fortsatt, enda han var så utrolig ulykkelig, hadde mistet følelsene for kona og de selvfølgelig aldri hadde sex. 😛 

Han hadde aldri hatt så sterke følelser for noen som han fikk for meg, men det var vanskelig å gå fra kona pga barn og felles hus osv. 
 

Som sagt, han er fortsatt gift. Det hender han skriver til meg på Messenger fortsatt, med masse blunkefjes osv. Ikke vanskelig å forstå hva han vil, men heldigvis er jeg ikke lenger så naiv at jeg faller for det. 
 

De få menneskene som virkelig er ulykkelige og ønsker seg ut av forholdet til fordel for en ny, de avslutter forholdet sitt raskt. De lar det ikke skure og gå, så jo lenger tid det går jo mindre er sjansen for at han kommer til å gå fra henne til fordel for deg. 

Anonymkode: 238cf...994

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...