Gå til innhold

Blitt forelsket i feil mann!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har forelsket meg i en gift mann. Jeg har laget tråd om han før, men det har eskalert seg veldig. Det er vanlige meldinger nå/ikke sørlig fløet, men det begynte jo med at han likte meg, skrev wow. Osv. Nå prater vi om alt. Absolutt alt.. Lange samtaler om jobb, følelser osv.. Kona hjemme har han visst fått litt nok av. Han har nå reist på tur flere timer ifra. 

Han trengte fred og ro skrev han. Reiste alene avgårde. Forrige helg var deg henne som reiste. 

Kan noen fortelle meg om han gjør dette for å dra ifra? Jeg vil ikke være ddn såkalte sekken , (i pose og sekk.) Men jeg føler han vil noe med meg. Mannen er 42 og jeg 32. 

Anonymkode: 1ab57...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh typisk forsmådd elskerinne. Gratulerer, du er nr 2 og han går aldri fra konen. Lykke til med å være tømmestasjon og en selvtillitsbooster til mann tidlig i 40 års krisen. Han er garantert på deilig weekendtur med konen og hvisker ømme ord i øret hennes. Du er glemt og var et leketøy. Move on.

Anonymkode: 91a11...fba

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la dette fortsette. Ta hensyn til at mannen har en familie, og kanskje barn oppi det hele.
Selvsagt er dette mannens feil selv om du også bidrar med din del - men jeg kan helt ærlig ikke forstå hvordan enkelte finner det så fryktelig pirrende å bidra til destruksjon av en familie.. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig vil han noe med deg, akkurat som andre damer han snakker med som ikke er kona. Ærlig talt hvorfor gidde å underholde tanken på å være noen sin sidepiece i det hele tatt. Sier noe om din karakter

Anonymkode: 29893...abe

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lyver til henne og han lyver til deg, det må du ikke tvile på.

Be ham om å ta kontakte deg når han har avsluttet hjemme og flyttet ut, sånn det er nå vil du bare være med på å forlenge ekteskapet hans, ikke vits i å gå når han får begge deler.

Anonymkode: 25342...db7

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Åh typisk forsmådd elskerinne. Gratulerer, du er nr 2 og han går aldri fra konen. Lykke til med å være tømmestasjon og en selvtillitsbooster til mann tidlig i 40 års krisen. Han er garantert på deilig weekendtur med konen og hvisker ømme ord i øret hennes. Du er glemt og var et leketøy. Move on.

Anonymkode: 91a11...fba

Jeg har ei venninne som kjenner kona. De er ikke på tur sammen nei. Hun er dessverre litt nedlatende og kontrollerende. Kan ikke menn også få nok, bli lei? 

Anonymkode: 1ab57...393

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok en grunn for at han skriver at han trengte ro. Tenker jeg? 

Anonymkode: 1ab57...393

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han lyver til henne og han lyver til deg, det må du ikke tvile på.

Be ham om å ta kontakte deg når han har avsluttet hjemme og flyttet ut, sånn det er nå vil du bare være med på å forlenge ekteskapet hans, ikke vits i å gå når han får begge deler.

Anonymkode: 25342...db7

Ts her. Veldig riktig sagt... Jeg føler han egentlig er dritt lei det hjemme, men at det er vanskelig også hennes avhengighet. Han skrev en mld ista at jeg var ei utrolig søt og nydelig dame. Han ble nesten svimmel skrev han. Ønsket meg en god dag videre . Hva tenker han at han vil? 

Anonymkode: 1ab57...393

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts her. Veldig riktig sagt... Jeg føler han egentlig er dritt lei det hjemme, men at det er vanskelig også hennes avhengighet. Han skrev en mld ista at jeg var ei utrolig søt og nydelig dame. Han ble nesten svimmel skrev han. Ønsket meg en god dag videre . Hva tenker han at han vil? 

Anonymkode: 1ab57...393

Han vil ha deg som en enkel flørt og han vi dra hjem til kona og ha et stabilt familieliv. 

Det suger, MEN, forelskelsen din går over, kjære TS

Anonymkode: d2977...6dc

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg har ei venninne som kjenner kona. De er ikke på tur sammen nei. Hun er dessverre litt nedlatende og kontrollerende. Kan ikke menn også få nok, bli lei? 

Anonymkode: 1ab57...393

Selvfølgelig kan også menn få nok, og bli lei. Men da må han finne ut av dette sammen med kona selv, ikke med andre. 

Endret av Lacuna
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kutter han ut og gir det tid vil forelskelsen dø ut og du kan gå videre og finne deg en som ikke er opptatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 år? Du virker som en blendet 19 åring. Voks opp. Du blir såret.

Anonymkode: 91a11...fba

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du føler han vil noe med deg? Han vil ha litt spenning i hverdagen ikke noe mer enn det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gjør dette med kona nå. Hva om det blir dere to en dag.. vil du ikke være redd for at han kan gjøre det samme mot deg? Det hadde jeg tenkt over 😳

Anonymkode: 6afd3...2d8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ts her. Veldig riktig sagt... Jeg føler han egentlig er dritt lei det hjemme, men at det er vanskelig også hennes avhengighet. Han skrev en mld ista at jeg var ei utrolig søt og nydelig dame. Han ble nesten svimmel skrev han. Ønsket meg en god dag videre . Hva tenker han at han vil? 

Anonymkode: 1ab57...393

Det er veldig lett å strø om seg med komplimenter når de ikke betyr noe, du vet jo at han er opptatt, så han risikerer ikke noe ved å si sånne ting.

Spør ham rett ut om når han har tenkt til å gå ut av ekteskapet sitt.

Hvis han da begynner å dra på det-når ungene blir store, når kona har blitt forfremmet,etter konfirmasjonen  eller noe visvass om svigerforeldre osv, da har du svaret ditt - han har ingen planer om å gå.

Anonymkode: 25342...db7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har de barn?

Anonymkode: 10c7b...8b1

Ja tre, fra 12 - 16

Anonymkode: 1ab57...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja tre, fra 12 - 16

Anonymkode: 1ab57...393

HOPP AV TOGET. NÅ!!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja tre, fra 12 - 16

Anonymkode: 1ab57...393

Det er utrolig egoistisk å være utro, men det er omtrent like egoistisk og forkastelig å involvere seg med en man vet er opptatt. Hva om det var du som var kona og jeg som var deg? Hva hadde du følt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er veldig lett å strø om seg med komplimenter når de ikke betyr noe, du vet jo at han er opptatt, så han risikerer ikke noe ved å si sånne ting.

Spør ham rett ut om når han har tenkt til å gå ut av ekteskapet sitt.

Hvis han da begynner å dra på det-når ungene blir store, når kona har blitt forfremmet,etter konfirmasjonen  eller noe visvass om svigerforeldre osv, da har du svaret ditt - han har ingen planer om å gå.

Anonymkode: 25342...db7

Takk. Trengte et konstruktivt svar. Det er ikke alltid man kun vil ha sex, utnytte partneren, eller se på han som en elsker. Det handler mye om livet også. Han flørtet ikke i mnd idag, han skrev bare han trengte ro. Føler han hinter om bøe, uten å si noe. Forstår du? 

Nei han har ikke nevnt noe om verken henne eller barna. Ingen "tomtrusler". 

Anonymkode: 1ab57...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...