Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du sier kona er vanskelig, hovmodig og kontrollerende. Er dette en person du ønsker å måtte forholde deg til på fast basis? Når du og denne mannen innleder et forhold og ungene -som hater deg- skal bo hos deg? Hvor gjennomtenkt er dette, sånn egentlig?

Anonymkode: 95edb...2b5

Nei, jeg vil som sagt at han skal finne ut av alt, da uten at jeg maser på. At de gjør det slutt skal ikke gange neste person? Min eks som gjorde det slutt med meg da? (Vi har to barn), skal jeg hamre og slå på den nye dama hans?

Nå vet jeg ikke om de traff hverandre og innledet noe imens vi var i et forhold, men jeg kan uansett ikke gjøre noe. Det er jo av og til og faktisk ofte at et langvarig forhold går i grus. Barn gar heller ikke godt av krangel etter krangel i hus. Over 50% skiller eg. Noe å tenke på.. TS. 

Anonymkode: 1ab57...393

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, jeg vil som sagt at han skal finne ut av alt, da uten at jeg maser på. At de gjør det slutt skal ikke gange neste person? Min eks som gjorde det slutt med meg da? (Vi har to barn), skal jeg hamre og slå på den nye dama hans?

Nå vet jeg ikke om de traff hverandre og innledet noe imens vi var i et forhold, men jeg kan uansett ikke gjøre noe. Det er jo av og til og faktisk ofte at et langvarig forhold går i grus. Barn gar heller ikke godt av krangel etter krangel i hus. Over 50% skiller eg. Noe å tenke på.. TS. 

1. Nei, men ikke alle klarer å holde fingrene unna. Du vet ikke hvordan hans eventuelle ekskone vil reagere. 
2. Ja, men skal du virkelig gå rundt å håpe på at ekteskapet tar slutt? Blir det ikke veldig åpenbart om han går til deg rett etterpå? Skal du vente på han i potensielt mange år? Barn tar ikke godt av å se far hoppe rett på ny dame heller.. 

Jeg håper virkelig at du kommer til klarhet og IKKE VENTER PÅ DENNE MANNEN. Finn noen som er singel, og ikke sett livet på vent. 

Endret av Lacuna
Skrevet
Lacuna skrev (3 minutter siden):

1. Nei, men ikke alle klarer å holde fingrene unna. Du vet ikke hvordan hannes eventuelle ekskone vil reagere. 
2. Ja, men skal du virkelig gå rundt å håpe på at ekteskapet tar slutt? Blir det ikke veldig åpenbart om han går til deg rett etterpå? Skal du vente på han i potensielt mange år? Barn tar ikke godt av å se far hoppe rett på ny dame heller.. 

Jeg håper virkelig at du kommer til klarhet og IKKE VENTER PÅ DENNE MANNEN. Finn noen som er singel, og ikke sett livet på vent. 

Jeg tar alt som det kommer. Av og til venter det ny og mer riktig kjærlighet, av og til får man ordnet opp. Hva de klarer er det ingen av oss som vet. Jeg vet jo ikke hvor greit han har det?

Det er ikke bra å leve i et usunt forhold heller. Leve med en person som ikke gir deg kjærlighet, pleie og bekreftelser alle trenger? Noen sliter med seg selv som igjen kan gå hardt utover kjæresten. Jeg føler at når en person som er i et forhold oppsøker andre, da er ikke det forholdet bra nok for hans del. Deverre kan vi si. Ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.10.2021 den 11.01):

Ca 4 ganger, fester. Og sammenkomst via våre bestevenner. Så når mi bestevenninne og hans bestekamerat skal gifte seg, så blir vi hver av de sin forlover. Hvordan skal dette gå videre da? Jeg kan ikke unngå å se han. 

4 ganger også er du så besatt og opphengt i han? Det høres rett og slett ikke sunt ut! 

Skrevet
Chroma skrev (2 timer siden):

4 ganger også er du så besatt og opphengt i han? Det høres rett og slett ikke sunt ut! 

Åpenbart at TS… skal vi si… mangler noe mer enn en mann.

Anonymkode: 735c7...23f

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg tar alt som det kommer. Av og til venter det ny og mer riktig kjærlighet, av og til får man ordnet opp. Hva de klarer er det ingen av oss som vet. Jeg vet jo ikke hvor greit han har det?

Det er ikke bra å leve i et usunt forhold heller. Leve med en person som ikke gir deg kjærlighet, pleie og bekreftelser alle trenger? Noen sliter med seg selv som igjen kan gå hardt utover kjæresten. Jeg føler at når en person som er i et forhold oppsøker andre, da er ikke det forholdet bra nok for hans del. Deverre kan vi si. Ts 

Du… du virker sikker på at de ikke har det bra, og at det da nødvendigvis må være kona sin feil. Fordi hun ikke «gir bekreftelse, kjærlighet og pleie». Det kan altså umulig være omvendt.  Så da er det bare naturlig at han flørter med andre liksom? 
Men med den logikken så må jo du være helt feil person for ham. For ettersom din mann forlot deg så å jo det også være fordi DU ikke ga HAM «bekreftelse, kjærlighet og pleie» . Eller?

TS, slutt å spekulere. Slutt å drømme. Slutt å svare ham. Du vet ingenting om hans ekteskap. Og selv om det skulle være dårlig, så har det ingenting med deg å gjøre. Han kommer ikke til å forlate sin kone for en han har truffet fire ganger på fest. Og det er ikke noe du vil heller, det hadde bare skapt masse problemer.

• Liker 5
Skrevet

Hm, har lest svarene til ts her. Og det skurrer, språket er så pussig. Virker som det er brukt google translate eller lignende datagenerert språk.

Anonymkode: 56330...695

• Liker 2
Skrevet

Alle utro menn sier sånt. Min eks ble både svimmel og ør av de deilige damene han skrev med bak ryggen min. Men ha såpass selvrespekt at du ber ham avslutte forholdet han er i før han prøver å sutre seg til noe fra deg. 

Anonymkode: 7e816...aaf

Skrevet

Har du barn, eller ev ønsker deg? Husk at han har tre fra før av, og begynner å dra på årene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.10.2021 den 13.06):

Jeg forstår godt hva du mener her. Det som er åpenbart er at de har slitt i forholdet/ekteskapet. Prøvd å redde det med turer, kjøpe hytte osv. Dette er det ikke han som nevner, hørt det via felles venner. Han nevner aldri noe mellom de. 

Når vi var på fest sammen, så vekket det kanskje noe i han? Kanskje dette forsterker følelsen på at han ikke har det greit med kona? Kona er vanskelig, delvis uføretrygdet. Han kan ha det tøft. Det er ikke alltid en mann skal ha i pose og sekk. Når det er sagt, så oppsøker han meg mye. Jeg holder avstand og vil gjøre det ei god tid etter et evt endt brudd. 

Siden han tar kontakt og bryr seg, er det for å holde gjernet varmt? I tilfelle? TS

Hei. Meg du siterte her. Jeg skrev hva du selv bør tenke gjennom for egen del, men jeg ser fokuset ditt i videre svar både her til meg og i tråden forøvrig, er på han. Hva han tenker og vil, hvordan han har det i ekteskapet osv osv. Mitt råd er fokusere mindre på det og mer på deg selv. Ønsker du svar på hva han vil, må du ta det direkte med han i stedet for å lage deg egne tankerekker. Ser nå dere kun har møttes fire ganger. Det er ikke mye.

Lykke til😊

Anonymkode: 10c7b...8b1

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Åpenbart at TS… skal vi si… mangler noe mer enn en mann.

Nettmobbing, ikke greit. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.10.2021 den 0.10):

Har forelsket meg i en gift mann. Jeg har laget tråd om han før, men det har eskalert seg veldig. Det er vanlige meldinger nå/ikke sørlig fløet, men det begynte jo med at han likte meg, skrev wow. Osv. Nå prater vi om alt. Absolutt alt.. Lange samtaler om jobb, følelser osv.. Kona hjemme har han visst fått litt nok av. Han har nå reist på tur flere timer ifra. 

Han trengte fred og ro skrev han. Reiste alene avgårde. Forrige helg var deg henne som reiste. 

Kan noen fortelle meg om han gjør dette for å dra ifra? Jeg vil ikke være ddn såkalte sekken , (i pose og sekk.) Men jeg føler han vil noe med meg. Mannen er 42 og jeg 32. 

Du må spørre han.

Men hva vil du?

Anonymkode: 25f49...d6c

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Du må spørre han.

Men hva vil du?

Han kontakter meg igjen og igjen. Nå har han begynt å legge kommentarer på bildene mine offentlig. Venninnen min ringte meg idag og hun sa hva skjer med han? Hun er overbevist om at de snart går gjennom en skilsmisse. Jeg vet ikke. Ts 

Syntes uansett det blir for dumt å bli så forbanna at unødvendige kommentarer blir lagt igjen her. Det er ikke meg som er på. 

• Liker 1
Skrevet

M han blir singel,så kanskje jeg vil bli bedre kjent? 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Han kontakter meg igjen og igjen. Nå har han begynt å legge kommentarer på bildene mine offentlig. Venninnen min ringte meg idag og hun sa hva skjer med han? Hun er overbevist om at de snart går gjennom en skilsmisse. Jeg vet ikke. Ts 

Syntes uansett det blir for dumt å bli så forbanna at unødvendige kommentarer blir lagt igjen her. Det er ikke meg som er på. 

Herregud. 

Lykke til. Jeg gir opp.

Anonymkode: e3277...d1b

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

M han blir singel,så kanskje jeg vil bli bedre kjent? 

Gjør som du vil. 

Skrevet
KristinF skrev (På 12.10.2021 den 22.45):

Har du barn, eller ev ønsker deg? Husk at han har tre fra før av, og begynner å dra på årene.

Jeg har to, så ikke et must. Har vært stemor i mange år tidligere, ikke vært et problem. Ser ikke på dette som et dilemma. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Herregud. 

Lykke til. Jeg gir opp.

Anonymkode: e3277...d1b

Typisk bitre damer. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja. Folk er rare. Kjenn på hva du selv vil og ønsker deg ❤️. Heia deg.

• Liker 1
Skrevet

Dette høres kjent ut! Jeg ble forelsket i en som var opptatt, og hadde vært i det forholdet i flere år.., han var så klar på at han ikke ville være i det forholdet, hun var så ulik han, han hadde aldri grått en tåre for henne, aldri forstått seg på henne, hu levde stort sett på hans økonomi, osv.. Mens jeg var drømmedama, aldri følt seg så forelsket osv osv... Han gikk fra henne, fikk takst på hus og de ble enige, men han gikk tilbake til forholdet sitt etter 3 uker... Sitter igjen som et stort spm tegn... 

Så mitt tips til deg er at han må gå først, før du i det hele tatt vurderer at det skal bli noe seriøst! 

Anonymkode: 4b8d0...eb1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...