Gå til innhold

Bankansatt som finner på løgner ut av det blå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Veldig spesielt å oppleve at damen i banken finner på grove løgner om meg. Fikk høre om det flere måneder etter løgner ble fortalt.

Hvilke interesse skulle hun ha av dette? 

Anonymkode: c6ad7...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan i alle dager skal vi vite noe om hva som skjer i hodet på en ansatt i din lokale bank?!

Anonymkode: ddd8a...a36

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan i alle dager skal vi vite noe om hva som skjer i hodet på en ansatt i din lokale bank?!

Anonymkode: ddd8a...a36

Kanskje noen har en erfaring av noe lignende som forslag så jeg kan slå meg til ro med noe svar. 

Anonymkode: c6ad7...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Veldig spesielt å oppleve at damen i banken finner på grove løgner om meg. Fikk høre om det flere måneder etter løgner ble fortalt.

Hvilke interesse skulle hun ha av dette? 

Anonymkode: c6ad7...d6f

Hvordan vet du at hun har gjort dette?

Kan du kontakte hennes arbeidsgiver om dette?

Anonymkode: f6b35...128

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde hun seg på deg og ble avvist av deg?

Noen mennesker snur ting på hodet og lager løgner om den de ble avvist av for å forsøke å forårsake at den som avviste ikke blir trodd hvis vedkommende klager på den som prøvde seg.

Anonymkode: f6b35...128

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hvilke interesse skulle hun ha av dette? 

Dette? Det er nemlig ikke så uvanlig at slikt forekommer dessverre.

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Prøvde hun seg på deg og ble avvist av deg?

Noen mennesker snur ting på hodet og lager løgner om den de ble avvist av for å forsøke å forårsake at den som avviste ikke blir trodd hvis vedkommende klager på den som prøvde seg.

Anonymkode: f6b35...128

 

Anonymkode: f6b35...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Prøvde hun seg på deg og ble avvist av deg?

Noen mennesker snur ting på hodet og lager løgner om den de ble avvist av for å forsøke å forårsake at den som avviste ikke blir trodd hvis vedkommende klager på den som prøvde seg.

Anonymkode: f6b35...128

Nei, ikke noe sånt. Hun har fortalt noen i min familie at jeg skal ha trampet inn der forbannet for noe. Har ikke vært der en gang.. så jeg syns det var veldig rart. 

Anonymkode: c6ad7...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, var det slik ts at hun gjorde noe mot deg og så beskylder hun DEG for å ha gjort dette mot henne?

Anonymkode: f6b35...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så, var det slik ts at hun gjorde noe mot deg og så beskylder hun DEG for å ha gjort dette mot henne?

Anonymkode: f6b35...128

Nei hun fortalte en i familien at jeg skal ha trampet inn der i sinne for noe, men jeg har jo ikke vært der.

Anonymkode: c6ad7...d6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, ikke noe sånt. Hun har fortalt noen i min familie at jeg skal ha trampet inn der forbannet for noe. Har ikke vært der en gang.. så jeg syns det var veldig rart. 

Anonymkode: c6ad7...d6f

Så merkelig. Kjenner du henne? Er hun venn med noen i din familie?

Anonymkode: f6b35...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje noen har en erfaring av noe lignende som forslag så jeg kan slå meg til ro med noe svar. 

Anonymkode: c6ad7...d6f

Joda, ser den. Var ikke meningen å være krass, egentlig, men uten at du forteller en god del mer om situasjonen blir det jo bare ville spekulasjoner. Kanskje hun er elskerinnen til mannen din? Kanskje du har krenket henne, eller at dere har barn i samme klasse som ikke går overens? Kanskje hun bare ikke likte deg? Kanskje hun er psykisk ustabil? Kanskje moren din og moren hennes har vært fiender en gang på 70-tallet?

Anonymkode: ddd8a...a36

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så merkelig. Kjenner du henne? Er hun venn med noen i din familie?

Anonymkode: f6b35...128

Nei, vet kun hvem hun er ved navn og utseende. Den i familien min snakket hun kun med for et lån vedkommende da søkte. 

Anonymkode: c6ad7...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Joda, ser den. Var ikke meningen å være krass, egentlig, men uten at du forteller en god del mer om situasjonen blir det jo bare ville spekulasjoner. Kanskje hun er elskerinnen til mannen din? Kanskje du har krenket henne, eller at dere har barn i samme klasse som ikke går overens? Kanskje hun bare ikke likte deg? Kanskje hun er psykisk ustabil? Kanskje moren din og moren hennes har vært fiender en gang på 70-tallet?

Anonymkode: ddd8a...a36

Dama er rundt 60, selv er jeg 28. Har kun vært sammen med menn på egen alder. Barna hennes er eldre enn meg. 

Anonymkode: c6ad7...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen mennesker finner på å gjøre slikt kun for å ødelegge for andre mennesker. 

Anonymkode: f6b35...128

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Veldig spesielt å oppleve at damen i banken finner på grove løgner om meg. Fikk høre om det flere måneder etter løgner ble fortalt.

Hvilke interesse skulle hun ha av dette? 

Anonymkode: c6ad7...d6f

Var det et familiemedlem av deg som fortalte deg om løngnene?

Hvorfor ventet vedkommende i flere måneder før hen sa det til deg?

Har du og det familiemedlemmet en god relasjon?

Tror det familiemedlemmet på deg når du sier at det som den bankansatte sa ikke er sant?

Noen mennesker sprer løgner for å ødelegge for andre mennesker og for å ødelegge menneskers relasjoner til andre mennesker.

Anonymkode: f6b35...128

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor bare ikke skrive nøyaktig hva som ble sagt, så vi kan i det minste ha noe forutsetninger for å hjelpe deg å forstå?

Det er jo åpenbart snakk om noe meget trivielt, så klarer ikke helt å forstå hva som er poenget med å ikke bruke alle detaljer. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket forhold har du til banken din? Har du stabil og ryddig økonomi? Får du lån? 
vet om flere som er sinte på banken sin og mot enkelt personer der, da problemet er de selv med et rot av økonomi der de ikke får lån 

Anonymkode: bbd1e...04a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føsleguri skrev (45 minutter siden):

Hun blander deg ikke med noen andre da?

Nei, det gjaldt en sak som jeg har sendt en veldig kort mail om. Lurte bare på om jeg sto I noen papirer med eks, spesielt nå som det var brudd. Fikk svar at jeg ikke gjorde det så takket jeg for svar og det var det.

Hun fortalte at jeg skal ha kommet inn der rimelig forbanna og bedt om at mitt navn skulle bli fjerna fra alle papirer. 

Jeg har ikke vært der inne, jeg har kun sendt en kort mail. Denne mailen viste jeg til familien min ta temaet ble tatt opp. Vedkommende i familien hadde bare ikke tenkt noe særlig over det før nå, noen mnd senere. Vedkommende ble rimelig sjokka om at bankdama løy slik. 

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hvilket forhold har du til banken din? Har du stabil og ryddig økonomi? Får du lån? 
vet om flere som er sinte på banken sin og mot enkelt personer der, da problemet er de selv med et rot av økonomi der de ikke får lån 

Anonymkode: bbd1e...04a

Har stabil økonomi, samlet forsikringer og kontoer på samme sted. Jeg har ikke bedt om noen lån, eier bil uten å måtte ta opp lån for dette. Har ikke snakket med de annet enn da jeg ble kunde der. Søker ikke noe lån av noe slag. 

Anonymkode: c6ad7...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vedkommende brutt sin taushetsplikt.

Anonymkode: 2fff4...09e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...