Gå til innhold

​ 🥰 Vakreste interiøret/pynten du har kommet over 😍 ​


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tiki-sofaen er flott😍 Jeg liker også Erik Jørgensens Delphi veldig godt. Og er enig i det du skriver om glatt skinn.

Jeg har conac-farget sofa selv, og må innrømme at jeg nå drømmer om en mer nøytral farget sofa. Ironisk nok faller jeg bare for sofaer som er langt mindre nøytrale (og mye dyrere) enn den jeg allerede har😅 Som f.eks Mario Bellininis Camaleonda:

image.thumb.jpeg.bd49c0ed86123d19f8fdc3f7afb3bc12.jpeg
C710DE82-7E3A-478F-8CC2-CF934CA91F5C.thumb.jpeg.cf23e4dbbf4022f4f315e6e261ff8770.jpeg

Anonymkode: c39c1...70a

Så fine, men helt umulig å sitte i dessverre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"S-Chair" av Tom Dixon var jeg helt i nærheten av å kjøpe en gang på 90-tallet fordi jeg elsket formen og uttrykket. Det gjør jeg fremdeles, men heldigvis tok jeg til vettet for de gangene jeg har prøvd har jeg aldri syntes den har vært god å sitte på :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (11 timer siden):

Så fine, men helt umulig å sitte i dessverre.

Uff ja, det tror jeg på… Selv om jeg med første øyekast synes de ser veldig behagelige ut er det noe med den ryggstøtten der som ikke ser heelt god ut🙊

Anonymkode: c39c1...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Eames, ja takk alt sammen.

Har bare råd til fuglen foreløpig. Den har jeg elsket og ønsket meg siden jeg lærte om Eames da jeg studerte. Den er så enkel og perfekt!

Så ble den en sånn typisk influencer-pynt. 

Men jeg har tross alt elsket den fuglen lenge før de interiørbloggerne begynte på ungdomsskolen, og jeg kommer til å ha den resten av livet, dvs lenge etter de har kastet dem ut for the new great thing. Så den har hedersplassen, den fuglen. 

 

C580BE2A-2A65-4C74-A137-AA0DD890DC0B.jpeg

Anonymkode: a2f72...9dc

Liker historien din bak fuglen! Det er en veldig pen fugl uavhengig av hvem andre som eier den🥰

Fra Eames har jeg til nå Hang it all (den med alle fargene🌈) og LWC chair, og jeg har vurdert lenge å kjøpe Occasional Table LTR. Førstnevnte er å se på manges vegger, men synes den er fantastisk uansett! Kommer til å elske disse møblene livet ut.
 

Knaggen:

image.thumb.jpeg.7c7979bca31bec0deaba537844d3fb79.jpeg

LWC:
F42673A1-83DE-4963-AD83-01295D39E37D.thumb.jpeg.18642805060a572343389ac9623a649b.jpeg

LTR:

image.thumb.jpeg.3aa3534ab2d931ebb9ea010c00a12291.jpeg

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Denne er fra Novaresi, du får kjøpt den på Majorstuen elektriske i Oslo. 

Anonymkode: 9082c...85c

Takk! :) 

Anonymkode: c39c1...70a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos Tom Dixon,( så han ble nevnt...) Jeg har, siden den kom, alltid drømt om en lampe fra han! Opprinnelig en lampe i kobber farge som min tante har, men jeg er mer gull og svart ( fremdeles, selv om den trenden sikkert har forsvunnet) så denne ønsker jeg meg ❤️

Screenshot_20211006-095042.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.10.2021 den 13.35):

Åhhh, så enig - tenkte på å poste den selv! Denne skal jeg eie i løpet av livet, må bare bli ferdig med alt av valper og småbarn før den investeringen🥲

Når vi først er inne på Eames, jeg tar hele huset deres:

image.jpeg.be128010035da30bfae56d4ac68f6e73.jpeg

image.thumb.jpeg.9a511a811f0e0eb1279703c260df4284.jpeg
 

Anonymkode: c39c1...70a

Ååååh!! ❤️❤️❤️❤️

Jeg er veldig forelska i huset og interiøret til denne IGkontoen. Vinner jeg i Lotto bare sender jeg den til en arkitekt 😅:

 

C80BD156-95E2-4F81-96B9-48B041CEAF98.jpeg

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig i at vi ikke trenger å komme med negative kommentarer om hverandres smak i denne tråden. Og det er mye fint her. Men det slår meg at jeg er en skikkelig basic bitch sammenlignet med noen av dere andre. Bruker ikke Instagram, så jeg er ikke då eksponert for trender. Det kan kanskje ha noe med saken å gjøre? 

Hjemme har jeg den klassiske Klong-vasen, Hammershöi-servise og noen eikestoler som minner litt om Y-stolene fra Wegner (synes at mine er bedre å sitte i). Det er mine interiørfavoritter.

For øyeblikket ønsker jeg meg et pent sofabord i eik (med litt patina) og mer kunst til stua. 

Anonymkode: 92d1a...148

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg er enig i at vi ikke trenger å komme med negative kommentarer om hverandres smak i denne tråden. Og det er mye fint her. Men det slår meg at jeg er en skikkelig basic bitch sammenlignet med noen av dere andre. Bruker ikke Instagram, så jeg er ikke då eksponert for trender. Det kan kanskje ha noe med saken å gjøre? 

Hjemme har jeg den klassiske Klong-vasen, Hammershöi-servise og noen eikestoler som minner litt om Y-stolene fra Wegner (synes at mine er bedre å sitte i). Det er mine interiørfavoritter.

For øyeblikket ønsker jeg meg et pent sofabord i eik (med litt patina) og mer kunst til stua. 

Anonymkode: 92d1a...148

Mitt hjem er dessverre ikke som det jeg poster - da trenger jeg vinne i Lotto 😅🙈

Jeg er og basic bitch innen mitt segment (ser ut som det bor høyere utdanna akademikere her, og det gjør det jo 😂)

Hos meg er det sånn «Bolia sofa, eames plastic chairs, noe IKEA, noe Hay, noe teak møbler og noen designerlamper». Sånn ALLE som stemmer venstreorientert har det 🤷‍♀️ Akademikerbasicbitch. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (1 minutt siden):

Mitt hjem er dessverre ikke som det jeg poster - da trenger jeg vinne i Lotto 😅🙈

Jeg er og basic bitch innen mitt segment (ser ut som det bor høyere utdanna akademikere her, og det gjør det jo 😂)

Hos meg er det sånn «Bolia sofa, eames plastic chairs, noe IKEA, noe Hay, noe teak møbler og noen designerlamper». Sånn ALLE som stemmer venstreorientert har det 🤷‍♀️ Akademikerbasicbitch. 

Synes det høres ganske så fint ut jeg😂 🙋🏻‍♀️

Anonymkode: c39c1...70a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen designerting jeg liker spesielt godt og har spart opp for å kjøpe og som derfor har en spesiell verdi for meg, som jeg skal ha livet ut. Noen av møblene «midlertidige» mens jeg venter på å finne det perfekte «permanente» møbelet av samme typen (som f.eks spisebordet og spisestolene vi har nå, synes det har vært så vanskelig å falle på noe, så da har jeg heller funnet noe jeg kan ha mens jeg bestemmer meg hundre prosent. Er på 1,5 året nå😂). 
 

Annet er definitivt utelukkende trend, selv om jeg liker å tro at jeg ikke kjøpte det pga trend (typ firm livings pond mirror…) Annet igjen er ting funnet på finn som jeg har likt, men ikke aaaaner hvor kommer ifra🤷🏻‍♀️ Og veggene mine er lyselilla - det er helt klart også preget av trender🤪

Anonymkode: c39c1...70a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Fløff said:

Mitt hjem er dessverre ikke som det jeg poster - da trenger jeg vinne i Lotto 😅🙈

Jeg er og basic bitch innen mitt segment (ser ut som det bor høyere utdanna akademikere her, og det gjør det jo 😂)

Hos meg er det sånn «Bolia sofa, eames plastic chairs, noe IKEA, noe Hay, noe teak møbler og noen designerlamper». Sånn ALLE som stemmer venstreorientert har det 🤷‍♀️ Akademikerbasicbitch. 

Akademikerbasicbitch burde faktisk være et ord!! 😅 Herlig!

Anonymkode: 0446e...c65

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fløff skrev (6 timer siden):

Mitt hjem er dessverre ikke som det jeg poster - da trenger jeg vinne i Lotto 😅🙈

Jeg er og basic bitch innen mitt segment (ser ut som det bor høyere utdanna akademikere her, og det gjør det jo 😂)

Hos meg er det sånn «Bolia sofa, eames plastic chairs, noe IKEA, noe Hay, noe teak møbler og noen designerlamper». Sånn ALLE som stemmer venstreorientert har det 🤷‍♀️ Akademikerbasicbitch. 

Høres kjent ut! 

Anonymkode: 92d1a...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Synes det høres ganske så fint ut jeg😂 🙋🏻‍♀️

Anonymkode: c39c1...70a

 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Akademikerbasicbitch burde faktisk være et ord!! 😅 Herlig!

Anonymkode: 0446e...c65

Ja! It’ s real!

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres kjent ut! 

Anonymkode: 92d1a...148

Alle vi kommer overens med har det likt 🤣🤷‍♀️ Iallefall ikke veldig langt ifra.

Jeg roter det dog til nå med 536 planter som jo må plasseres et sted, barnets massive mengder lego som ligger strødd og en uant mengde hybelkaniner.

Spisebordet vårt er fra IKEA, igjen kjøpte det bevisst fordi jeg da var gravid og ikke ville ha noe jeg var redd for.

Nå er det 8 år gammelt, og har blitt gulpet på, spydd på (jepp 😳🙈, første året i bhg var HARDT), tegnet på, malt på og noen har skjært AV en bit 🤷‍♀️🙃 

Såeh. Det lekre eikebordet jeg drømmer om blir nok aldri en realitet. Sykt digg med et spisebord man gir F i om får flekker, og man bare legger en penere duk over til jul og 17.mai 😂

En annen IGkonto som jeg ELSKER og bare vil flatt kopiere eksteriør og interiør til er Det gule huset. Har kjøpt sånn teakreol sjøl og eeeeeelsker den!: 

 

648514DC-E958-4949-9CF3-855D9EA7696E.jpeg

Endret av Fløff
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (På 4.10.2021 den 15.14):

*smeeeeelt*🥰 passer nok best inn på et barnerom👶 men fortsatt..😍

04B07926-3FC5-4B34-925A-07CACE6535FD.jpeg

ÅÅh den vil jeg ha

Anonymkode: 6dbde...82c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

ÅÅh den vil jeg ha

Anonymkode: 6dbde...82c

Den er på fruugo.no🤗 Men koster 549 + frakt på 155kr..🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.10.2021 den 6.56):

Fra feeden til @Cathdelichtenberg, elsker så godt som alt hun har.

En av favorittstolene mine «Flagline» fra Hans J. Wegner, kombinert med klassiker fra Louis Poulsen😍 Bordet vet jeg ikke hvor er ifra, men synes det også er nydelig!

90366C74-FCBC-48C9-8E59-10A2DD66C224.thumb.jpeg.e48b063159457fe2351d90e83f9ee3fe.jpeg
 

Tallerknene, vannglassene og muggen (og vasen. Hele kombinasjonene egentlig🙊) i dette bildet:

0A1E6AA1-F70C-4229-A4C2-4AE768E1609F.thumb.jpeg.8dfbb878b393dd3ee883a08637b0f710.jpeg
 

Denne🥺:

BB87F843-85B1-4B38-9B96-B4FBD90CAD81.thumb.jpeg.0f58583b4c89dbf1782e17c4840c1789.jpeg

Anonymkode: c39c1...70a

Flagline stolen er faktisk ikke noe god å sitte i. Bare et lite obs😉 

Anonymkode: 9d92e...46e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...