Gå til innhold

Er litt trauma etter igår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høres ut som du ikke tok hintet. Hvordan vet du at han holdt på å svime av? Kanskje han bare sjanglet rundt. Han ønsket tydeligvis ikke hjelp av deg - og følte seg vel presset og forbannet fordi du rev og slet i ham. Han som skulle hjelpe deg leste nok kroppsspråket hans bedre enn deg, og ønsket derfor å fjerne deg fra situasjonen. Men synd du ble angrepet da. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Forstår at det var en ubehagelig opplevelse, men ikke si at du ble traumatisert av det.

Anonymkode: 52f3a...a66

Er du født bak en låvedør? Du kan jo ikke bestemme hva som er traumatisk for andre mennesker?!?

Anonymkode: d781c...f73

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du født bak en låvedør? Du kan jo ikke bestemme hva som er traumatisk for andre mennesker?!?

Anonymkode: d781c...f73

Ikke meg du svarer, men jeg er enig med denne brukeren. Alt fører jo til traumer nå til dags og folk har blitt utrolig sarte. Dette var en skremmende og ubehagelig opplevelse i fylla, ikke noe mer. 

Anonymkode: 290bd...67c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke meg du svarer, men jeg er enig med denne brukeren. Alt fører jo til traumer nå til dags og folk har blitt utrolig sarte. Dette var en skremmende og ubehagelig opplevelse i fylla, ikke noe mer. 

Anonymkode: 290bd...67c

Hun syns det var traumatisk å bli tatt kvelertak på! Hun syns det er traumatisk å få vondt når hun puster og få merker etter hendelsen? Er det egentlig mer å diskutere?

Hun har ikke sagt at hun fikk et traume som vil påvirke hele resten av hennes liv.

Men selve situasjonen VAR traumatisk!

Anonymkode: d781c...f73

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun syns det var traumatisk å bli tatt kvelertak på! Hun syns det er traumatisk å få vondt når hun puster og få merker etter hendelsen? Er det egentlig mer å diskutere?

Hun har ikke sagt at hun fikk et traume som vil påvirke hele resten av hennes liv.

Men selve situasjonen VAR traumatisk!

Anonymkode: d781c...f73

Hun som skrev traume etter i går. 

Anonymkode: 290bd...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Joda, men en mørkeblå linje rundt halsen og at det gjør vondt å puste nå. Det tror jeg faktisk ingenting på.

Anonymkode: 290bd...67c

For en merkelig ting og tvile på, kvelertak er jo potensielt dødelig. Jeg ser ingen logisk grund til at det ikke kan føre til merker og smerter dagen etter. Går du ofte inn i tråder bare for og finne tilfeldige ting og si du ikke tror på uten noen begrunnelse? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hun som skrev traume etter i går. 

Anonymkode: 290bd...67c

Hun skrev "litt trauma etter i går". Det er ikke det samme som og skrive "jeg ble traumatisert i går". 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (4 minutter siden):

For en merkelig ting og tvile på, kvelertak er jo potensielt dødelig. Jeg ser ingen logisk grund til at det ikke kan føre til merker og smerter dagen etter. Går du ofte inn i tråder bare for og finne tilfeldige ting og si du ikke tror på uten noen begrunnelse? 

Historien hennes henger jo ikke sammen.

Anonymkode: 290bd...67c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pippi Lotta said:

Hun skrev "litt trauma etter i går". Det er ikke det samme som og skrive "jeg ble traumatisert i går". 

Det er vel kanskje en ny måte å si det på bare? Ikke at jeg er enig i å lage "slang" ut av å bli traumatisert, men "er litt trauma" er nok ment som det.

Anonymkode: 15b1c...616

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Historien hennes henger jo ikke sammen.

Anonymkode: 290bd...67c

Hvorfor skule man ikke få merker etter et kraftig kvelertak? Jeg forstår ikke hva som er ulogisk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er vel kanskje en ny måte å si det på bare? Ikke at jeg er enig i å lage "slang" ut av å bli traumatisert, men "er litt trauma" er nok ment som det.

Anonymkode: 15b1c...616

Eller et litt mindre seriøst utrykk. Jeg forstår henne ikke som at hun mener hun er varig traumatisert. 

Endret av Pippi Lotta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skule man ikke få merker etter et kraftig kvelertak? Jeg forstår ikke hva som er ulogisk. 

Men en mørkeblå linje? Jeg forstår ikke hvordan du ser for deg dette kvelertaket. Uansett henger ikke resten av historien hennes på greip.

Anonymkode: 290bd...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nå er jeg i en posisjon hvor jeg lenger ikke helt vet helt hva jeg skal gjøre… igår mot slutten av kvelden så jeg på en fyr som liker meg, da vi var på klubben at han holdt på å svime av, men mens vi var der å sånn så skulle han alltid klemme, ta etc på meg. Jeg prøvde å få han ned fra scenen å få an til å sette seg for så drikke noe vann, men han ville ikke ha noe vann, å bare gikk opp til scenen i klubben. Jeg så på han at han var sinnsykt dårlig å sekunder fra å besvime så jeg ville få han med ut, i det jeg prøvde å få han ned fra scenen så spurte en fyr om han plaget meg, jeg sa nei vi er venner

plutselig dette var nok ikke intensjonen, så tar denne fyren som liker meg da tak rundt halsen min sånn veldig hard så jeg blir kvelt sånn skikkelig å jeg faller i bakken, så han andre fyren går jo for å slå til denne fyren da… å alt jeg ville var jo å hjelpe han som akk kvelte meg. Noen folk pusher vekk han andre å forklarer vi er venner å det går bra, jeg kommer meg opp å drar han med ut å nå har jeg en mørkeblå linje på halsen og får vondt når jeg puster🥴 dette er vel karma for å prøve å hjelpe noen som holder på å svime av

etter jeg fikk ut fyren blacka han helt ut utenfor klubben

men nå kjenner jeg at jeg er litt redd for å være i nærheten av han, tårene rant mens jeg dro han ut, jeg fikk ikke puste

altså jeg skulle bare hørt på megselv å aldri dratt på klubb nr 2 igår da hadde ingenting av dette skjedd

 

Anonymkode: d49d5...5f8

Han var full og du maser som om du er mora hans at han må drikke vann? Selv om han SÅ dårlig ut, så følte han seg tydeligvis bra. 

Folk reagerer på forskjellig måte, og her syntes så jeg det komme lang vei. Ikke grei oppførsel, men du kan skylde seg selv som ikke tar nei for et nei.

Og at du sitter å lager "slang-utrykk" ved det å være traumatisert, syntes jeg du burde legge fra deg relativt kjapt. Jævlig "diskriminerende" for oss som er traumatiserte og sliter med det.

Endret av Rosatoast
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men en mørkeblå linje? Jeg forstår ikke hvordan du ser for deg dette kvelertaket. Uansett henger ikke resten av historien hennes på greip.

Anonymkode: 290bd...67c

TS har kanskje ikke verdens mest nøyaktige språk, men det er jo ikke nødvendig og lese henne som fanden leser bibelen heller. Hvordan tenker du er en akseptabel måtte og beskrive et blåmerke som går rundt halsen da? Poenget er jo at hun har et merke som går rundt halsen. Jeg ser ikke at historien er så usannsynlig, og det virker som en rar ting og skulle trolle om.

Uansett om det er ekte eller ikke, så tapper vi ingen ting på og svare oppriktig. Er det en jente som har blitt utsatt for (potensielt dødelig) vold fra flørten sin, så er det ikke bra om hun bare får kritikk for språkbruk og trolle beskyldninger. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (6 minutter siden):

TS har kanskje ikke verdens mest nøyaktige språk, men det er jo ikke nødvendig og lese henne som fanden leser bibelen heller. Hvordan tenker du er en akseptabel måtte og beskrive et blåmerke som går rundt halsen da? Poenget er jo at hun har et merke som går rundt halsen. Jeg ser ikke at historien er så usannsynlig, og det virker som en rar ting og skulle trolle om.

Uansett om det er ekte eller ikke, så tapper vi ingen ting på og svare oppriktig. Er det en jente som har blitt utsatt for (potensielt dødelig) vold fra flørten sin, så er det ikke bra om hun bare får kritikk for språkbruk og trolle beskyldninger. 

Jeg sa også at hele historien hennes ikke henger sammen. Du henger deg opp i den ene detaljen. 

Anonymkode: 290bd...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg sa også at hele historien hennes ikke henger sammen. Du henger deg opp i den ene detaljen. 

Anonymkode: 290bd...67c

Nei jeg har flere ganger skrevet at jeg ikke ser hva som er usannsynlig med historien. Når du ikke forklarer hva som er usannsynlig er det ikke let og forstå hva du mener ikke henger sammen, da er det ikke så mye mer å skrive så end at jeg ikke ser det du ser. 

Pippi Lotta skrev (17 minutter siden):

 Jeg ser ikke at historien er så usannsynlig, og det virker som en rar ting og skulle trolle om.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pippi Lotta skrev (6 minutter siden):

Nei jeg har flere ganger skrevet at jeg ikke ser hva som er usannsynlig med historien. Når du ikke forklarer hva som er usannsynlig er det ikke let og forstå hva du mener ikke henger sammen, da er det ikke så mye mer å skrive så end at jeg ikke ser det du ser. 

 

Hvis du ikke klarer å se hva som er usammenhengende med historien kan jeg neppe hjelpe deg. 

Anonymkode: 290bd...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...