Gå til innhold

Er litt trauma etter igår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg i en posisjon hvor jeg lenger ikke helt vet helt hva jeg skal gjøre… igår mot slutten av kvelden så jeg på en fyr som liker meg, da vi var på klubben at han holdt på å svime av, men mens vi var der å sånn så skulle han alltid klemme, ta etc på meg. Jeg prøvde å få han ned fra scenen å få an til å sette seg for så drikke noe vann, men han ville ikke ha noe vann, å bare gikk opp til scenen i klubben. Jeg så på han at han var sinnsykt dårlig å sekunder fra å besvime så jeg ville få han med ut, i det jeg prøvde å få han ned fra scenen så spurte en fyr om han plaget meg, jeg sa nei vi er venner

plutselig dette var nok ikke intensjonen, så tar denne fyren som liker meg da tak rundt halsen min sånn veldig hard så jeg blir kvelt sånn skikkelig å jeg faller i bakken, så han andre fyren går jo for å slå til denne fyren da… å alt jeg ville var jo å hjelpe han som akk kvelte meg. Noen folk pusher vekk han andre å forklarer vi er venner å det går bra, jeg kommer meg opp å drar han med ut å nå har jeg en mørkeblå linje på halsen og får vondt når jeg puster🥴 dette er vel karma for å prøve å hjelpe noen som holder på å svime av

etter jeg fikk ut fyren blacka han helt ut utenfor klubben

men nå kjenner jeg at jeg er litt redd for å være i nærheten av han, tårene rant mens jeg dro han ut, jeg fikk ikke puste

altså jeg skulle bare hørt på megselv å aldri dratt på klubb nr 2 igår da hadde ingenting av dette skjedd

 

Anonymkode: d49d5...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

nå har jeg en mørkeblå linje på halsen og får vondt når jeg puster

Du bør oppsøke lege så snart som mulig. Ring legevakten!

Anonymkode: e0c79...7dd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle ha tatt et steg tilbake og holdt deg i bakgrunnen når han først sa at han ikke ville ha vann og bare ville tilbake på scenen. Han skulle aldri ha blitt voldelig mot deg på den måten. Håper du revurderer vennskapet.

Og, dra til legevakten. 

Anonymkode: aed63...e0d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at det var en ubehagelig opplevelse, men ikke si at du ble traumatisert av det.

Anonymkode: 52f3a...a66

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

så tar denne fyren som liker meg da tak rundt halsen min sånn veldig hard så jeg blir kvelt sånn skikkelig å jeg faller i bakken

 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Forstår at det var en ubehagelig opplevelse, men ikke si at du ble traumatisert av det.

Anonymkode: 52f3a...a66

Leste du hele ts sitt innlegg?

Anonymkode: e0c79...7dd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring legevakten og kjør bort for en undersøkelse. De kan undersøke deg medisinsk og journalføre hendelsen med dato og tidspunkt. Det kan være greit å ha hendelsen dokumentert hvis du skulle få problemer, enten fysisk eller psykisk, som følge av den.

Sender deg masse gode tanker ❤️

  • Liker 13
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Leste du hele ts sitt innlegg?

Anonymkode: e0c79...7dd

Jeg gjorde og jeg tror TS overdriver en smule.

Anonymkode: 290bd...67c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk dop, og ikke heng med folk som bruker dop.

Anonymkode: 3b9fc...5da

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår det var veldig ubehagelig, du bør kontakte legevakt for og forsikre deg om at det ikke er kommet alvorlige skader. Så håper jeg du kutter kontakten med denne venden, han høres veldig farlig ut! Du kan også vurdere og anmelde han, det er kanskje oppvåkningen han trenger for og ta tak i problemene sinne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det hørtes ekkelt ut❤️ Er enig i at du burde få en sjekk på legevakta.

God bedring!❤️

Anonymkode: 61c62...b09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Forstår at det var en ubehagelig opplevelse, men ikke si at du ble traumatisert av det.

Anonymkode: 52f3a...a66

Å bli tatt kvelertak på er vold. Det er klart man kan få traume etter vold.

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjenferdet skrev (Akkurat nå):

Å bli tatt kvelertak på er vold. Det er klart man kan få traume etter vold.

Joda, men en mørkeblå linje rundt halsen og at det gjør vondt å puste nå. Det tror jeg faktisk ingenting på.

Anonymkode: 290bd...67c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Joda, men en mørkeblå linje rundt halsen og at det gjør vondt å puste nå. Det tror jeg faktisk ingenting på.

Anonymkode: 290bd...67c

Hvorfor tror du ikke på det?

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Joda, men en mørkeblå linje rundt halsen og at det gjør vondt å puste nå. Det tror jeg faktisk ingenting på.

Anonymkode: 290bd...67c

Dust. At det kan være vondt å puste nå er meget mulig! 

Ts, dra til legevakten, få dette journalført og vurder en anmeldelse. Ja han er vanligvis snill og var bare full og bla bla bla, men kanskje har han allerde noen slike "småsaker" på seg eller kanskje vil det komme flere! Dette er ikke greit uansett hvor full han eller du var. 

Anonymkode: 7f677...c86

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjenferdet skrev (3 minutter siden):

Hvorfor tror du ikke på det?

Fordi jeg tror hun overdriver. 

Anonymkode: 290bd...67c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (6 minutter siden):

Hvorfor tror du ikke på det?

Hvorfor tror du ALLTID, ubetinget på de som sier de har vært utsatt for noe? 

Anonymkode: 290bd...67c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Forstår at det var en ubehagelig opplevelse, men ikke si at du ble traumatisert av det.

Anonymkode: 52f3a...a66

Selvfølgelig kan dette være traumatiserende. Kvelertak er ikke hverdagskost og kan i verste fall ta livet av et menneske. Ts har merker etter det så det var tydeligvis hardt.

Anonymkode: 700e5...e9e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor tror du ALLTID, ubetinget på de som sier de har vært utsatt for noe? 

Anonymkode: 290bd...67c

Fordi jeg ikke har noe grunn til å mistro en person jeg ikke kjenner? Jeg vil heller tro på en som lyver enn å mistro en som snakker sant.

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...