Gå til innhold

Invitert til bryllup uten barn, men brudeparets barn skal være med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig med deg. Jeg synes det er spesielt at de kan ha tre barn der, men ikke syv. 

Jeg tror jeg ville komme alene og la partner/ektefelle bli hjemme med barna. Og gå hjem etter middagen. Jeg skal ikke være med på noen drukkfest uansett.  

Anonymkode: 212b9...592

Det er faktisk stor forskjell på 3, og 7. 

7 blir lett mer synlig. De girer gjerne hverandre opp, begynner å leke med hverandre. I tillegg blir besteforeldre litt mer distrahert da de er vant med å gi dem oppmerksomhet. 

Tiden etter middag har i bryllupene jeg har vært i vært tid for skjæring av kake, noen flere taler, dans, gjerne humoristiske/musikalske innslag. Sært å droppe dette og dra hjem. 

Anonymkode: 6a558...757

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn skal vi også ha det i vått bryllup, egne barn skal være med i begynnelsen, seremonien, fotografering, men tenker de blir hentet før middag. Nieser og nevøer over 15 får være med så lenge de selv gidder. Vi skal ha 3 retters middag, med mye god vin, og syntes ikke dette passer seg for barn under 15 år. Lettere å bestemme når egne barn reiser, enn å bestemme at nå må andres barn reise.

Anonymkode: bd6ee...ca4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt vanlig å kun ha egne barn i bryllup

Anonymkode: 52973...df7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Enig med deg. Jeg synes det er spesielt at de kan ha tre barn der, men ikke syv. 

Jeg tror jeg ville komme alene og la partner/ektefelle bli hjemme med barna. Og gå hjem etter middagen. Jeg skal ikke være med på noen drukkfest uansett.  

Anonymkode: 212b9...592

Håper dette er kødd. Om ikke tror jeg du er en av Norges kjipeste personer.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatja skrev (På 3.10.2021 den 8.00):

Litt merkelig, er vant til barnefritt - eller ikke. Selvfølgelig står brudeparet helt fritt til å velge hvordan de vil ha det, men har ikke opplevd den varianten før.

Vi ønsker egentlig barnefritt, men så er det nå sånn at vi har barn selv. I og med alle andre i slekta og alle våre venner er invitert, blir det vanskelig å finne noen til å passe. Så det er rett og slett av praktiske hensyn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...