Gå til innhold

Hvordan finne en homofil venn?


Wilmus

Anbefalte innlegg

Det du må gjøre er å logge inn på gaysir, og lage en tråd i forum hvor du skriver:

"Desperat faghag i midtlivskrise med skyhøy banksaldo søker skrålende og kaklende femi-skrulle for gjensidig hårpleie og sminkeråd."

Endret av Michaelhe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Michaelhe skrev (På 26.11.2021 den 14.38):

Det du må gjøre er å logge inn på gaysir, og lage en tråd i forum hvor du skriver:

"Desperat faghag i midtlivskrise med skyhøy banksaldo søker skrålende og kaklende femi-skrulle for gjensidig hårpleie og sminkeråd."

Stygt sagt 

Anonymkode: e60fa...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stygt sagt 

Anonymkode: e60fa...cd6

Takker :)

Det var jo litt sarkastisk ment da. Folk er så politisk korrekte at man kveles noen ganger. Jeg er jo selv homo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michaelhe skrev (Akkurat nå):

Takker :)

Det var jo litt sarkastisk ment da. Folk er så politisk korrekte at man kveles noen ganger. Jeg er jo selv homo.

Spøkte selv hehe :)

Anonymkode: e60fa...cd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Spøkte selv hehe :)

Anonymkode: e60fa...cd6

Poenget mitt var bare at hun leter etter en stereotyp eller kanskje en hun har sett på TV? Det er ganske mange utrivelige homofile menn. Like mange som blant heterofile antagelig? Jeg vet derfor ikke om det er så mye lettere å finne en homovenn enn en hvilken som helst annen venn. Kanskje man skal bare være glad om man i det hele tatt finner noen, uavhengig av legning?

Men jeg skjønner dette med et behov for litt mannlig selskap uten sexpress. Men det at man har et behov betyr ikke at verden er skapt slik at det blir tilfredstilt veldig lett.

PS: Det var jeg som ga deg tommel.

Endret av Michaelhe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg var nok litt fag hag selv. Ikke sånn veldig,  men jo litt 😆 . Så kom broren min ut av skapet. Problem solved og deretter en koselig svoger som jeg snakker veldig godt med. Fikk jo ikke noen ny homofil kompis egentlig.  Jeg har kjent broren min hele livet og det er ikke om han er homofil eller hetro som gjør han til en fin og særdeles hyggelig fyr 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...