Gå til innhold

Hvordan finne en homofil venn?


Wilmus

Anbefalte innlegg

Håper jeg ikke tråkker på noen tær, det er virkelig ikke meningen.. men.. jeg som kvinne sent i 30 åra har av en eller annen grunn så veldig lyst på en mannlig homofil venn. Mulig det er pga av tv, men det ser så koselig ut, jeg bare elsker homofile menn på tv, og ønsker meg en sånn i livet😄 hvor finner man dem? Jeg kan jo ikke akkurat søke de opp på nettet..? Og er det noen her som kan bekrefte/avkrefte at et slikt vennskap er tipp topp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Homofile menn hater jo kvinner da. Det siste de vil er vel å ha damedrama i livet sitt. Menn er fortsatt menn, de gidder ikke noe hvis de ikke er interessert i sex med deg.

Anonymkode: 9d1c6...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wilmus skrev (10 timer siden):

 Mulig det er pga av tv, men det ser så koselig ut, jeg bare elsker homofile menn på tv, og ønsker meg en sånn i livet😄

Herregud,skaffet du deg barn etter å ha sett hotel cæsar også da eller?Ser jo så lett ut på tv mener jeg..Skaff deg en hund.

Anonymkode: f5cef...4d7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg ts, det er veldig mange kvinner som søker etter homofile venner, det gir høy status. En maskot nærmest.

Anonymkode: f6332...995

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en studievenn som var homofil og vi delte leilighet ett halvt år. Er glad det kun var ett halvt år... Joda, vi hadde noen utrolig morsomme kvelder, men herregud så slitsomt og så mye drama.... Det var helt klart mer drama og styr enn å dele leilighet med venninner!

Men det var han som person, han var en dramamagnet... homofile personer har like stor variasjon i personlighet som hetrofile. De blir ikke på magisk vis morsommere og bedre venner bare fordi de tiltrekkes det samme kjønnet... de er ikke verken bedre eller verre mennesker enn hetrofile, men som alle andre mennesker ønsker de fleste å bli akseptert som fen de er, ikke legningen de har...

Anonymkode: 57c41...d7b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkeligheten er helt motsatt enn hvordan media fremstiller ting. Homofile menn er ikke så interessert i vennskap med kvinner men i film og serier er det helt vanlig at heterofile kvinner har en homofil bestevenn. I media fremstilles lesbiske som mannehatere men i virkeligheten passer de bra vennskapelig med heterofile menn. De fleste menn jeg kjenner som har lesbiske venninner sier at de er de kuleste jentekompisene. Jeg har ikke det samme inntrykk av at det samme gjelder heterofile kvinner som kjenner homofile menn. Det er ofte et eller annet stressende med det. 

Anonymkode: 7aeb3...385

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.10.2021 den 8.55):

Herregud,skaffet du deg barn etter å ha sett hotel cæsar også da eller?Ser jo så lett ut på tv mener jeg..Skaff deg en hund.

Anonymkode: f5cef...4d7

Nei, hunder fortjener bedre eiere enn det der. De er ikke bare noe man skaffer seg når man kjeder seg. :angry:

Anonymkode: 2b9f3...876

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker skadet av for mye TV-titting og generaliserer homofile. Du tror at homofile har en bestemt personlighet, dette stemmer ikke. De er like diverse som alle andre. 
Du trenger en realitetskorrigering. 
 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, her var mange rare idéer, ikke bare fra TS.

Min erfaring er som meg.no sier; homofile menn er like ulike som alle andre.

Anonymkode: ae4c4...4b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wilmus skrev (På 30.9.2021 den 22.30):

Håper jeg ikke tråkker på noen tær, det er virkelig ikke meningen.. men.. jeg som kvinne sent i 30 åra har av en eller annen grunn så veldig lyst på en mannlig homofil venn. Mulig det er pga av tv, men det ser så koselig ut, jeg bare elsker homofile menn på tv, og ønsker meg en sånn i livet😄 hvor finner man dem? Jeg kan jo ikke akkurat søke de opp på nettet..? Og er det noen her som kan bekrefte/avkrefte at et slikt vennskap er tipp topp? 

Du minner meg litt om en fuckfriend jeg hadde en gang i tiden. Hun bare elsket å leve seg inn i sex and the city og i rollen til hun blonde med den store vibratoren.. Skulle liksom være så trend å masturbere og rase rundt fra mann til mann. 

Hun var ikke den skarpeste kniven i skuffen for å si det varsomt. 

Anonymkode: 6b088...1bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mr Bergen
AnonymBruker skrev (På 2.10.2021 den 16.43):

Er du en fag hag, Ts?  😁

Anonymkode: fd55f...205

Det tror jeg du har rett i 😏

Hilsen homofil mann 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wilmus skrev (På 30.9.2021 den 22.30):

Håper jeg ikke tråkker på noen tær, det er virkelig ikke meningen.. men.. jeg som kvinne sent i 30 åra har av en eller annen grunn så veldig lyst på en mannlig homofil venn. Mulig det er pga av tv, men det ser så koselig ut, jeg bare elsker homofile menn på tv, og ønsker meg en sånn i livet😄 hvor finner man dem? Jeg kan jo ikke akkurat søke de opp på nettet..? Og er det noen her som kan bekrefte/avkrefte at et slikt vennskap er tipp topp? 

Veldig rart å ønske en venn med en spesifikk seksuell legning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wilmus skrev (På 30.9.2021 den 22.30):

Håper jeg ikke tråkker på noen tær, det er virkelig ikke meningen.. men.. jeg som kvinne sent i 30 åra har av en eller annen grunn så veldig lyst på en mannlig homofil venn. Mulig det er pga av tv, men det ser så koselig ut, jeg bare elsker homofile menn på tv, og ønsker meg en sånn i livet😄 hvor finner man dem? Jeg kan jo ikke akkurat søke de opp på nettet..? Og er det noen her som kan bekrefte/avkrefte at et slikt vennskap er tipp topp? 

Når du sier homofil venn, hva mener du da? Har du en spesiell type tenker på? Det ville være naturlig, jeg klandrer deg ikke, men homofile har bare seksuell tiltrekning til felles. Noen er feminine, noen er som alle andre, noen er det motsatte av feminine. Ingenting forener dem bortsett fra sexdriften. Du tenker kanskje på en spesiell person, enten fra Vg eller Jan Thomas, som du liker?

Endret av Michaelhe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Michaelhe skrev (På 4.10.2021 den 17.37):

Når du sier homofil venn, hva mener du da? Har du en spesiell type tenker på? Det ville være naturlig, jeg klandrer deg ikke, men homofile har bare seksuell tiltrekning til felles. Noen er feminine, noen er som alle andre, noen er det motsatte av feminine. Ingenting forener dem bortsett fra sexdriften. Du tenker kanskje på en spesiell person, enten fra Vg eller Jan Thomas, som du liker?

Helt ærlig så skrev jeg dette innlegget etter et par glass vin for å vise ei venninne hvilket vepsebol kg kan være,fordi jeg visste at folk kom til å kaste seg over det og ta alt i værste mening😅 men jo, samtidig har jeg ønsket meg en homofil venn lenge.. kanskje fordi jeg ønsker en kompis uten risiko for seksuelle komplikasjoner…?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/21/2021 at 9:10 PM, Wilmus said:

Helt ærlig så skrev jeg dette innlegget etter et par glass vin for å vise ei venninne hvilket vepsebol kg kan være,fordi jeg visste at folk kom til å kaste seg over det og ta alt i værste mening😅 men jo, samtidig har jeg ønsket meg en homofil venn lenge.. kanskje fordi jeg ønsker en kompis uten risiko for seksuelle komplikasjoner…?  

Og akkurat derfor er det at noen jenter blir bestevenner med homofile menn. De føler det er en person som er litt begge deler. Men, som påpekt tidligere i tråden, de er like forskjellige som alle andre.

Anonymkode: 9ee58...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...