Gå til innhold

Hva er det som gjør at du ser på deg selv som et offer til enhver tid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leser man en del her inne så ser man fort at det er ganske jevnt fordelt utover begge kjønn. Hver gang jeg er her inne popper det alltid opp et eller to innlegg der menn er offer for noe, og jammen meg er det som regel en eller alle kvinners feil. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sleeping_beauty skrev (1 time siden):

Leser man en del her inne så ser man fort at det er ganske jevnt fordelt utover begge kjønn. Hver gang jeg er her inne popper det alltid opp et eller to innlegg der menn er offer for noe, og jammen meg er det som regel en eller alle kvinners feil. 

Hvorfor klarer du ikke å svare til spørsmålet uten at det skal kastes på menn når det var nettopp det innlegget handlet om? Ser du ikke at du beviser poenget mitt?

Anonymkode: 1f80d...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor klarer du ikke å svare til spørsmålet uten at det skal kastes på menn når det var nettopp det innlegget handlet om? Ser du ikke at du beviser poenget mitt?

Anonymkode: 1f80d...9b8

Hun sa "jevnt fordelt." Hva mener du det beviser? 🥴

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor klarer du ikke å svare til spørsmålet uten at det skal kastes på menn når det var nettopp det innlegget handlet om? Ser du ikke at du beviser poenget mitt?

Anonymkode: 1f80d...9b8

Det beviser ikke poenget ditt. Mest sannsynlig beviser det bare at ditt innlegg ikke fortjener særlig fornuftige svar. Ingen her inne skylder deg å demonstrere at de ikke ser på seg selv som et offer eller at de kan bære skyld.

Endret av Lava Anne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lava Anne skrev (41 minutter siden):

Det beviser ikke poenget ditt. Mest sannsynlig beviser det bare at ditt innlegg ikke fortjener særlig fornuftige svar. Ingen her inne skylder deg å demonstrere at de ikke ser på seg selv som et offer eller at de kan bære skyld.

Likevel fortsetter dere å prøve.

Anonymkode: 1f80d...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabrabara
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er ingen som vet hvilken setning det er du snakker om da det er flere setninger og avsnitt skrevet av undertegnede i denne tråden. Kanskje hvis du prøver den knappen som det står ''siter'' på så kan du få hjelp til å komme deg ut av den uheldige situasjonen du sitter i nå?

Anonymkode: 1f80d...9b8

O lord!🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så... du er et offer for kvinners opplevelse av å være offer...?

Anonymkode: fc124...2e9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner egentlig ikke tråden og meningen med den? Hva slags offerrollen mener du?

Anonymkode: d0b9e...0c2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvorfor klarer du ikke å svare til spørsmålet uten at det skal kastes på menn når det var nettopp det innlegget handlet om? Ser du ikke at du beviser poenget mitt?

Anonymkode: 1f80d...9b8

Kan du gi et eksempel på hva som er "rett" svar?

Anonymkode: d0b9e...0c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Likevel fortsetter dere å prøve.

Anonymkode: 1f80d...9b8

Jeg finner ikke så mange innlegg her som prøver og overbevise deg om noe. De fleste spør deg vel spørsmål, for og prøve og forstå hva du mener. Mens noen få har gjettet på hva du spør om og prøver å svare deg på det de tror du lurer på. 

Du spør hvorfor damer er så glad i offerrollen, det hadde kanskje vært lettere og svare deg om du hadde gitt en forklaring på hvorfor du opplever at damer er "så glad i offerrollen".  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...