Gå til innhold

For evig


methea

Anbefalte innlegg

Så koselig helg! Gratulerer med dagen :)

Så flott med kjole som sitter perfekt da. Litt redd for at jeg ikke kommer meg inn i min jeg... Det gikk akkurat når jeg prøvde den sist, og aner ikke om jeg har klart å gå ned noe siden det.

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig helg! Gratulerer med dagen :)

Så flott med kjole som sitter perfekt da. Litt redd for at jeg ikke kommer meg inn i min jeg... Det gikk akkurat når jeg prøvde den sist, og aner ikke om jeg har klart å gå ned noe siden det.

Takk for det Lisee!

Jeg har korsett i livet på kjolen min, så det skal godt gjøres at den ikke passer. Og hvis jeg går ned noen kilo (som jeg skal klare) blir det bare enda finere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som nylig har hatt bursdag?? Gtatulerer med vel overstått dag :klem:

Også leser jeg at nye bilder kommer til torsdag :hoppe: Det liker vi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må desverre (skammelig nok) innrømme at ingen bilder er klare. Dvs at jeg har fått tatt bilder av invitasjonene, men har litt trøbbel med å legge de på maskina. Skal sette sambo i sving i løpet av helgen!

I går var vi og tittet på lokalet igjen. Og det var virkelig en positiv opplevelse! Det var mye større og finere enn jeg husket. Også er det et kjempestort kjøleskap der, så vi trenger ikke bekymre oss for kjølemuligheter allikevel. Skuldrene min senket seg en god halvmeter når det viste seg at vi faktisk også har et lite lokale gjestene kan mingle i mens vi er hos fotografen :hoppe:

Også er det nok av alt: både tallerkner, glass og bestikk til fire retter. Og lysestakene som hører til lokalet var faktisk fine!

Har bestemt meg for å sy slør selv. Fant en enkel og god forklaring/oppskrift, og regner med at bestemor trer støttende til om det trengs.

Mamma er og kjøper duker i dag, vurderte lenge å leie, men det blir billigere å kjøpe de som mangler. Jeg har noen og mamma har noen, og mamma ville ha flere, så da er det også i boks!

Gleder meg mer og mer for hver dag som går nå. I dag er det tre måneder og en uke igjen, tiden flyr! Snart er det :bryllup:

Vi har også booket litt om på bryllupsreisen vår, så nå blir det en uke på Nilencruise før vi tar en uke på hotellet i Hurhada. Å-som jeg gleder meg til alt! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestemt meg for å sy slør selv. Fant en enkel og god forklaring/oppskrift, og regner med at bestemor trer støttende til om det trengs. 

Så moro med selv-sydd slør! Nå ble jeg imponert, nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, skal du sy selv!?? Så flink du er!! :klappe:

Men kan jeg spørre hvor du fant oppskrift på slør?? Kanskje det ikke er så dumt?? Skal du ha langt eller kort?? Spennende altså!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er invitasjonene sendt ut! Og de ble så utrolig lekre! Kjempefornøyd :)

(nå må jeg bare finne ut hvordan jeg skal legge ut bilder av de.....)

Her er oppskrifte på slør: http://www.wegotgame.net/jen/veil_double.html

Jeg skal ha slør til ca fingertuppene, regner med at det skal gå bra å sy. Får hjelp av støresøs til å sy på bånd. Har kjøpt kammer på Vita til 14,50, som jeg skal sy fast sløret på. Tror det blir veldig bra! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super-veslo...jeg er ikke supermedlem, så hvor skal jeg legge de?  :icon_question:

I albumet... :) Eller, "galeriet" heiter det vel.. Du finn link under overskrifta på sida! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Så herlig og positiv opplevelse med å se lokalet igjen!!! Ingen dum idè, kanskje vi også skal gjøre det!!

Så stilig med selvsydd slør, da får du det jo som du akkurat vil!!! Strever med å finne et som inneholder alle mine kriterier, men kan ikke sy, så da er jo ikke det noe å tenke på engang ;) Har kanskje funnet et, må bare finne ut av en ting med det først!

Så gøy at invitasjonene er sendt ut :hoppe: Gleder meg max til det jeg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å være litt savnet! Har vært mye å gjøre både på jobb og i heimen, men nå tar jeg meg tid til en liten oppdatering. Skal prøve å oppdatere meg i deres dagbøker kjempesnart :)

Fikk kjøpt stoff til slør i helgen, betalte 187,- for to meter. Blir dobbelt lag, til ca hoftene. Mangler bare skråbånd, men finner ikke nøyaktig den fargen jeg vil ha, så jeg leter litt til. Har også funnet ut at jeg trenger hjelp til å sy sløret, men søsteren har flinke damer der hun jobber, og regner med at det går greit å finne noen som vil hjelpe til litt...Håper jeg :sjenert:

Hadde full kjoleprøving her i går! :hoppe: Fikk lånt meg underskjørt (har bestilt nytt, men det har ikke kommet i butikken), og jeg har kjøpt meg sko og smykke! Og jeg er så fornøyd! Skoene er hvite (logisk nok :ler: ), med en lekker strass-spenne på, lav hel, og gode på foten. Fant et lekkert perlekjede, tre raders på sølvlenker. Ikke helt ekte perler, men det spiller ingen rolle for min del ;)

Så nå mangler jeg bare øredobber, strømpebånd, truse og strømper. *fornøyd*

Invitasjons-svarene har begynt å strømme inn, og ingen nei enda! Mest sannsynlig er det bare to som ikke kommer, det er min gamle oldemor som bor i Trøndelag, og en gammel tante til pappa som rett og slett er gammel og syk.

På tirsdag handlet vi inn vin på polet. Regner et glass til hver av rettene, og to til hovedretten. Da blir det fem glass totalt, og det bør jo virkelig holde (er jo en fordel å ikke skjenke gjestene fulle til middagen, festen begynner jo senere :ler: ). Greier ikke helt å bestemme oss for rødvin, jeg ønsker en lett rødvin som er god å drikke, men mannen på polet synes min favoritt er for lett. "Okse trenger en kraftig rødvin med mye garvestoffer"....Tror det blir en lett rødvin, er jo tross alt ikke vinkjennere vi skal ha til bords, men familie som setter pris på god vin til god mat.

Renner nesten over av energi for tiden, å planlegge bryllup er virkelig en udelt positiv opplevelse for meg (og oss), og vi koser oss 'gløgg i hjel' :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...