Gå til innhold

For evig


methea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På fredag skal vi til mamma og pappa på planleggingsmiddag. Skal prøve å få laget et ukast til invitasjoner og ta med. Vi har funnet monogram, papir er kjøpt, så det er bare selve jobben som gjenstår ;)

Noen endringer er også kommet:

Vielsen er flyttet fra 14.30 til kl 13.00

Fotografering fra kl 14 - 15

Menyen er endret fra tre til fire retter :hoppe:

Vi har også utvidet gjestelista noe, så nå er vi på 65 + 3 barn.

Menyen ser nå slik ut:

Melon og skinke

Brosme (må huske å spørre hvordan den tilbredes og hva som er til)

Indrefilet av okse med selleri timball

Is og lune eller marinerte bær

Vin kommer på ca 5500,- (inkludert musserende til velkomst) og det synes jeg ikke er så ille.

Vi har også meldt oss på valsekurs! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, planleggings-middag hørtes kjempe-kosleg ut!!!! Det skal eg jammen foreslå her heime også!!!

Maten dykkar hørtes forresten kjempe-god ut! Men kva er brosme for noko rart noko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, så heldige dere er som får det rommet!! Får en herlig morgen dere får :danse:

Har dere tenkt på hva slags vals dere skal danse etter? Er ganske blank, så jeg trenger tips!!

Hvordan går det med skulderen din methea?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulderen er bra - heldigvis! Har litt vondt innimellom, men ikke mer enn at jeg nesten aldri tenker på det :)

Vi skal valse til Vamp's Tir na Noir eller Come away whith me av Norah Jones. De er begge superromantiske og rolige valser. Vi skal gå for engelsk vals. Har danset litt noen kvelder i stua, og er ganske så flinke, men har lyst til å være kjempeflinke! :ler:

Min kjære er på kick off med jobben i disse dager, så jeg er alene hjemme. Godt med litt alene-tid, men savner en å sove med.... Var på Disney on Ice med min lille kusine i går, kjempemoro! Mye for en liten 5-åring, for hun sovnet med en gang vi satte oss på toget :rosasmil:

På lørdag skal vi prøve å begynne på ønskelisten vår. Har allerede fått et par spørsmål om hva vi ønsker oss, enda innbydelsene ikke er sendt ut... Vi er visst ikke de eneste som gleder oss :ler:

I morgen kommer min kjære hjem, vi skal ut til mine foreldre og drikke vin, spise middag og planlegge bryllup - gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middagen på fredag var kjempehyggelig, og vi fikk ryddet en del misforståelser av veien, så nå er alle fornøyde :klappe:

Lørdag våknet jeg opp med en hodepine av en annen verden. Først trodde jeg det skyldtes litt for mye rødvin kvelden før, men formen ble verre utover dagen... Var hos legen i går, og har fått influensa, bronkitt og halsbetennelse..... :grine: Synes fryktelig synd på meg selv :sjenert: Har fått streng beskjed om å holde meg inne og i ro sånn at jeg ikke skal ende opp med lungebetennelse.... Det blir mye TV og bringebærsaft om dagen :ler:

Det eneste nye på brllupsfronten er at jeg har engasjert min beste venninne til å få tak i slør og underskjørt til meg, hun er nemlig på ferie i Thailand med mann og barn... Heldiggrisen! :hoppe:

Nå skal jeg tusle tilbake til dyna og se på Trollmannen fra Oz :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

God bedring :klem:

Nå må du bli fort frisk, og gjøre som legen sa :)

Endret av Markblomsten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig oppe av sofaen og i gang med bryllupsplanlegging! :klappe:

I dag har vi vært på Glasmagasinet og satt opp ønskeliste. Vi traff en veldig hyggelig dame, som var veldig engasjert og fulgte oss rundt og kom med gode råd :)

Invitasjoner er i gang, vi kjøpte det siste papiret i dag, og skal begynne å printe i morgen. De blir kjempeflotte om jeg må si det selv! :sjarmor:

I dag fikk vi også brev fra kirka, men informasjon og bekreftelse av bestilt tid. Info-møte 25 april, med praktisk informasjon og samling av alle årets brudepar. I brevet stod det også hvilke papirer vi trenger, hvor vi finner de og hvor de skal sendes. Kjekt!

Fikk dårlige nyheter fra venninnen min som er i Thailand, hun hadde ikke funnet et stoff hun turte å satse på, så da er jeg tilbake på start.... Skal ha med forloveren min på Oslo-tur med overnatting om 14 dager (samboer på spillejobb) og håper på litt shopping da. Merker at jeg får lyst til å få ting på plass nå som det nærmer seg. Under 4 måneder igjen nå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er alle invitasjonene printet! Vi satt med papir over alle gulv i går kveld :ler: Skal få levert de til skjæring i løpet av neste uke, og JA, jeg skal legge ut bilder, må bare få de ferdige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh-for en flott helg jeg har hatt! Hadde bursdag på fredag og var hjemme hos mor og far og spiste en utrolig god middag! Sov der også, godt å slippe å reise hjem til kaldt hus.

Lørdag var jeg på shopping med storesøsteren. Fant masse flotte sko som passer til kjolen min! Skal tenke litt, så kjøpe. Lørdag kveld så jeg og søs på film og hadde stor brudekjole-prøving. Hun vil veldig gjerne øve seg litt på snøring, jeg vil bare ha den på meg så ofte som mulig, og nå var det lenge siden! :ler:

Kjolen sitter forresten som et skudd. Den trenger hverken å syes inn, ut eller legges opp. Trenger egentlig ikke bh under engang. Og med noen få kilo i minus blir det bare enda bedre. Veldig fornøyd med kjolen min! :enig:

Søndag hadde vi familie på kaffe og kaker, sambo kom heldigvis hjem i tide :)

Nå er jeg på jobb *sukk*, på tirsdag skal jeg shoppe for litt bursdagspenger, levere innbydelser til skjæring og rett og slett skjemme bort meg selv :rodme:

Torsdag skal vi ta en titt på lokalet, og ha en liten varetelling. Må tenke på duker og lysestaker og karafler og...Massemasse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...