Gå til innhold

For evig


methea

Anbefalte innlegg

På tide at jeg også starter dagbok :)

Har tittet innom her siden november, da jeg fikk ring på fingeren :kline:

Litt om meg: jeg er en jente/pike/dame på 24, og helten min er 32. Vi har vært sammen i 2 1/2 år, det gikk slag i slag når vi først møttes :kline: Så før jul gikk han ned på kne, og med tårer i øynene stilte han meg det store spørsmålet

:hjerter_rundt:

Planleggingen er smått om senn i gang, men det viktigste er på plass, og jeg nyter å ha god tid til å fundere og ikke minst forandre mening om ting.... Kjolen er kjøpt, kirke og lokale er bestilt - og middag er reservert to steder fordi jeg ikke har klart å bestemme meg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere med dagbok methea!!! Vi skal gifte oss på samme dag :hoppe:

Når tid på dagen skal dere gifte dere? Hva slags lokalet skal dere ha? Hva står på menyen? Og hvordan ser kjolen din ut??? Bare LITT nysgjerrig ;)

Blir artig å følge deg fremover mot den store dagen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen, og tusen takk for hilsner! Det ante meg at det var mange hyggelige mennesker her inne :sjenert:

Maibrud - så moro at vi gifter oss på samme dag! Vi har vielse kl 14.30, lokalet er et 'gjør-det-selv'-lokale. Mye fordi jeg jobber på hotell, og har lyst til å gjøre det på MIN (*kremt* vår) måte :-D

Vi skal ha en tre-retter fra Spiskammerset (tok en avgjørelse i går, nå må jeg bare huske å avbestille den andre), bestående av:

Melon og Serranoskinke

Kalvestek eller helstekt indrefilet av okse

Marinerte bær med is

Kjolen er en Maggie-kjole. 2002 modell om jeg ikke husker feil, skal få lagt inn bilde - snart! Den heter Sarchi, og er selvsagt nydelig :hjerter:

Ellers er papir til invitasjoner kjøpt inn, og ny printer og all spriten er i hus, takket være en buss-sjåfør kompis :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

All spriten; undrer på hvor mye det er jeg ;)

Vi også skal ha et slikt lokalet. Et cateringsfirma skal stå for borddekkning og servering, og selvfølgelig maten :Nikke:

Hva skal dere ha av tilbehør til steken?? Mmmmm, smaker sikkert kjempegodt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er MYE sprit :ler:

Men...det som blir for mye er greit å ha utover høsten neste år. Dessuten; bedre med for mye enn for lite...

Vi har kjøpt:

4 flasker Absolut vodka

4 flasker Bombay Sapphire

2 flasker Martini Bianco

3 flasker Whiskey Famous Grouse

3 flasker Remy Cognac

3 flasker Baileys

Og 6 brett med øl.

Alt er litersflasker, og er ikke dette nok, så får det bare være! :-) Vi skal leie en proff bartender, for å sørge for at det ikke blandes 50/50 drinker, og at ikke alle flaskene åpnes samtidig...

Så nå mangler vi vin og aperitif . Har ikke bestemt oss ang disse enda.

Brus og blandevann handler vi i Sverige til neste år en gang.

Har glemt å si at vi blir ca 60 gjester.

Vet ikke hva slags tilbehør vi skal ha. Skal ringe kokken etterpå og prøve å spikre menyen litt, han er veldig kreativ, så det blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir 30. Så nå har jeg jo et utgangspunkt ang sprit iallefall!!!!! Hva skal dere ha å drikke til forrett, hvitvin, eller???

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var det mandag igjen...på godt og vondt. Fordelen er utvilsomt at jeg får tid her inne igjen! :danse:

Har hatt fri i helgen, så det ble plutselig litt tid til bryllupsprat med sambo. Godt å sitte og prate bryllup over et glass rødvin og kjenne at hjertet banker litt ekstra hardt :hjerter_rundt:

Vi har fått tilbud av min onkel om hest og kjerre som transport på dagen. I utgangspunktet ønsket vi å leie en Hummer, men det er jo kjemperomantisk med hest og kjerre... Må tenke litt til...på det også :forvirret:

Skal ringe kokken i morgen og bli enige ang detaljer ved middagen. Synes det er vanskelig å finne en løsning på servering. Vi skal ha 4 servitører, vin i karafler på bordet. Forretten står på bordet når vi kommer, hovedretten skal vi ha i to omganger. Og tallerken eller fatservering? Hvis fatservering, skal servitørene servere hver enkelt, eller sender vi fatene rundt? Har vært med på begge deler før, og synes vel egentlig begge løsninger er like gode. Blir nok veldig greit å få luftet litt frustrasjon med kokken i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde et 'lite' uhell i går på vei hjem fra shopping. Kjører scooter og ble presset ut av veien og sitter igjen med en brekt skulder :tristbla: Derfor har jeg bare en arm som fungerer og blir nok ikke så aktiv her inne på noen uker... Men bryllupsplanleggingen fortsetter muntlig :murvegg:

Stikker innom med noen få ord i ny og ne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brekt skulder!?????! Shitt altså!! Stakkars deg då!! Godt det ikkje gjekk verre då!!! *grøsse* Gooood betring!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da! Det høres ikke bra ut i det hele tatt! God bedring så lenge! :troest:

Håper hverdagen din fungerer brukbart med en dårlig arm. Vi gleder oss til du blir bra igjen og kan rapportere om alt du har planlagt i mellomtiden.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Et lite livstegn fra meg nå :)

Nå er det straks gått to uker, men skulderen er like vond... Men det er vel et tegn på at den gror og at det går riktig vei! Var på kontroll på sykehuset, og det ser i alle fall ut til at jeg slipper operasjon. Og det er gode nyheter!

Føler meg ganske så hemmet, har jo strengt forbud mot å belaste armen, men jeg har fått god trening i å klare meg med den ene armen jeg får lov til å bruke :klappe: Nå klarer jeg til og med å dusje selv :dusje: De første dagene måtte min samboer dusje meg, så vi kom jo enda litt nærmere hverandre, og jeg er veldig forelsket for tiden, for han er så snill og tålmodig....*sukk* :hjerter_rundt:

Lite bryllupsplanlegging for tiden, men vi har fått bestilt bryllupsreise! Turen går til Egypt, to uker på et lekkert hotell, med luksus og late dager og tur til Pyramidene og varme og sol og shopping...Gleder oss!

Håper alt står bra til med alle! Om en drøy uke kan jeg bruke armen min litt og da skal jeg ta igjen det tapte, inkludert oppdatering i dagbøker :)

Endret av methea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre fra deg. Og så bra at forloveden stiller opp! Men huff, det høres utrolig vondt og slitsomt ut med brekt skulder.

Sender deg i alle fall en god-bedrings-blomst :blomst: og håper du får bruke armen mer til uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...