Gå til innhold

For evig


methea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen, og tusen takk for hilsner! :klem:

På tide med en liten oppdatering. Armen er bedre, muskelen har festet seg til skulderen, har begynt å belaste og trene den opp, så det går fremover, og det er så deilig! Ennå to uker til jeg skal tilbake i jobb, men da regner jeg med at det blir problemfritt å starte i jobb igjen. Og litt deilig :)

Mye prat og lite handling på bryllupsfronten for tiden. Jeg ønsker meg levende musikk, men vi vet enda ikke helt om budsjettet vårt tåler det. Mest av alt drømmer jeg om storband, men det må jeg nok slå fra meg *ler* Skal sjekke litt rundt etter en kvartett eller lignende, så kan vi heller finne en billigere fotograf kanskje.

I løpet av denne uka regner jeg med at vi skal prøve klær til gommen. Jeg har fått lov til å være med på prøving, fordi min kjære gjerne vil ha min mening. Godt vi slipper å krangle om det, for med skal jeg :sjenert:

Ellers er jeg litt på stedet hvil over hva jeg faktisk kan gjøre. Føler litt at det er tidlig å gjøre så mye, men på den andre siden er det nå bare litt over et halvt år igjen. Noen tips til hva som er greit å få unna? :forvirret:

Her er forresten bilde av kjolen min:

http://www.bridesave.com/search/index.cfm?...roduct_id=18395

Jeg synes bildet er virkelig dårlig, men kjolen er kjempeflott! Og MIN! :rosasmil:

Endret av methea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Kjolen din er kjempefin!

Huff, så vondt det hørtes ut å skade skulderen på den måten, men godt å høre at det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og :velkommen: hit!! Litt treig jeg, visste ikke at du var ny her :ler: Veldig fin kjole du har funnet deg forresten! Håper du snart blir helt bra i skuldra igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en nydelig kjole!! Skjønner godt at du falt for den. Ligner faktisk på den jeg falt for :Nikke:

Så grusomt å bli tynt ut av veien på den måten da... Håper skulderen blir helt bra igjen!

Hvor i Egypt skal dere? Leter etter bryllupssteder, og tar gjerne imot tips :)

Håper det ordner seg med toastmasteren :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake! Godt å høre at armen begynner å komme seg. Regner du med at du må bruke lang tid på opptrening? :)

Kjolen din er kjempefin!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tusen takk for masse koselige hilsner! Jeg er skammelig nok enda litt treg med å oppdatere meg hos dere, men dere har jo kommet så langt og skrevet så mye! :ler:

Så har jeg begynt hos fysioterapeut. Mangler bevegelighet i skulderen og har derfor ennå ikke kommet meg tilbake i jobb, regner med minst to måneder med trening før jeg blir bra, men jeg har heldigvis fått klarsignal til å starte å jobbe igjen om under to uker nå. Blir godt å komme igang igjen! :)

Vi har forelsket oss i FAME-fotografene ser det ut til. Fikk info-pakke rett før helgen, og i forhold til den fotografen vi opprinnelig hadde valgt får vi utrolig mye mer for pengene! Så da blir det bytte der også. Heldigvis fikk vi flyttet vielsen til kl 13, så det ikke blir så mye stress for vi må kjøre ca en halvtime fra kirke til fotograf, og tilbake til selskapslokalet er det ca like langt.

Det blir 2-3 timer å vente for gjestene våre, så vi må finne på noe lurt for de. Vil jo ikke risikere at folk er lei før vi kommer i gang. Men hva skal vi finne på? :forvirra:

Var og prøvde undertøy til kjolen på fredag. Besøkte en riktig så fancy undertøyforretning, og koste meg masse. De damene som jobbet der har skikkelig peiling, så det var veldig moro. Men ikke helt i min prisklasse desverre. Bh'n kostet 760,- og trusa 530,-. :sur: Kommer nok til å finne noe tilsvarende til en langt hyggeligere pris :)

I dag er det 6 måneder og 5 dager igjen! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at skulderen kommer seg og du snart er tilbake på jobb. Det må være slitsomt å holde på med en sånn skade i månedsvis. Blir du helt bra igjen?

Kan jeg spørre hvor du var og prøvde undertøy? Jeg har nemlig sørget for et ganske romslig budsjett på det punktet, men vil gjerne gå et sted de er flinke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gika!

Regner med å bli helt bra i skulderen, men det kan ta et halvt år før alt er som det skal. Har mye smerter enda, spesielt om kvelden, og sliter med å finne hvile for skulderen. Men alt i alt går det egentlig veldig bra, skjønner at jeg har vært heldig. Alle muskler har grodd som de skal, så nå gjenstår bare beveglighet og litt mer styrke i armen :smilbla:

Jeg prøvde undertøy på Ski Storsenter, butikken heter Marinka. Det er to voksne damer som jobber der, veldig hyggelige og de kan virkelig det de selger. Anbefales på det varmeste :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Korleis går det med deg for tida? Skjedd noko nytt? Eg er hektisk opptatt med eksamenar for tida, men om ei veke er eg tilbake for fullt, og skal kose meg med bryllupsplanlegging saman med mannen min i heile juleferien! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Nå begynner det virkelig å nærme seg! Nyttårsaften ble magisk, for endelig kunne vi si at i ÅR skal vi gifte oss!

Jeg har fått bestilt frisør+sminke til meg og min forlover. Synes prisen var ganske bra, 2250,- inkludert prøvetime. Forloveren min har kort hår, så hun skal bare få det fikset litt, mens jeg skal sette opp. En frisør legger make-up på min forlover mens jeg får en make-up artist. Tror det blir veldig bra! Skal ha prøvetime 29 april, så jeg må snart begynne å tenke litt på hvordan jeg vil ha håret....

Fotograf er i boks, og depositum er betalt. Vi valgte ikke Fame allikevel, men en meget dyktig fotograf som holder til der vi skal gifte oss. Skal snart ha et møte med henne også, vi ønsker helst litt utradisjonelle bilder.

Mannen sine klær skal vi prøve å finne i februar.

Mamma har sagt at hun ønsker meg hjem natten før bryllupet, så det er i orden. Hadde egentlig tenkt å ta med forloveren på hotell, men blir nok veldig koselig å reise hjem til mamma og pappa siste natten før jeg blir kone :hoppe:

Bryllupsnatten tar vi nok på hotellet jeg jobber. Det er tross alt det eneste hotellet der vi skal gifte oss, i tillegg har jeg nettopp fått et gavekort på overnatting. Håper på en aldri så liten oppgradering, men er fornøyd så lenge vi får rom med dobbeltseng! :kline:

I løpet av denne uka skal jeg prøve å få bestilt blomster, og stikke innom en brudesalong for å sjekke priser på slør. Jeg har bursdag i februar, og vet at jeg får penger fra noen i familien, og de har jeg tenkt til å bruke på sko og undertøy.

Invitasjonene skal vi prøve å få sendt ut 14 februar, med svarfrist rett før påske. Venter bare på at monogrammet vårt skal bli klart så vi kan begynne å pusle med de. Litt spent :)

Transport har vi enda ikke funnet ut av. Hest og kjerre utgår og vi håper på å finne en kul bil å leie eller låne.

Ønskelisten begynner å ta litt form. Må bare bestemme oss for servise, og hvilken butikk vi vil legge ut i.

Det føles endelig som jeg har litt kontroll, og det er deilig! Det er jo tross alt bare litt over fire måneder igjen :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Takk for oppdatering!!! Gøy å høyre frå deg att!!! :) Gledar meg til å sjå korleis invitasjonane dine blir!! Vi skal også sende ut 14. februar... Litt tidleg ute vi.. :sjarmor: Hehe..

Hest og kjerre utgår hos oss også, vart litt stress fann vi ut, og kjipt om det regnar og slikt. Reknar med at vi får låne BMW-en til bror til mannen..

Lukke til vidare, tenk, berre 4 mnd!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snakket med sjefen i dag, og hun ville veldig gjerne gi oss den største suiten på bryllupsnatten vår :hoppe: Så da blir det boblebad og frokost på rommet første dagen som mann og kone :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta
Snakket med sjefen i dag, og hun ville veldig gjerne gi oss den største suiten på bryllupsnatten vår  :hoppe: Så da blir det boblebad og frokost på rommet første dagen som mann og kone  :hjerter_rundt:

Det hørtes kjempedeilig ut! Hurra for sjefen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten
Snakket med sjefen i dag, og hun ville veldig gjerne gi oss den største suiten på bryllupsnatten vår  :hoppe: Så da blir det boblebad og frokost på rommet første dagen som mann og kone  :hjerter_rundt:

Så flott da :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere begynner prøvingen en knapp mnd etter oss ;)

Blir spennende.. :sjarmor:

Godt du føler at du har kontroll! :klem:

Er deilig å komme ajour med alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...