Gå til innhold

Venninne har begynt med noe nytt på bilder og hun driter seg ut.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 29.9.2021 den 11.16):

Herregud 😳 hva skal nå det være godt for, ser ut som en rasende gorilla hun da? 😳 høres verre ut enn venninna mi til og med hun der 🤭

Anonymkode: 8a2d8...0a4

😂 🙈 Ler så jeg griner av kommentaren din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke fotogen og aner ikke hvordan jeg kan bli det. Får høre fra folk som møter meg i virkeligheten etter å ha sett bilder av meg at "du er jo faktisk veldig pen!" 😅 så jeg hadde satt utrolig pris på hvis noen hadde sagt i fra til meg hvis jeg gjor noe sånnt på bildene. Man vil jo se bra ut så hvorfor ikke si noe? 🤷‍♀️

Anonymkode: 07b92...e57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er man 15 år til enhver tid, hva betyr det?

Jeg tror jeg ville sagt til denne personen at "oi, der så du overrasket ut", ev. spurt om hun var overrasket over noe når det dukker opp et bilde hvor det kan passe. Mulig det trigger nok tankevirksomhet hos vedkommende til å bli klar over det (sannsynlig tvilsomt, men likevel verdt et forsøk).

Anonymkode: 5cf09...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (På 29.9.2021 den 0.48):

Ei jeg kjenner både sperrer opp øynene og blåser ut neseborene på alle instagrambilder. I tillegg til et fake stivt glis med tenner, mens øynene er helt uttrykksløse. Hun ser totalt koko ut. Det verste er at hun egentlig er utrolig søt…

L ? 

Anonymkode: 1808a...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo i stor grad subjektivt dette. Du syns hun ser teit ut, selv syns hun vel det ser bra ut, ellers hadde hun vel ikke gjort det. 

Støtter denne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er den greia med å være flau på andre sine vegne og gjemme seg bak av de " gjør det for vennen sin skyld"? 

Anonymkode: 92075...f9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det være et beautyfilter? Noen av de smoother ut huden, smalner nesa og ansiktet, gjør tenner hvitere og øyer større. Har selv driti meg ut på det og skjønte først hvor teit det så ut da jeg så før og etter-bildene ved siden av hverandre. 

Anonymkode: 3dd21...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...