Gå til innhold

Venninne har begynt med noe nytt på bilder og hun driter seg ut.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette for henne uten at hun blir fornærmet. Men hun har hvertfall begynt med en ny greie på bilder hvor hun på en måte "sperrer opp" øynene, sikkert for å få øynene til å virke større. Det er enkelte som kler å gjøre dette, men venninna mi har virkelig ikke øyne til det. Så det ender bare opp med at hun ser VETTSKREMT/gal ut. Spesielt på bilder hvor hun ikke smiler. Så også at hun har valgt bilder på Tinder hvor hun har dette blikket på alle bildene. Har holdt det for meg selv, men hørte noen andre venninner humre seg over instabildene hennes og nevnte dette med det ville blikket hennes. Så.....ville dere sagt noe.......?

Anonymkode: 8a2d8...0a4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å tilføye at hun fra før av har ganske store øyne, så forstår ikke hvorfor hun må gjøre dette. Og i tillegg litt sånn "stirrende blikk"  

Anonymkode: 8a2d8...0a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun er manisk? Det kan nemlig se sånn ut på øynene😅😳😳

Anonymkode: d6fc3...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har sikkert fått høre at hun har store og fine øyne før, så nå prøver hun å framheve de enda mer sikkert 😛

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei jeg kjenner både sperrer opp øynene og blåser ut neseborene på alle instagrambilder. I tillegg til et fake stivt glis med tenner, mens øynene er helt uttrykksløse. Hun ser totalt koko ut. Det verste er at hun egentlig er utrolig søt…

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (1 time siden):

Ei jeg kjenner både sperrer opp øynene og blåser ut neseborene på alle instagrambilder. I tillegg til et fake stivt glis med tenner, mens øynene er helt uttrykksløse. Hun ser totalt koko ut. Det verste er at hun egentlig er utrolig søt…

Aldri hørt om å blåse ut neseborene 😅 

ser veldig teit ut med oppsperret øyne og trutmunn 

Anonymkode: fa14c...f2d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sånn venn på facebook 😄 rart man ikke ser det selv. 

Anonymkode: 1207b...c22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Lorieen said:

Ei jeg kjenner både sperrer opp øynene og blåser ut neseborene på alle instagrambilder.

Herregud 😳 hva skal nå det være godt for, ser ut som en rasende gorilla hun da? 😳 høres verre ut enn venninna mi til og med hun der 🤭

Anonymkode: 8a2d8...0a4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På druen
Lorieen skrev (10 timer siden):

Ei jeg kjenner både sperrer opp øynene og blåser ut neseborene på alle instagrambilder. I tillegg til et fake stivt glis med tenner, mens øynene er helt uttrykksløse. Hun ser totalt koko ut. Det verste er at hun egentlig er utrolig søt…

Hahaha 😂 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Glemte å tilføye at hun fra før av har ganske store øyne, så forstår ikke hvorfor hun må gjøre dette. Og i tillegg litt sånn "stirrende blikk"  

Anonymkode: 8a2d8...0a4

Et bra svar uten å såre 🙂

Anonymkode: 3361c...39e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest På druen

Kan du ikke bare si det til henne en gang du ser henne gjøre det? En venninne av meg drev med noe av det samme. Sperret opp øynene og gapte, som om hun prøvde å se overrasket ut eller noe sånt. Hun så bare gæærn ut. En gang hun skulle ta et sånt bilde av seg selv, bare lo jeg og spurte "Hvorfor driver du med det der? Du ser psyko ut." Har ikke sett et eneste bilde av henne hvor hun gjør dette siden da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Herregud 😳 hva skal nå det være godt for, ser ut som en rasende gorilla hun da? 😳 høres verre ut enn venninna mi til og med hun der 🤭

Anonymkode: 8a2d8...0a4

Ikke godt å si, men hun ser helt vill ut. 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk flere på FB som gjør det der, hva er greia liksom.. 

 

Lorieen skrev (10 timer siden):

Ei jeg kjenner både sperrer opp øynene og blåser ut neseborene på alle instagrambilder. I tillegg til et fake stivt glis med tenner, mens øynene er helt uttrykksløse. Hun ser totalt koko ut. Det verste er at hun egentlig er utrolig søt…

 

På druen skrev (13 minutter siden):

Kan du ikke bare si det til henne en gang du ser henne gjøre det? En venninne av meg drev med noe av det samme. Sperret opp øynene og gapte, som om hun prøvde å se overrasket ut eller noe sånt. Hun så bare gæærn ut. En gang hun skulle ta et sånt bilde av seg selv, bare lo jeg og spurte "Hvorfor driver du med det der? Du ser psyko ut." Har ikke sett et eneste bilde av henne hvor hun gjør dette siden da. 

Det her også..

enkelte gjør det på absolutt alle bilder, det skal fremstå så fantstisk bra at utrykket man har er omtrent det samme som når man sitter på en karusell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en dame på facebook som tydeligvis ikke liker tennene sine, så hun smiler sånn skikkelig, men med lukket munn, så det er en lang, stram og overdrevet strek av en munn. Hun er også egentlig en pen dame, men det ser utrooolig snodig ut, og jeg kjenner henne ikke godt nok til å si ifra heller. Det er gjennomgående på absolutt alle bilder. Når jeg tenker over det har jeg en annen dame som også gjør sånn. Og hun vinner en del konkurranser i en hundesport, men det ser ut som hun aldri er glad på vinnerbildene.

Anonymkode: 44b3b...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nevnt det for henne. At unge mennesker henger seg på trender synes jeg er helt innafor. De er fremdeles på leting etter en identitet. At alle ser like ut er ikke bare for vår tid. Se bare på 80-tallets klassebilder med permanent og enorme mengder lipgloss. Kliss like hele hurven. Men at godt voksne mennesker kjøre full stil med disse grimasene er noe helt annet. Det fremstår bare som patetisk og da er det på tide å være en god venn i gode som i dårlige tider. Så får vi bare håpe på tilsvarende gode venner når vi også driter oss ut. Men først hadde jeg forsikret meg om at hun ikke har fått Graves syndrom… 

Anonymkode: 90f0d...827

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som venn synes jeg det er din plikt å si det. Ikke la henne dumme seg ut.

Anonymkode: 1c7a2...b07

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På druen skrev (8 timer siden):

Kan du ikke bare si det til henne en gang du ser henne gjøre det? En venninne av meg drev med noe av det samme. Sperret opp øynene og gapte, som om hun prøvde å se overrasket ut eller noe sånt. Hun så bare gæærn ut. En gang hun skulle ta et sånt bilde av seg selv, bare lo jeg og spurte "Hvorfor driver du med det der? Du ser psyko ut." Har ikke sett et eneste bilde av henne hvor hun gjør dette siden da. 

Minte meg på denne :) jeg bare sto og sto der på asfalten i krysset ved storgaten og kunne ikke  gjøre noe for å  komme meg av  flekken alle sanser  var koplet  ut og i ettertid forstår jeg at det må ha vært et leven rundt meg at tutende biler men da jeg sto der bom fast ble  jeg plutselig dyttet overende av en stor kvinne med gapende munn hva  gaper  hun etter"

 

 

Anonymkode: 10d15...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...