Gå til innhold

Kjenner du mange tror på astrologi, krystaller og tarotkort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har ikke kunnskap til å forstå? Tror dessverre det er du som mangler kunnskap til å forstå om du velger å tro på slikt. 

Anonymkode: e459e...464

Kommer fra en som leser horoskop i ukeblad*🙊

Anonymkode: 336aa...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min beste venninne har holdt på med dette i mange år. Driver nå på heltid som selvstendig næringsdrivende. Hun har mange kunder, og har også kurs.

Jeg synes det kan være interessant å høre på, men ikke noe mer.

Anonymkode: 346dd...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner og kjenner til noen mennesker som er overtroiske og som pusler med dette ja, i større og mindre grad. Det er mange nutcases der ute, og denne kategorien er en av de mindre harmløse.

Det kan bare bli vel mye og litt vanskelig å føre enkelte samtaler med disse, da de lever i en annen virkelighet, hvor fakta ikke nødvendigvis er fakta, og normale begrunnelser for at ting skjer ikke nødvendigvis er slikt. Slitsomt.

Anonymkode: 8eb32...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har puslet litt med det, men har ikke sterk overbevisning. Liker å bruke tarot som en veileder, mer for å få gode råd, men tror ikke nødvendigvis at det stemmer. Daglig/ukesbasert horoskop er vel det jeg tror minst på, men kan godt kjenne igjen meg selv i stjernetegnet mitt. Krystaller, vel, de svarer jo, og de har hjulpet meg et par ganger, men igjen, de utfører jo ikke akkurat mirakler -de svarer ut i fra underbevisstheten din. 

Anonymkode: 6f3e0...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er spennende. Om jeg tror på det.. nja..Hadde en kjæreste som var veldig opptatt av astrologi. Husker jeg leste horoskopet mitt hver uke den gangen. Og sjekka ut hvilket stjernetegn venner og kollegaer hadde. Og følte det matcha veldig godt med personlighetene beskrevet under de tegnene🙊Synes iallefall at det er interessant🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 28.9.2021 den 2.05):

Har ikke kunnskap til å forstå? Tror dessverre det er du som mangler kunnskap til å forstå om du velger å tro på slikt. 

Anonymkode: e459e...464

Vent til du kommer over på den andre siden, så vil du se hvem som har rett😉 Men uansett er du på det stedet du skal være akkurat nå, kanskje er det ikke meningen du skal se dette enda, kanskje er det mer du skal erfare og lære først😊

Anonymkode: d5baf...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er få desverre. skulle hatt flere venner av den sorten. Syns de er interessante

Anonymkode: 6a4b5...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...