Gå til innhold

Hvilke gamle norske TV-serier savner du?


Mentos

Anbefalte innlegg

Maleficenta skrev (På 11.10.2021 den 22.44):

fangene på fortet var utrolig spennende. Den savner jeg mest. 

Ja det var kult (bortsett fra larvespisingen 🤮)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 10/3/2021 at 11:25 PM, Athena79 said:

Mot i brøstet, Hotel Cæsar, Venner og Fiender, Familie sagaen de syv søstre, Frida med hjertet i hånden. 

Den kjenningsmelodien lå visst lagret i hjernebarken min et sted. Jeg husker ikke hva den handlet om, men nå sitter jeg og nynner "skal vi være venneeer, venner eller fiender? Vi kan kan være venneeer, venner eller fiender!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (På 3.10.2021 den 23.25):

Mot i brøstet, Hotel Cæsar, Venner og Fiender, Familie sagaen de syv søstre, Frida med hjertet i hånden. 

Sistenevnte har ikke jeg sett før men alle de andre seriene likte jeg godt og savner. Eller savner Hotel Cæsar opp til Astrid og Svein forlot serien, etter det så synes jeg serien begynte å tape seg

 

Jeg savner Karl og Co også og Hos Martin

Edit: Eller vet ikke helt om Hos Martin telles som en gammel serie enda?

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt. Fra min bardom, colargåll. Fra min datters tid. Dyrene i hjorteskogen. Jeg har alltid sett barne-TV med henne. Tror dyrene i hjorteskogen var det beste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Cid skrev (5 minutter siden):

Sistenevnte har ikke jeg sett før men alle de andre seriene likte jeg godt og savner. Eller savner Hotel Cæsar opp til Astrid og Svein forlot serien, etter det så synes jeg serien begynte å tape seg

 

Jeg savner Karl og Co også og Hos Martin

Edit: Eller vet ikke helt om Hos Martin telles som en gammel serie enda?

Frida med hjerte i hånden, gikk i 1991, du var vel ikke født da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena79 skrev (Akkurat nå):

Frida med hjerte i hånden, gikk i 1991, du var vel ikke født da? 

Ah ble født det året :), men hadde sikkert likt den om jeg så på nå. Jeg synes det er kjekt å se på filmer og serier fra før verden ble så digital og før sosiale medier osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Helene said:

Vet ikke helt. Fra min bardom, colargåll. Fra min datters tid. Dyrene i hjorteskogen. Jeg har alltid sett barne-TV med henne. Tror dyrene i hjorteskogen var det beste. 

Flukten fra Dyreskogen var jo veldig koselig da :) Husker den serien var populær da jeg var liten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dude1996 skrev (Akkurat nå):

Flukten fra Dyreskogen var jo veldig koselig da :) Husker den serien var populær da jeg var liten. 

Den serien vekket en del følelser i meg som barn, så mye trist som hendte i løpet av serien :(

Noen her som husker snøbarna? En dukke serie som gikk på tv 2 junior på tidlig 2000 tallet, den var kjekk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cid said:

Den serien vekket en del følelser i meg som barn, så mye trist som hendte i løpet av serien :(

Noen her som husker snøbarna? En dukke serie som gikk på tv 2 junior på tidlig 2000 tallet, den var kjekk :) 

Haha, den husker jeg godt. Det var jo de samene(?) som bodde i lavvo 😅 Introsangen er jo det mest morsomme ved den serien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dude1996 skrev (Akkurat nå):

Haha, den husker jeg godt. Det var jo de samene(?) som bodde i lavvo 😅 Introsangen er jo det mest morsomme ved den serien. 

Og han gutten som ligger under dyna og rister kula 😄 

Wow at jeg ikke har innsett før nå at de skulle være samer, snakk om å være treig asså, tok meg 21 år 😅 Helt sykt egentlig å tenke på at det er så lenge siden og nå blir jeg 30 om noen dager O: Tiden flyr mye fortere enn jeg kunne tenkt meg 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Entern skrev (På 6.10.2021 den 8.51):

Jazz & Heavy.

 

Tviler på at andre enn meg her husker den men jeg digget den :danse:

Husker seff det. De samme typene var vel med i Direkte Lykke også, om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (4 timer siden):

Frida med hjerte i hånden, gikk i 1991, du var vel ikke født da? 

Serien kom i 1989, men det kom visst en spillefilm i 1991.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...