Gå til innhold

Mer vanlig uten sokker nå enn før


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Regel hos oss, alltid sokker når du forlater huset! Med mindre du har på sandaler! 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åssen orker de? Jeg får uvi med en gang jeg tråkker over et kalt gulv. Ull hele året. 

Anonymkode: 75272...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå som det er sommer går vi oftere barbeint. Da blir ullsokker og strømpebukser pakket bort for vinteren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wwoman skrev (På 22.2.2022 den 21.57):

Bruker dere sokker i sko nå på vinteren? Jeg har stort sett godt barbeint i lave Converse i det siste. Blir våt og kald uansett så da synes jeg det er bedre uten sokker i skoene

Converse på vinteren?! Da bruker man selskinnsko eller nesnalobber. Med to par sokker oppi. 

Anonymkode: b4dd4...f45

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.5.2022 den 20.27):

Converse på vinteren?! Da bruker man selskinnsko eller nesnalobber. Med to par sokker oppi. 

Anonymkode: b4dd4...f45

Bruker jeg Converse må jeg ha to lag tykke tubesokker. Selv midtsommers. De skoa har jo null demping og er helt flate. 

Anonymkode: 586ca...9f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morpheus skrev (På 22.5.2022 den 20.11):

Ja, nå som det er sommer går vi oftere barbeint. Da blir ullsokker og strømpebukser pakket bort for vinteren. 

Hvor er det sommer? Fortsatt kaldt på Sørlandet. Ikke ullsokker lengre men Nike tennissokker over Umbro tennissokker på meg i dag. 

Anonymkode: 586ca...9f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.5.2022 den 18.46):

Åssen orker de? Jeg får uvi med en gang jeg tråkker over et kalt gulv. Ull hele året. 

Anonymkode: 75272...ef2

Godt jeg ikke er alene. Vurderte å bestille en legetime nå fordi jeg rett og slett ikke hadde taklet å gå barbent mer enn 10 min, i alt under 25 grader!😅

Anonymkode: ded82...581

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.9.2021 den 12.26):

Nå kan man faktisk få leddproblemer i ledd som utsettes mye for kulde... Men tusle rundt barbeint innendørs er neppe nok. 

Anonymkode: 586ca...9f7

Jeg er revmatiker. Kan ikke fryse, da får jeg masse trøbbel. 

Anonymkode: b4dd4...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er revmatiker. Kan ikke fryse, da får jeg masse trøbbel. 

Anonymkode: b4dd4...f45

Jeg er ikke revmatiker, men fryse på beina hater jeg. Sover alltid med sokker på. Gjerne noen tennissokker som er lange nok til at de når meg til knærne. For jeg sparker ofte av meg dyna. Om vinteren har jeg gjerne to lag leggvarmere over. Og to par av sokkene. Forblir på gjennom frokost til jeg hopper i dusjen. Klarer ikke fryse på beina. 

Anonymkode: 586ca...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.9.2021 den 12.26):

Nå kan man faktisk få leddproblemer i ledd som utsettes mye for kulde... Men tusle rundt barbeint innendørs er neppe nok. 

Anonymkode: 586ca...9f7

Skulle tro alle gamle folk slet med å bevege kjeven i såfall. 🤣

Anonymkode: 30c3d...e78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wwoman
AnonymBruker skrev (På 22.5.2022 den 20.27):

Converse på vinteren?! Da bruker man selskinnsko eller nesnalobber. Med to par sokker oppi. 

Anonymkode: b4dd4...f45

Jeg klarer aldri å kle meg om vinteren, så bruker Converse (lave typen) året rundt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wwoman skrev (20 timer siden):

Jeg klarer aldri å kle meg om vinteren, så bruker Converse (lave typen) året rundt😊

Høres helt idiotisk ut. 

Anonymkode: b4dd4...f45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 23.48):

Godt jeg ikke er alene. Vurderte å bestille en legetime nå fordi jeg rett og slett ikke hadde taklet å gå barbent mer enn 10 min, i alt under 25 grader!😅

Anonymkode: ded82...581

Så synd, det er jo så deilig å være barbent, det er en av de store gledene i livet, kjenne underlaget man trør på, luft mellom tærne og ikke minst ser det mer naturlig og pent ut

Anonymkode: 5f2f1...c01

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Så synd, det er jo så deilig å være barbent, det er en av de store gledene i livet, kjenne underlaget man trør på, luft mellom tærne og ikke minst ser det mer naturlig og pent ut

Anonymkode: 5f2f1...c01

Om det virkelig er en av de store gleden i livet ditt, da har du et miserabelt liv.

Anonymkode: 7d8f0...4fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2021 den 17.15):

Hater folk som går barbeint hjemme hos andre eller hvis jeg er på besøk 😠

Jeg er heldigvis 30+ og det virker ikke så vanlig i min alder at folk ikke har noe på beina, untatt den varmeste tiden på sommeren. 

Anonymkode: 21cb0...990

Du hater at folk går barbeint i sitt eget hjem? Det var da litt voldsomt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg sitter ute i dag uten sokker, fryser jeg. I dag er det på med ullsokker her.

Anonymkode: 37fd2...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Om det virkelig er en av de store gleden i livet ditt, da har du et miserabelt liv.

Anonymkode: 7d8f0...4fa

Ja, det tenkte jeg også. 😂

Anonymkode: 586ca...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis jeg sitter ute i dag uten sokker, fryser jeg. I dag er det på med ullsokker her.

Anonymkode: 37fd2...52e

Ullsokker blir for varmt, ett par vanlige sportssokker for kaldt, så to par, hvite Nike over hvite Adidas i dag. 

Anonymkode: 586ca...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går alltid med sokker! Sommer som vinter, sover med sokker osv. Hater nakne føtter, det er så motbydelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å gå barbeint, jeg, og gjør det som regel hjemme hos foreldrene mine på besøk. Hvis jeg ikke går barbeint, så går jeg med lette sko/sandaler. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...