Anonymburker Skrevet 2. april 2022 #141 Skrevet 2. april 2022 Honey Dew skrev (På 3/31/2022 den 10.47): Tror dessverre at det ikke har gått så bra og at det er derfor ts ikke kommer tilbake i tråden 😥 Kan vel ikke ha gått så fort gale veien?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #142 Skrevet 3. april 2022 Anonymburker skrev (10 timer siden): Kan vel ikke ha gått så fort gale veien? Joda, føflekkreft kan gå sinnsykt fort. Har man spredning når det oppdages så er det ofte kommet altfor langt, og da kan det gå innmari raskt.. I det minste til man er skikkelig dårlig. I familien min var kreften uoppdaget, det var spredning på diagnosetidspunkt, to måneder senere etter stråling = hjerneblødning og personen ble aldri seg selv igjen før hun døde et par måneder senere. Anonymkode: 81087...e27
Honey Dew Skrevet 3. april 2022 #143 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Joda, føflekkreft kan gå sinnsykt fort. Har man spredning når det oppdages så er det ofte kommet altfor langt, og da kan det gå innmari raskt.. I det minste til man er skikkelig dårlig. I familien min var kreften uoppdaget, det var spredning på diagnosetidspunkt, to måneder senere etter stråling = hjerneblødning og personen ble aldri seg selv igjen før hun døde et par måneder senere. Anonymkode: 81087...e27 Ts har jo også hatt denne streken i flere år, så da kan han/hun fått dårlige nyheter. Håper ikke det, men sjansen er dessverre stor.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #144 Skrevet 3. april 2022 Honey Dew skrev (På 31.3.2022 den 10.47): Tror dessverre at det ikke har gått så bra og at det er derfor ts ikke kommer tilbake i tråden 😥 Eller så tenker ikke TS like mye på denne tråden og har like mye behov for å oppdatere kaklehønene. Slutt å mas dere til oppdateringer. Ts svarer hva hen vil, når hen vil og om hen vil. Anonymkode: 00bc9...26b 1
missmcbeal Skrevet 3. april 2022 #145 Skrevet 3. april 2022 Jeg tenker det ikke trenger å bety at det er skikkelig dårlige nyheter. Jeg så faktisk akkurat en på Tiktok i dag som hadde hatt hatt en sånn strek i 10 år!!, det visste seg altså å være kreft, men den hadde ikke heldigvis ikke spredd seg.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #146 Skrevet 3. april 2022 missmcbeal skrev (2 minutter siden): Jeg tenker det ikke trenger å bety at det er skikkelig dårlige nyheter. Jeg så faktisk akkurat en på Tiktok i dag som hadde hatt hatt en sånn strek i 10 år!!, det visste seg altså å være kreft, men den hadde ikke heldigvis ikke spredd seg. Jeg har hatt strek på negl siden ungdomskolen for 30 år siden og er ikke alvorlig syk. Så det er ikke akkurat vitenskap disse påstandene Anonymkode: bc363...812
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #147 Skrevet 3. april 2022 39 minutter siden, AnonymBruker said: Eller så tenker ikke TS like mye på denne tråden og har like mye behov for å oppdatere kaklehønene. Slutt å mas dere til oppdateringer. Ts svarer hva hen vil, når hen vil og om hen vil. Anonymkode: 00bc9...26b Hvis TS ikke tenker på denne tråden så er det jo ikke mas. Det du skriver her er for det første ikke logisk og for det andre ufint. Du får heller slutte å følge tråden selv. Anonymkode: 2109a...64f 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #148 Skrevet 5. april 2022 Helt ufarlig, ingen tegn til kreft…. TS Anonymkode: 02d84...81d 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #149 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Helt ufarlig, ingen tegn til kreft…. TS Anonymkode: 02d84...81d Så bra!👏🏻 Ps: Nå må dere som har mast i flere dager komme på banen da.. Eller er det bare når dere har rett, det er viktig å kommentere? Anonymkode: 6b231...85f
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #150 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så bra!👏🏻 Ps: Nå må dere som har mast i flere dager komme på banen da.. Eller er det bare når dere har rett, det er viktig å kommentere? Anonymkode: 6b231...85f Er ganske stor fallhøyde når man har proklamert at TS har 99% sannsynlighet for kreft og at hen kommer til å måtte amputere fingeren og vil dø om hen ikke gjør det raskt nok. Alle bekymringer må rettes til helsepersonell og fagfolk. Det er farlig å sette diagnoser på andre når man faktisk ikke vet hva man snakker om. Bare fordi en nabo av en onkel hadde det samme så betyr det ikke at du forstår, evner eller har utdanning i det. Håper folk kan slutte å leke doktorer, men heller sterkt oppfordrer folk til å dra til legen. Det er stor forskjell på å skrive "dra til legen" og "dra til legen hvis ikke dør du!!!". Jeg er glad det viste seg til å være ufarlig TS. Anonymkode: 00bc9...26b 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #151 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Helt ufarlig, ingen tegn til kreft…. TS Anonymkode: 02d84...81d Bekreftet biopsien dette? Og hadde legen noen forklaring på hva det kunne være? Hadde en lignende strek på neglen en gang, bare mye mindre. Men innen jeg skulle til legen, så hadde den begynt å vokse ut, så da var det ikke nødvendig med oppfølging. Anonymkode: e2166...52b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #152 Skrevet 8. april 2022 Her var det ei som mistet fingeren sin pga kreft: «Den har ikke spredd seg foreløpig, men jeg vil måtte fjerne/amputere ytterste leddet på lillefingeren for å hindre spredning da streken plutselig har begynt å vokse veldig mye og nå «flyter» utover neglen.» Men men, hvis det ikke er noe spes så er det jo ikke noe å mase mer om… 😌 Anonymkode: dbd65...cb1 1 1
Wildanden Skrevet 8. april 2022 #153 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (På 4/5/2022 den 19.26): Helt ufarlig, ingen tegn til kreft…. TS Anonymkode: 02d84...81d Det var godt å høre 🤗
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #154 Skrevet 20. juni 2022 Fremdeles alt vel? Anonymkode: dee0b...a0a
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #155 Skrevet 30. november 2022 Lever du ennå, Ts? Anonymkode: dee0b...a0a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå