Gå til innhold

Hvordan starter dere dagen på jobb ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skifter til kjeldress, vernesko og hjelm og går inn på avdelingen hvor jeg sier morn til de jeg møter på. Står og prater om løst og fast en stund helt til noen sier "nei... vi skulle ikke tatt å gjort noe da?" Og så pakker vi med oss det vi trenger for å utføre arbeidet og går om bord i båten.

Anonymkode: a4c40...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lesser av PC og yttertøy på kontoret mitt. Hilser på alle jeg møter. Går til kjøkkenet for å hente kaffe. Slår av en prat hvis det er folk der. Kaffe har som regel en lakserende effekt på meg så jeg må tilbringe litt tid på det lille kontoret før jeg går tilbake til det store kontoret. Og sånn går no dagan... 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer inn, sier hei til de som har åpen dør... skrur på PCen. Sjekker mail og siste nytt på avisen. Henter kaffe, så er det som regel ca 15 min med småprat med kollegaer over en kaffekopp før alle starter dagen sin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg er på hjemmekontor slår jeg på PC, fikser litt frokost og svarer på e-post mens jeg spiser. Etterpå er det tid for dagens første kaffekopp.

På fysisk kontorplass sier jeg "god morgen" hvis noen andre har kommet like tidlig som meg. Setter meg på plassen min, åpner matpakka som jeg spiser mens jeg starter å jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...