Gå til innhold

Dumt spørsmål, men hvor mye grønnsaker må man spise for å legge på seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Må også legge til at en uke er et litt for lite perspektiv for å vite om du legger på deg eller ikke. Både væskebalanse og fordøyelse kan føre til at vekt øker uten at man har lagt på seg ett gram av fett, for eksempel. Ofte kan kroppen reagere litt når man legger om livsstilen. Noen kan gå ned «kunstig mye» i vannvekt, mens andre kan bli litt forstoppet fordi man spiser mer/mindre fiber og annen mat enn kroppen er vant til. Men dette retter seg av seg selv. 

Tror du er inne på noe her. Får se mer om et par - tre uker. Kanskje ting har stabilisert seg mer.

ts

Anonymkode: a583a...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mistenker at TS allerede er undervektig og egentlig trenger å legge på seg...

Anonymkode: ec952...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg lurer på om det er du som har kommentert et annet sted her som sier at du går fra å spise litt sjokolade hver dag til å spise skikkelig og føler du legger på deg? 

Du sier "virker som om du har lagt på deg", ikke at du har lagt på deg. Og hvis du går fra å spise "ingenting" til noe, så sier det seg selv at du legger litt på deg. Hvis du var veldig tynn/mager, så trenger kroppen din dette. Så bare fortsett som du gjør. Er helt sikkert litt vannvekt også, som slipper etterhvert

Anonymkode: f36d7...af9

Det er ikke meg du tenker på. Spiser ikke sjokolade eller annen snacks/godteri. Ingen ting med tilsatt sukker, drikke med kalorier osv. 

Jeg er på vei ned i vekt. Prøver å få inn enda mer grønnsaker i kosten enn noen gang før. 
Følelsen er ikke bare en følelse. Det vises på buksene og vekta gikk opp. I dag var den riktig nok et par hundre gram ned. Får se resultat om en uke eller tre tenker jeg.

ts

Anonymkode: a583a...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...