AnonymBruker Skrevet 11. juni #81 Del Skrevet 11. juni Hvem har sagt det ikke finnes spøkelser på sykehuset? Det gjør de mange dør fredfullt på sykehuset så det er ikke mye av onde ånder. Men heler ånder som tar det rolig på dagtid og lite aktiv på nattetid. Det er også flere engler på sykehuset og sykehjem som passer på oss menneskene. Gir mot og styre til alle som jobber innen helsevesenet. Anonymkode: cd090...8f3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #82 Del Skrevet 11. juni De renser området Anonymkode: 3ddef...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 11. juni #83 Del Skrevet 11. juni Hotell har ønske å tiltrekke seg flere gjester, det har ikke sykehus og sykehjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #84 Del Skrevet 11. juni Meadow skrev (På 20.9.2021 den 17.55): Hvorfor er spøkelsene alltid innendørs, lurer jeg? Og hvorfor er det aldri noens tamme rotte eller pratende kanarifugl som går igjen? 🧐 Anonymkode: 0737c...e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spade Skrevet 11. juni #85 Del Skrevet 11. juni For sterilt, spøkelser liker spindelvev og støv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #86 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og hvorfor er det aldri noens tamme rotte eller pratende kanarifugl som går igjen? 🧐 Anonymkode: 0737c...e99 Jeg har hørt om noen som mener de har en katt som går igjen. De hører purring, og kjenner tyngden av den i fotenden av senga på nettene. Anonymkode: 5d4d0...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #87 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (På 7.6.2024 den 9.39): Hvorfor er det kun mennesker som er spøkelser? Hvorfor ikke dyr? Edderkopper, fluer, katter, kyr, mygg, kylling, høner, haner, griser osv? Anonymkode: 8b81f...8d1 Spøkelses hunden på Eidsvollsbygningen. Kirkegrimen, osv. Anonymkode: 93a85...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #88 Del Skrevet 11. juni Fordi de ikke liker bøskiver. Anonymkode: a38dd...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 11. juni #89 Del Skrevet 11. juni Det finnes ikke spøkelser. Så derfor spøker det ikke. Helt enkelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #90 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 17.54): Sykehjem kan være grusomme. Men det er mer hysj hysj for ikke skremme pårørende og fremtidige pasienter. De ansatte får ikke lov å si noe ut i media. Anonymkode: 93a85...b3d Som om det skulle stoppe noen? Sykehjemsledelsen kan ikke akkurat legge frem en kontrakt der det står at ansatte ikke har lov å fortelle noen om spøkelsene på stedet... Den spøkelseskontrakten holder ikke akkurat i en rettsak, for å si det mildt. Er også en del gjennomtrekk på sånne steder, ansatte begynner og slutter hele tiden, og hvordan skulle de vite hvem som har "sladret" til media om at det spøker på gamlehjemmet der og der? Anonymkode: 1b98d...4ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #91 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Som om det skulle stoppe noen? Sykehjemsledelsen kan ikke akkurat legge frem en kontrakt der det står at ansatte ikke har lov å fortelle noen om spøkelsene på stedet... Den spøkelseskontrakten holder ikke akkurat i en rettsak, for å si det mildt. Er også en del gjennomtrekk på sånne steder, ansatte begynner og slutter hele tiden, og hvordan skulle de vite hvem som har "sladret" til media om at det spøker på gamlehjemmet der og der? Anonymkode: 1b98d...4ef Mange forteller også om opplevelser de har hatt - men det er jo ikke sånn at alle tror på det for det om… media dukker jo ikke opp hver gang noen sier det spøker et sted 😅 Veldig mange ( inkl meg selv) forteller heller ikke om ting jeg har sett til hvem som helst, for jeg vet at de ikke tror på det. Anonymkode: 5d4d0...237 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni #92 Del Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (På 26.9.2021 den 3.45): Haha, nettopp. Akkurat som romskip utelukkende observeres i Vesten, helst i USA. Bleike gjenferd i 1800-tallsklær og aliens som bare bryr seg om amerikanere. Anonymkode: 70d50...529 Dette er jo ikke sant i det hele tatt! UFOer forekommer overalt. Teit å være bastant når du ikke vet hva du snakker om. Anonymkode: 2dc0f...507 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 12. juni #93 Del Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 17.54): Sykehjem kan være grusomme. Men det er mer hysj hysj for ikke skremme pårørende og fremtidige pasienter. De ansatte får ikke lov å si noe ut i media. Anonymkode: 93a85...b3d Lenge siden dette ble skrevet, men må le. Ser for meg at det hadde vært en klausul i taushetserklæringen om å ikke gå ut i offentligheten å fortelle om overnaturlige hendelser på institusjonen. Man skulle ikke behøve å påpeke at dette ikke stemmer, men jaggu har ikke mindre enn 14 brukere likt denne kommentaren 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 3. august #94 Del Skrevet 3. august På ene sykehjemmet min nå kjære avdøde far bodde på så gikk det igjen hele 16 personer det er lagt ned nå da siden de hari bygd nytt det gamle skal enten rives eller gjøres om til leiligheter i privat regi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #95 Del Skrevet 4. august Maskinfører skrev (På 3.8.2024 den 5.59): På ene sykehjemmet min nå kjære avdøde far bodde på så gikk det igjen hele 16 personer det er lagt ned nå da siden de hari bygd nytt det gamle skal enten rives eller gjøres om til leiligheter i privat regi Det høres nesten ut som oppskriften på en grøsser - gammelt, hjemsøkt sykehjem bygd om til nye, moderne leiligheter - der ingen forstår hvorfor det spøker. Anonymkode: c1397...3a1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #96 Del Skrevet 4. august Maskinfører skrev (På 3.8.2024 den 5.59): På ene sykehjemmet min nå kjære avdøde far bodde på så gikk det igjen hele 16 personer det er lagt ned nå da siden de hari bygd nytt det gamle skal enten rives eller gjøres om til leiligheter i privat regi Hvordan vet man det? Er det et eller flere medium som har vært innom, og hvorfor har det ikke vært utført rens? Anonymkode: ff903...bf9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #97 Del Skrevet 4. august Det er foretatt "rens" av området hvor et nytt sykehus bygges nå. Før var det mye aktivitet, nå er det rolig. Selv folk som ikke tror på det har merket forskjellen. Anonymkode: 88006...454 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærringa Skrevet 4. august #98 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (På 4.10.2021 den 18.23): Er du åpen nok, så vil du oppleve det. Garantert. Anonymkode: 2b70f...250 De fleste som jeg hører forteller om overnaturlige hendelser, sier at de ikke trodde før de opplevde noe selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærringa Skrevet 4. august #99 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (På 26.9.2021 den 5.30): Etter ti år som nattevakt på sykehjem kan jeg si at jeg aldri har vært i nærheten av å oppleve noe overnaturlig på jobb. Spør du mine kollegaer, vil du få samme svar. Spøkelser finnes ikke. Anonymkode: 42f6b...8d8 Så fordi DU ikke har opplevd noe, så finnes det ikke? ? Jøye meg, du må være enkel… Hva med alle de titusener av folk som har opplevd de mest absurde ting, gjerne sammen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 4. august #100 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvordan vet man det? Er det et eller flere medium som har vært innom, og hvorfor har det ikke vært utført rens? Anonymkode: ff903...bf9 De hadde besøk av en pårørende som også var klarsynt men hvem det var ville de ikke si om det ble utført rens er jeg ikke sikkert på men siden hun sa at det hadde gått igjen 16 personer så ut i fra den ordlyden så kan man vel kanskje tolke det som ink Husrens ? Dette var fortrolig samtale mellom meg pappa og pleier uten at andre pasienter hørte det 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå