Gå til innhold

Hvorfor spøker det ikke på sykehus og sykehjem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror, derimot, at det er større sannsynlighet for at det er noe som går igjen steder preget av mye smerte og lidelse. Typisk, gamle gårder hvor det har skjedd tragedier, eller sykehus hvor folk har vært alvorlig syke, eller psykiatriske institusjoner eller fengsler hvor folk enten har begått selvmord, skadet seg selv, skadet andre eller begått alvorlige lovbrudd. Altså, urolige steder som har historier med mye vondt og tragiske skjebner. Det er der sjelene ikke får fred..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiuren skrev (4 minutter siden):

det kan være to grunner:

1: Sprøteskrekk

 

2: mange flere pene damer å titte på i dusjen på hotell og privathus. Spøkelser er noen creepy individer... 

Er alle spøkelser menn? Damespøkelser vil vel helst kikke på menn i dusjen.

Ts, spøkelser finnes ikke, voks opp! 

Anonymkode: 1d7b8...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spøker jo på sykehjem. Har tilgode å jobbe på et sykehjem hvor det ikke spøker. 😂jeg har ikke opplevd noe selv men alle nattevaktene opplever saker og ting

Anonymkode: 5347c...adf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Er alle spøkelser menn? Damespøkelser vil vel helst kikke på menn i dusjen.

Ts, spøkelser finnes ikke, voks opp! 

Anonymkode: 1d7b8...1ac

Damer er penere en menn nakne, og alt som er creepy er mannlig. Har man vært mer en to kvarter på KG så vet man det :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber på sykehjem. Har opplevd forskjellig. Blant annet ringer det på alarmen på rom som er tomme, der noen nettopp er død. 

Anonymkode: e50ca...284

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 17.22):

Hadde ikke det vært mer naturlig enn hotell og private boliger? På SH og SH dør jo mennesker hver dag. Hvorfor har disse plassene aldri vært representert på åndenes makt? Men ganske mange hoteller, spisesteder og vandrerhjem?

Anonymkode: 8e42a...657

Ø jo. Det spøker på sykehus. Jeg er sånn passe synsk, slik at jeg får syner. 

På sykehus har jeg sett syner av : en brent person som sitter sammen med folk i kantina. En mann som gikk med knekt nakke i gangen utenfor resepsjonen. En dame med oppblåst mage i et badekar. 

Anonymkode: 0abe0...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ø jo. Det spøker på sykehus. Jeg er sånn passe synsk, slik at jeg får syner. 

På sykehus har jeg sett syner av : en brent person som sitter sammen med folk i kantina. En mann som gikk med knekt nakke i gangen utenfor resepsjonen. En dame med oppblåst mage i et badekar. 

Anonymkode: 0abe0...011

😮 Å himmel! Korleis taklar du det!?

Anonymkode: 90ae6...629

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykehjem kan være helt forferdelige, grusomme. 

Har ikke opplevd så mye på sykehus, men noen små ting. 

Anonymkode: 2ee98...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg jobber på sykehjem. Har opplevd forskjellig. Blant annet ringer det på alarmen på rom som er tomme, der noen nettopp er død. 

Anonymkode: e50ca...284

Dette er veldig vanlig. Spesielt hvis pasienten som døde ikke hadde mulighet til å ringe på selv da h*n levde. 

Anonymkode: 2ee98...0c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 17.22):

Hadde ikke det vært mer naturlig enn hotell og private boliger? På SH og SH dør jo mennesker hver dag. Hvorfor har disse plassene aldri vært representert på åndenes makt? Men ganske mange hoteller, spisesteder og vandrerhjem?

Anonymkode: 8e42a...657

Joda, er noen eksempler her

https://www.ta.no/nyheter/frykter-spokelser-pa-sykehjemmet/s/1-111-2376363

https://www.nettavisen.no/artikkel/ansatte-sykemeldt-pa-grunn-av-spokelser/s/12-95-3123407

 

 

Anonymkode: 54346...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 17.22):

Hadde ikke det vært mer naturlig enn hotell og private boliger? På SH og SH dør jo mennesker hver dag. Hvorfor har disse plassene aldri vært representert på åndenes makt? Men ganske mange hoteller, spisesteder og vandrerhjem?

Anonymkode: 8e42a...657

det spøker på mange institusjoner...har selv opplevd en del.

Anonymkode: e971e...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannor skrev (På 20.9.2021 den 21.42):

Fordi det ikke fins. 

Ganske bastant ting å si. Alt som eksisterer er energi, som vi alle vet, kan ikke energi forsvinne, den kan endre form. Sjelen vår er energi, hvor blir det av den da vi dør? Den forsvinner ikke, for som sagt, energi kan ikke forsvinne, kun endre form. Så det er ganske logisk at energien til mennesker fortsatt eksisterer også etter deres død. At det er noen spøkelses skikkelser, tror jeg ikke, men energien er der, i form av kalde gufs, dører som lukkes igjen, knirking i gulv osv.

Anonymkode: d630a...618

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

😮 Å himmel! Korleis taklar du det!?

Anonymkode: 90ae6...629

Synene varer bare i et par sekunder. Men har feks sett ekle ting, feks natta da det paret ble funnet drept sist helg. Da så jeg noen med en veldig stygg skade og mye blod. Takler det antar jeg. Det er jo bare bilder i hodet.

Anonymkode: 0abe0...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ganske bastant ting å si. Alt som eksisterer er energi, som vi alle vet, kan ikke energi forsvinne, den kan endre form. Sjelen vår er energi, hvor blir det av den da vi dør? Den forsvinner ikke, for som sagt, energi kan ikke forsvinne, kun endre form. Så det er ganske logisk at energien til mennesker fortsatt eksisterer også etter deres død. At det er noen spøkelses skikkelser, tror jeg ikke, men energien er der, i form av kalde gufs, dører som lukkes igjen, knirking i gulv osv.

Anonymkode: d630a...618

Nå forutsetter du at det finnes en sjel. Jeg har ikke til nå sett vitenskapelig bevis for dette.

Anonymkode: 5e4a0...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå forutsetter du at det finnes en sjel. Jeg har ikke til nå sett vitenskapelig bevis for dette.

Anonymkode: 5e4a0...98a

Hmm, interessant tanke. Kvifor tenker du at vi evt ikkje har ei sjel? 

Anonymkode: 90ae6...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Nå forutsetter du at det finnes en sjel. Jeg har ikke til nå sett vitenskapelig bevis for dette.

Anonymkode: 5e4a0...98a

Det spiller ingen rolle. Sjel eller ei, hvor blir det av energien som var i mennesket mens det levde?

Anonymkode: 54346...d8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saph skrev (På 20.9.2021 den 18.01):

Og hvorfor er de alltid hvite mennesker? Og hvorfor er ingen av dem fra 80 tallet med puddelrocksveis og denimvest? 

Haha, nettopp. Akkurat som romskip utelukkende observeres i Vesten, helst i USA. Bleike gjenferd i 1800-tallsklær og aliens som bare bryr seg om amerikanere.

Anonymkode: 70d50...529

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...