Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. september 2021 #21 Del Skrevet 20. september 2021 Fordi spøkelser har sykehus/hjem skrekk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 20. september 2021 #22 Del Skrevet 20. september 2021 Jeg tror, derimot, at det er større sannsynlighet for at det er noe som går igjen steder preget av mye smerte og lidelse. Typisk, gamle gårder hvor det har skjedd tragedier, eller sykehus hvor folk har vært alvorlig syke, eller psykiatriske institusjoner eller fengsler hvor folk enten har begått selvmord, skadet seg selv, skadet andre eller begått alvorlige lovbrudd. Altså, urolige steder som har historier med mye vondt og tragiske skjebner. Det er der sjelene ikke får fred.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #23 Del Skrevet 20. september 2021 Tiuren skrev (4 minutter siden): det kan være to grunner: 1: Sprøteskrekk 2: mange flere pene damer å titte på i dusjen på hotell og privathus. Spøkelser er noen creepy individer... Er alle spøkelser menn? Damespøkelser vil vel helst kikke på menn i dusjen. Ts, spøkelser finnes ikke, voks opp! Anonymkode: 1d7b8...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #24 Del Skrevet 20. september 2021 Spøker jo på sykehjem. Har tilgode å jobbe på et sykehjem hvor det ikke spøker. 😂jeg har ikke opplevd noe selv men alle nattevaktene opplever saker og ting Anonymkode: 5347c...adf 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 20. september 2021 #25 Del Skrevet 20. september 2021 Just now, AnonymBruker said: Er alle spøkelser menn? Damespøkelser vil vel helst kikke på menn i dusjen. Ts, spøkelser finnes ikke, voks opp! Anonymkode: 1d7b8...1ac Damer er penere en menn nakne, og alt som er creepy er mannlig. Har man vært mer en to kvarter på KG så vet man det 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #26 Del Skrevet 21. september 2021 Det spøker alle steder. Anonymkode: 1b2f2...fa3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #27 Del Skrevet 24. september 2021 Jeg jobber på sykehjem. Har opplevd forskjellig. Blant annet ringer det på alarmen på rom som er tomme, der noen nettopp er død. Anonymkode: e50ca...284 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #28 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 17.22): Hadde ikke det vært mer naturlig enn hotell og private boliger? På SH og SH dør jo mennesker hver dag. Hvorfor har disse plassene aldri vært representert på åndenes makt? Men ganske mange hoteller, spisesteder og vandrerhjem? Anonymkode: 8e42a...657 Ø jo. Det spøker på sykehus. Jeg er sånn passe synsk, slik at jeg får syner. På sykehus har jeg sett syner av : en brent person som sitter sammen med folk i kantina. En mann som gikk med knekt nakke i gangen utenfor resepsjonen. En dame med oppblåst mage i et badekar. Anonymkode: 0abe0...011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #29 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ø jo. Det spøker på sykehus. Jeg er sånn passe synsk, slik at jeg får syner. På sykehus har jeg sett syner av : en brent person som sitter sammen med folk i kantina. En mann som gikk med knekt nakke i gangen utenfor resepsjonen. En dame med oppblåst mage i et badekar. Anonymkode: 0abe0...011 😮 Å himmel! Korleis taklar du det!? Anonymkode: 90ae6...629 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #30 Del Skrevet 24. september 2021 Sykehjem kan være helt forferdelige, grusomme. Har ikke opplevd så mye på sykehus, men noen små ting. Anonymkode: 2ee98...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #31 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg jobber på sykehjem. Har opplevd forskjellig. Blant annet ringer det på alarmen på rom som er tomme, der noen nettopp er død. Anonymkode: e50ca...284 Dette er veldig vanlig. Spesielt hvis pasienten som døde ikke hadde mulighet til å ringe på selv da h*n levde. Anonymkode: 2ee98...0c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #32 Del Skrevet 24. september 2021 Jeg har "opplevd" det motsatte. På et sykehjem. Anonymkode: a47ef...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #33 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 17.22): Hadde ikke det vært mer naturlig enn hotell og private boliger? På SH og SH dør jo mennesker hver dag. Hvorfor har disse plassene aldri vært representert på åndenes makt? Men ganske mange hoteller, spisesteder og vandrerhjem? Anonymkode: 8e42a...657 Joda, er noen eksempler her https://www.ta.no/nyheter/frykter-spokelser-pa-sykehjemmet/s/1-111-2376363 https://www.nettavisen.no/artikkel/ansatte-sykemeldt-pa-grunn-av-spokelser/s/12-95-3123407 Anonymkode: 54346...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #34 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 17.22): Hadde ikke det vært mer naturlig enn hotell og private boliger? På SH og SH dør jo mennesker hver dag. Hvorfor har disse plassene aldri vært representert på åndenes makt? Men ganske mange hoteller, spisesteder og vandrerhjem? Anonymkode: 8e42a...657 det spøker på mange institusjoner...har selv opplevd en del. Anonymkode: e971e...de2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #35 Del Skrevet 25. september 2021 mannor skrev (På 20.9.2021 den 21.42): Fordi det ikke fins. Ganske bastant ting å si. Alt som eksisterer er energi, som vi alle vet, kan ikke energi forsvinne, den kan endre form. Sjelen vår er energi, hvor blir det av den da vi dør? Den forsvinner ikke, for som sagt, energi kan ikke forsvinne, kun endre form. Så det er ganske logisk at energien til mennesker fortsatt eksisterer også etter deres død. At det er noen spøkelses skikkelser, tror jeg ikke, men energien er der, i form av kalde gufs, dører som lukkes igjen, knirking i gulv osv. Anonymkode: d630a...618 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #36 Del Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): 😮 Å himmel! Korleis taklar du det!? Anonymkode: 90ae6...629 Synene varer bare i et par sekunder. Men har feks sett ekle ting, feks natta da det paret ble funnet drept sist helg. Da så jeg noen med en veldig stygg skade og mye blod. Takler det antar jeg. Det er jo bare bilder i hodet. Anonymkode: 0abe0...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #37 Del Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ganske bastant ting å si. Alt som eksisterer er energi, som vi alle vet, kan ikke energi forsvinne, den kan endre form. Sjelen vår er energi, hvor blir det av den da vi dør? Den forsvinner ikke, for som sagt, energi kan ikke forsvinne, kun endre form. Så det er ganske logisk at energien til mennesker fortsatt eksisterer også etter deres død. At det er noen spøkelses skikkelser, tror jeg ikke, men energien er der, i form av kalde gufs, dører som lukkes igjen, knirking i gulv osv. Anonymkode: d630a...618 Nå forutsetter du at det finnes en sjel. Jeg har ikke til nå sett vitenskapelig bevis for dette. Anonymkode: 5e4a0...98a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #38 Del Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nå forutsetter du at det finnes en sjel. Jeg har ikke til nå sett vitenskapelig bevis for dette. Anonymkode: 5e4a0...98a Hmm, interessant tanke. Kvifor tenker du at vi evt ikkje har ei sjel? Anonymkode: 90ae6...629 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #39 Del Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Nå forutsetter du at det finnes en sjel. Jeg har ikke til nå sett vitenskapelig bevis for dette. Anonymkode: 5e4a0...98a Det spiller ingen rolle. Sjel eller ei, hvor blir det av energien som var i mennesket mens det levde? Anonymkode: 54346...d8a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #40 Del Skrevet 26. september 2021 Saph skrev (På 20.9.2021 den 18.01): Og hvorfor er de alltid hvite mennesker? Og hvorfor er ingen av dem fra 80 tallet med puddelrocksveis og denimvest? Haha, nettopp. Akkurat som romskip utelukkende observeres i Vesten, helst i USA. Bleike gjenferd i 1800-tallsklær og aliens som bare bryr seg om amerikanere. Anonymkode: 70d50...529 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå