Gå til innhold

71 grader nord kjendis 2021


Blueberrymuffin

Anbefalte innlegg

Årets 71 grader nord kjendis har vært en fornøyelse å følge med på. Masse fine deltagere som har bydd på seg selv. De tre som nå står igjen og skal i finalen, de er alle verdige vinnere. Personlig håper jeg på Birk, for makan til flott ung mann skal man lete lenge etter. Jeg ble helt rørt når han tok hånden til Silya og førte henne trygt på ski nedover bakkene som hun var så redd for.  

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deltakerne har irriterende god tid i finalen. Hadde det vært meg, hadde jeg rasket på litt, spesielt på postene.

Akkurat nå virker det avgjort at Petter tar seieren....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tar seg god tid, men de er jo ganske slitne. Nordnorge er ikke snill på den tiden av året… 😅 tror Birk KAN ha en mulighet, men har faktisk ingen favoritter til p vinne i år. Heier på alle. Og håper Mona klarer å nøste opp mer krefter, ellers tror jeg hun vil angre på all gåingen..

Forresten, håper at dere sørpå reflekterer over at det er dette vi nordpå driver med mens dere slurper utepils på våren! 😅 dere aner ikke hvor mange ganger jeg har vært på topptur og når jeg senere sjekker snap, må heg scrolle gjennom sol og fint vær-snapper mens jeg prøver å få i meg varmen 🤣

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tunaen skrev (1 time siden):

De tar seg god tid, men de er jo ganske slitne. Nordnorge er ikke snill på den tiden av året… 😅 tror Birk KAN ha en mulighet, men har faktisk ingen favoritter til p vinne i år. Heier på alle. Og håper Mona klarer å nøste opp mer krefter, ellers tror jeg hun vil angre på all gåingen..

Forresten, håper at dere sørpå reflekterer over at det er dette vi nordpå driver med mens dere slurper utepils på våren! 😅 dere aner ikke hvor mange ganger jeg har vært på topptur og når jeg senere sjekker snap, må heg scrolle gjennom sol og fint vær-snapper mens jeg prøver å få i meg varmen 🤣

 

Vi vet, derfor blir vi her i sør selv om bolig i nord er billig og at man får slettet studielånet sitt. Ikke faen om du får meg nord for Gardermoen på fast basis! 😅 Selv Gardermoen funker bare som en mellomstasjon...

Ellers hadde jeg håpet Birk skulle vinne. Makan til flott norsk, sunn og frisk ungdom! En fantastisk flott ung mann! Jeg kunne vært morra hans, men gud bedre. 😍🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (12 minutter siden):

Ellers hadde jeg håpet Birk skulle vinne. Makan til flott norsk, sunn og frisk ungdom! En fantastisk flott ung mann! Jeg kunne vært morra hans, men gud bedre. 😍🤣

Jeg også håpet på Birk men tenker Petter fortjente det. Han var ikke like sprek men han var like flink til å orientere (kanskje bedre?) - men ikke minst husket han jo bedre, da feks. hvilke alternativer han allerede hadde svart.  

Birk svarte jo igjen flere ganger på samme alternativ . 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (12 minutter siden):

Vi vet, derfor blir vi her i sør selv om bolig i nord er billig og at man får slettet studielånet sitt. Ikke faen om du får meg nord for Gardermoen på fast basis! 😅 Selv Gardermoen funker bare som en mellomstasjon...

Ellers hadde jeg håpet Birk skulle vinne. Makan til flott norsk, sunn og frisk ungdom! En fantastisk flott ung mann! Jeg kunne vært morra hans, men gud bedre. 😍🤣

Prøvde Oslo, men foretrekker det ekte 🥰 men kan jo hende at det er annerledes for dere som aldri har opplevd noe annet :)

 

Gratulerer til Petter! Ikke verst at eldste deltaker vant 😄 visste at Birk var dømt til å mislykkes da de skulle ha spørsmålene. Han knoter så fælt med de at det burde jo ikke være mulig engang 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det var kult at Petter vant! Han har virkelig vist seg fra en annen side for meg hvertfall, han er jo kjempetøff og helt rå😀 gøy når en litt uventet person vinner-og det er fortjent. Han har ikke seila på andres innsats liksom 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birk dro på seg åtte ekstra vekter på tilsammen 40 kg. Unnet han å vinne, men Petter holdt hodet klarere og er en verdig vinner. Mona er skikkelig tøff også. Det har vært fint å følge med på årets sesong og ikke minst bli «kjent» med Birk som var litt ukjent i utgangspunktet for meg. 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Petter 🥳😌 Vel fortjent. For en fin gjeng det var på slutten 😌 Savnet dog avslutningen med tauet. Håper de kan caste noen skikkelige konkurranse folk neste gang 😀

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...