Gå til innhold

71 grader nord kjendis 2021


Blueberrymuffin

Anbefalte innlegg

Trotwood skrev (12 timer siden):

Petter Skjerven med concealer 😂😂

Ja, huff. Stakkars mann. Han er for snill. En skikkelig kjernekar ☺️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er teit at folk ryker ut over rebus liksom når man ikke skulle tro det var det showet handla om. Synes feil person røyk ut! 😕

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora er så søt!😂 og så liker jeg Rasmus skikkelig godt!!🥰 Litt synd Tshawe røk ut igår(selv om han av og til blir litt mye😅) ser for meg at Agnete fort kan få problemer og eventuelt trekke seg om ikke lenge..🙄😮💨

Nummis er heldigvis ikke like negativ som han ofte var under utfordringene på «Camp Senkveld» føler jeg😝👏🏻

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker egentlig alle veldig godt! Fikk litt nok av fjellfobiet til Aurora og den voldsomme synes synd på seg selv-greia i starten, men nå har jeg mer sansen for henne. Hun klager ikke, gjør en innsats (lagde do feks), har magefølelser (som faktisk stemmer) og endel morsomme kommentarer. Sånn som den gåten de skulle løse og hun hørte tallene 3 og 7 og 70, og bare «7 ganger 7, kanskje 42 da?» .. ganske kjapt. Var jo ikke svaret i det hele tatt, men hun prøvde seg på et gangestykke der. Nokså søtt. Hun ser tydeligvis veldig opp til Petter, som en far liksom. Og han er jo veldig snill da.

Synes de er veldig hyggelige med hverandre alle sammen egentlig. Kjekke folk!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (15 timer siden):

Aurora er så søt!😂 og så liker jeg Rasmus skikkelig godt!!🥰 Litt synd Tshawe røk ut igår(selv om han av og til blir litt mye😅) ser for meg at Agnete fort kan få problemer og eventuelt trekke seg om ikke lenge..🙄😮💨

Nummis er heldigvis ikke like negativ som han ofte var under utfordringene på «Camp Senkveld» føler jeg😝👏🏻

Jeg tenkte det samme angående Agnete, men jeg tror (og håper) at det bor så utrolig mye i den jenta som vi får se nå! 😍 Altså, bare den bragden det er å klare å huske 15 av 15 deler når kroppen går igjennom en slik "påkjenning" som et isbad er, var virkelig imponerende! 👏 Og det at hun ønsket å fortsette turen etter at hun ble tatt ut av etappen da noe skjedde i skulderen hennes, syns jeg vitner om at hun har noe der å gjøre. Hun er mye tøffere enn hva jeg faktisk hadde sett for meg på forhånd! Så bare håper jeg at det fortsetter slik og at det å være med gjengen på tur er motivasjon nok til å "holde ut" de verste og mest slitsomme etappene! Hun har virkelig imponert meg hittil!

Jeg hadde litt blanda følelser ang. Aurora, men også de har snudd til det positive 😅 71 grader nord - Norges tøffeste kjendis får virkelig frem det som bor i folk, syns jeg! Da mener jeg på en god måte.  Jeg hadde også sett for meg at Nummis ville være sur 95% av tiden (slik han ofte var da det var tur i senkveld :P ), men også han imponerer sådan!  Det er en fin gjeng som er på tur, syns jeg, som også later til å ta vare på hverandre og backe hverandre opp, og dét liker jeg å se! 😄 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaiisa skrev (2 timer siden):

Liker egentlig alle veldig godt! Fikk litt nok av fjellfobiet til Aurora og den voldsomme synes synd på seg selv-greia i starten, men nå har jeg mer sansen for henne. Hun klager ikke, gjør en innsats (lagde do feks), har magefølelser (som faktisk stemmer) og endel morsomme kommentarer. Sånn som den gåten de skulle løse og hun hørte tallene 3 og 7 og 70, og bare «7 ganger 7, kanskje 42 da?» .. ganske kjapt. Var jo ikke svaret i det hele tatt, men hun prøvde seg på et gangestykke der. Nokså søtt. Hun ser tydeligvis veldig opp til Petter, som en far liksom. Og han er jo veldig snill da.

Synes de er veldig hyggelige med hverandre alle sammen egentlig. Kjekke folk!

Jeg er 100% enig med deg, og jeg tenkte liksom "fjell-fobi? wtf😅", men så skjønte jeg mer av det når selve historien bak kom frem. Jeg tror nok hun hadde godt ut av å komme seg opp i fjellet, få grått ut de tårene som trengtes der og da, samt å få oppleve noe positivt i fjellet slik at hun kan assosiere fjellet med noe positivt. For hun hadde jo ikke fobi mot det å gå i selve fjellet slik man kanskje kunne tro, men det var mer det som fjellet representerte..

Hva gjelder magefølelsen hennes (hvis det stemmer og det ikke er klippet slik) så er jeg sinnsykt imponert og nesten på randen til å tro på det overnaturlige :P  Altså, det skal jo ikke være mulig å bare ta en spade, grave akkurat der du sitter, og så er kisten der liksom, når det på lappen sto en radius på 8 meter :P SÅ god magefølelse er det liksom ikke lov å ha, da 😂 Hun og Petter er utrolig søte sammen; akkurat som far og datter på tur 😍😅 Jeg må gjenta meg selv fra forrige innlegg; Det er en fin gjeng som er på tur 😄 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Birk er med hele veien! Reflektert og flott ung mann. Tenk at han mistet faren sin knappe måneden før de la ut på turen. Heier på han!!

 

Spesifikk kommentar til gårsdagens episode på Discovery +, vet ikke om den er kommet på lineær tv? Ikke egentlig en spoiler heller så tar sjansen uten spoilertag:

Det ene laget ble spurt om selve etappen og hvordan den var. Flere som opplevde det som et skikkelig reklame-innlegg? (For opplegget?) De har da aldri evaluert tidligere etapper slik. Jada, de kan si at det var flott opplevelse og fin natur, men det virket så iscenesatt (og falskt) at nå skulle de skryte av togturen, zipline, ribturen etc.  

Det er garantert «spons» og jeg sier ikke at de skulle ha merket det på noe annen måte enn at det står P i starten av programmet eller at produksjonen skulle ha betalt, eller at de ikke skulle ha sagt noe for den saks skyld! Det er jo åpenbart at etappene kan være «gratis» for produksjonen så lenge destinasjonen får vist seg godt frem, det fredstid bare så merkelig evaluering.

Endret av Mperle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er kjekt å se i årets program er at vi slipprt den evindelige klaginga fra de supertopptrente som klager over at det går for seint. Ikke er det umiddelbart slik at vi vet hvem som MÅ vinne heller i år så det blir litt spenning hvertfall selv mef Birk og PS. Som vel er favoritter. Og Aurora står for underholdningen. Herlig befriende lite vesen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaiisa skrev (På 1.10.2021 den 18.15):

Liker egentlig alle veldig godt! Fikk litt nok av fjellfobiet til Aurora og den voldsomme synes synd på seg selv-greia i starten, men nå har jeg mer sansen for henne. Hun klager ikke, gjør en innsats (lagde do feks),

Hun er heldigvis ikke sånn som de andre influenserne(var det det hun er?), men er positiv og har stå-på-vilje. Men akkurat den dolaginga var kanskje litt teit. Det er vel ingen som har lyst til å gå på do der andre har gått på do akkurat 😅 var litt krampeaktig «se på meg som gjør en innsats. Se så flink og søt jeg er». Hun har sånn irriterende monoton «nå sier jeg morsomme ting i samme toneleie»-måte å snakke på, men det er jo veldig søring-greie som kanskje bare folk fra andre kanter av landet catcher?

men alle er flotte folk! Og Agnete er jo bare helt rå. 
 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (På 1.10.2021 den 1.58):

Liker Aurora - hun overrasker her. 

Enig, hun er søt og morsom og sympatisk ☺️

Ble veldig positivt overrasket. 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janzypants skrev (På 1.10.2021 den 20.47):

Jeg er 100% enig med deg, og jeg tenkte liksom "fjell-fobi? wtf😅", men så skjønte jeg mer av det når selve historien bak kom frem. Jeg tror nok hun hadde godt ut av å komme seg opp i fjellet, få grått ut de tårene som trengtes der og da, samt å få oppleve noe positivt i fjellet slik at hun kan assosiere fjellet med noe positivt. For hun hadde jo ikke fobi mot det å gå i selve fjellet slik man kanskje kunne tro, men det var mer det som fjellet representerte..

Hva gjelder magefølelsen hennes (hvis det stemmer og det ikke er klippet slik) så er jeg sinnsykt imponert og nesten på randen til å tro på det overnaturlige :P  Altså, det skal jo ikke være mulig å bare ta en spade, grave akkurat der du sitter, og så er kisten der liksom, når det på lappen sto en radius på 8 meter :P SÅ god magefølelse er det liksom ikke lov å ha, da 😂 Hun og Petter er utrolig søte sammen; akkurat som far og datter på tur 😍😅 Jeg må gjenta meg selv fra forrige innlegg; Det er en fin gjeng som er på tur 😄 

Jeg synes det er rart at ungdom ikke vet forskjell på fobi og traumer. Fjellfobi er jo noe helt annet. Synes mange unge i dag bruker sterke ord uten å tenke over hva de betyr. Som feks angst, som brukes rett som det er.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweetheaven skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er rart at ungdom ikke vet forskjell på fobi og traumer. Fjellfobi er jo noe helt annet. Synes mange unge i dag bruker sterke ord uten å tenke over hva de betyr. Som feks angst, som brukes rett som det er.

Enig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fare for å fornærme noen nå…men, jeg irriterer meg over Aurora. Til tider er hun så dum å naiv, at jeg undres over hvordan det er mulig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker Aurora jeg, det er fint at noen er litt naive og søte og. 

Spoiler

Dumt at hun røk ut, syntes det er gøy at det er såpass jevnt i år. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (1 time siden):

Jeg liker Aurora jeg, det er fint at noen er litt naive og søte og. 

  Vis skjult innhold

Dumt at hun røk ut, syntes det er gøy at det er såpass jevnt i år. 

 

Hva mener du? Jeg så episoden idag og ingen røk som jeg fikk med meg🙈 Hvordan vet du det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (2 timer siden):

I fare for å fornærme noen nå…men, jeg irriterer meg over Aurora. Til tider er hun så dum å naiv, at jeg undres over hvordan det er mulig. 

Du fornærmer nok ikke flere enn Aurora, men når det er sagt så synes JEG bare hun er forfriskende og herlig. Dum er hun ikke, litt merkelig og rar, men slike mennesker trenger vi. Jeg så henne på PH og hun vant, ikke la hun seg ned med noen heller, hun var et forfriskende element i Camp Kulinaris - flink også, her viser hun pågangsmot. Nå forlanger jeg å se henne på Farmen Kjendis. Hun kommer til å jobbe hardt, vise god figur og bli godt likt - og gi oss mange flere fine Aurora-øyeblikk. 

Endret av Lawyam
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...