Gå til innhold

71 grader nord kjendis 2021


Blueberrymuffin

Anbefalte innlegg

Årets 71kjendis-tråd her på kg er usedvanlig tynn mtp hvor lenge denne sesongen har gått nå 😶 hvorfor? Kjedelig sesong? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, non_stop said:

Årets 71kjendis-tråd her på kg er usedvanlig tynn mtp hvor lenge denne sesongen har gått nå 😶 hvorfor? Kjedelig sesong? 

Jeg har lyst å prate mer om sesongen, men siden jeg ser på Discovery og alltid ligger noen dager foran skjema blir det litt vanskelig å liksom diskutere live 🙈

Men, det er jo også en litt lite kontroversiell sesong! Koselige, flinke folk og lite drama. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (1 time siden):

Jeg har lyst å prate mer om sesongen, men siden jeg ser på Discovery og alltid ligger noen dager foran skjema blir det litt vanskelig å liksom diskutere live 🙈

Men, det er jo også en litt lite kontroversiell sesong! Koselige, flinke folk og lite drama. 

Samme her😅 

 

elsker denne sesongen!

 

men kjente at jeg var nær ved å klikke da jeg trodde Birk kom til å ryke ut rett før Store skagstøltind 😅

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tunaen skrev (12 timer siden):

men kjente at jeg var nær ved å klikke da jeg trodde Birk kom til å ryke ut rett før Store skagstøltind 😅

Det hadde vært rimelig urettferdig om Birk måtte ut.  

Han er jo ganske dårlig på å pusle og holde hodet kaldt i stressede situasjoner (som ikke har med fysisk aktivitet å gjøre) - men han er jo den desidert sterkeste av de alle. Han re jo også en type som hjelper alle andre . 

Årets  sesong er litt spesiell og annerledes enn de andre. De har jo ikke blitt stilt over så mange store utfordringer - de har kunnet holde sitt eget (lave) tempo på de fleste etappene - dermed har ikke de fysisk svakere skilt seg så voldsomt ut. Det har jo være desto mer puslekonkurranser hvor de som er kjappe i hodet har fått store fordeler. Agnete dro jo feks. store fordeler av det . 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

punkyB skrev (1 time siden):

Det hadde vært rimelig urettferdig om Birk måtte ut.  

Han er jo ganske dårlig på å pusle og holde hodet kaldt i stressede situasjoner (som ikke har med fysisk aktivitet å gjøre) - men han er jo den desidert sterkeste av de alle. Han re jo også en type som hjelper alle andre . 

Årets  sesong er litt spesiell og annerledes enn de andre. De har jo ikke blitt stilt over så mange store utfordringer - de har kunnet holde sitt eget (lave) tempo på de fleste etappene - dermed har ikke de fysisk svakere skilt seg så voldsomt ut. Det har jo være desto mer puslekonkurranser hvor de som er kjappe i hodet har fått store fordeler. Agnete dro jo feks. store fordeler av det . 

 

 

Det er sant! Samtidig bør man, som konkurranseutøver, holde hodet såpass kaldt at man ikke trekker samme feile svaralternativ tre ganger 😅

håper det blir mer utfordringer neste episode 😄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns denne sesongen har vært litt kjedelig, litt pga deltakerne og litt pga turene/utfordringene. Det har vært mye kos ift tidligere sesonger. De kunne kanskje ha kalt programmet noe annet, det er ikke «71 grader nord» som vi kjenner det. Syns sesongen bærer preg av å være en langdryg reklame sponset av Aurland kommune m.fl for diverse aktiviteter, hoteller og restauranter. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65
Mperle skrev (1 time siden):

Syns denne sesongen har vært litt kjedelig, litt pga deltakerne og litt pga turene/utfordringene. Det har vært mye kos ift tidligere sesonger. De kunne kanskje ha kalt programmet noe annet, det er ikke «71 grader nord» som vi kjenner det. Syns sesongen bærer preg av å være en langdryg reklame sponset av Aurland kommune m.fl for diverse aktiviteter, hoteller og restauranter. 

 

Trotwood skrev (2 minutter siden):

Ja, det er veldig kjedelig at de bare er i samme område hele tiden! Håper at de bruker hele Norge neste år! 

Nå må dere være litt greie. Grunnen er selvsagt korona - at de ikke skal dra over det hele og bli smittet / dra med seg smitte. Nå er det semifinale på Store Skagastølstind og deretter rakt avsted til Nordkapplatået for finale. 

Alternativet hadde nok vært ingen 71 grader nord i 2021.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Blondie65 said:

 

Nå må dere være litt greie. Grunnen er selvsagt korona - at de ikke skal dra over det hele og bli smittet / dra med seg smitte. Nå er det semifinale på Store Skagastølstind og deretter rakt avsted til Nordkapplatået for finale. 

Alternativet hadde nok vært ingen 71 grader nord i 2021.

Jeg vet det er pga korona, var jo mye likt i fjor. Men det er vel lov å håpe på at dette ikke blir en fast greie? :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondie65 skrev (1 time siden):

 

Nå må dere være litt greie. Grunnen er selvsagt korona - at de ikke skal dra over det hele og bli smittet / dra med seg smitte. Nå er det semifinale på Store Skagastølstind og deretter rakt avsted til Nordkapplatået for finale. 

Alternativet hadde nok vært ingen 71 grader nord i 2021.

Tror ikke det har med korona å gjøre. Sesong 12, den i fjor var helt vanlig. Og då var ikke vaksinen kommet. Deltakere i fjor måtte være i karantene før innspilling, vis jeg husker riktig.

Jeg tror dette er en destinasjons produktplasering/reklame tur. Jrg mener å ha lest at komuner som er vertskap for 71, bidrar med midler (kan være jeg blander midler med noe annet). 

De har kanskje bare hatt en andrtledes utprøving sesong 

Endret av elien
la til noe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
elien skrev (2 timer siden):

Tror ikke det har med korona å gjøre. Sesong 12, den i fjor var helt vanlig. Og då var ikke vaksinen kommet. Deltakere i fjor måtte være i karantene før innspilling, vis jeg husker riktig.

Jeg tror dette er en destinasjons produktplasering/reklame tur. Jrg mener å ha lest at komuner som er vertskap for 71, bidrar med midler (kan være jeg blander midler med noe annet). 

De har kanskje bare hatt en andrtledes utprøving sesong 

Sesongen i fjor var de på båt hele turen for å unngå å farte fra sted til sted - alle lange strekk ble tatt med båt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker årets sesong jeg 🥰 var noe dritt med visse irriterende typer de to siste sesongene elns, så deilig med en positiv og fin gjeng. Selv om de ikke drar rundt så veldig mye, så har de gjort mye forskjellig. Ikke den evinnelige klatringen hele tiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig i at det er litt kjedelig i år. Alpakkaene var årets høydepunkt for min del. Men smeltet helt av Birk i dag, for en fin, ung mann! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns denne sesongen er helt super og koselig å se på. Utrolig befriende med god stemning og ikke drama. Mer av det ass!

og enig ang birk. Visste ikke hvem han var, men for en fin og sympatisk fyr

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (På 25.11.2021 den 22.17):

Syns denne sesongen er helt super og koselig å se på. Utrolig befriende med god stemning og ikke drama. Mer av det ass!

og enig ang birk. Visste ikke hvem han var, men for en fin og sympatisk fyr

Enig! Og litt godt at de gikk bort fra nettet i finalen. Heia Birk 😀

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 4  som var igjen fem til torsdag syntes jeg alle er verdige vinnere.  Flotte mennesker som er reflekterte og har en utrolig positiv holdning. Er glad det ikke finnes noen

Mener det også har vært god underholdning med veldig bra filming av den storslagne norske naturen.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...