Gå til innhold

71 grader nord kjendis 2021


Blueberrymuffin

Anbefalte innlegg

Tenkte at vi trenger en tråd for 71 grader nord kjendis 2021.

Synes det er en interessant casting TV norge har valgt. Ligger allerede 2 episoder ute på discovery+. 

Første inntrykket mitt er at det ser ut som en fin gjeng, og at det er mange som spiller hverandre gode.

Spoiler for de som ikke har sett episode 2:

Spoiler

Synes måten Petter og resten av laget motiverte Aurora når hun begynte å tenke tilbake på leirskolen og faren var så fin. Synes de på laget til Petter er så forståelsesfulle og tar så godt vare på hverandre.

Og til tross for paradise og blogger stempel, så har jeg fått et ganske positivt inntrykk av Aurora. Synes faktisk hun virler veldig bevisst seg selv, så positivt overrasket der.

Blir iværtfall en spennende sesong. Lover godt :) 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blueberrymuffin skrev (11 timer siden):

Tenkte at vi trenger en tråd for 71 grader nord kjendis 2021.

Synes det er en interessant casting TV norge har valgt. Ligger allerede 2 episoder ute på discovery+. 

Første inntrykket mitt er at det ser ut som en fin gjeng, og at det er mange som spiller hverandre gode.

Spoiler for de som ikke har sett episode 2:

  Vis skjult innhold

Synes måten Petter og resten av laget motiverte Aurora når hun begynte å tenke tilbake på leirskolen og faren var så fin. Synes de på laget til Petter er så forståelsesfulle og tar så godt vare på hverandre.

Og til tross for paradise og blogger stempel, så har jeg fått et ganske positivt inntrykk av Aurora. Synes faktisk hun virler veldig bevisst seg selv, så positivt overrasket der.

Blir iværtfall en spennende sesong. Lover godt :) 

 

 

Lover godt, enig i det 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe særlig forhold til deltakerne fra før, men ble fort glad i gjengen etter å ha sett de to første episodene.

Spoiler

Ble også positivt overrasket over Aurora. Fjellfobi høres jo litt teit ut, men når hun forklarte det var det veldig forståelig. Og likte logikken "4 er favoritttallet mitt for hester har fire bein" 😂 Også gøy at Birk, den yngste, hadde mest kontroll på laget

Quote

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en god vibe av Aurora, synes hun virker positiv til hele opplegget :) Det er vel hun som kanskje egentlig er castet til å være den svake, men føler hun motbeviste det hittil ihvertfall. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, så første episoden i går, og jeg lo så godt enkelte steder😂 Tenker hvert år at det neppe kan bli like bra som året før, og samme tenkte jeg nå:) Men tar feil hver gang, altså. Den gjengen som er med i år er så fin og morsom!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett første episode. Scherven og Nummis er to behagelige fyrer som gir gode vibber. Aurora overrasket positivt, og var ikke så sutrete som hun er på Charterfeber. Et visst Madcon-medlem bør roe litt ned, og ikke ta så mye plass i gruppa.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Scherven!

Så første episode i går og lurte litt på hvem årets "rosablogger" er. Altså, klarer ikke bære sekken, klager over den minste ting og er en av de første som ryker ut, slik vi har hatt et par eksemplarer av de siste sesongene (uten å nevne navn). Men jeg synes alle virker oppegående og står på, en fin gjeng! At Tshawe tar plass visste vi jo fra tidligere, det kan jo ikke være overraskelse for noen 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å le meg ihjel av hvor sur Numme ble når han ble sliten 😅

Og når laget skulle ta snarveien over elva 🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor har dere fått sett episode 2? Er det ikke bare 1 som er lagt ut på Discovery+?

 

Edit; Never mind 😂

Endret av Chord
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også folka, men jeg er litt lei av snø og fjell allerede 😆 Det blir vel sikkert bare mer av det hvis de skal lenger nord. Det er vakkert det, men syntes det er kjekt med litt skog og elv og sol også. Jeg skjønner ikke helt hva opplegget er (vet at det er endringer pga covid-19), og likte det nok best når de faktisk går fra Lindesnes og litt mer variert terreng. Håper på en litt mer sommerlig tur neste år! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trotwood skrev (12 timer siden):

Jeg liker også folka, men jeg er litt lei av snø og fjell allerede 😆 Det blir vel sikkert bare mer av det hvis de skal lenger nord. Det er vakkert det, men syntes det er kjekt med litt skog og elv og sol også. Jeg skjønner ikke helt hva opplegget er (vet at det er endringer pga covid-19), og likte det nok best når de faktisk går fra Lindesnes og litt mer variert terreng. Håper på en litt mer sommerlig tur neste år! :)

En miks er fint, men for min del er det ekstra gøy å se snø og skigåing siden jeg er så lite dreven på ski selv. Da tenker jeg hvor kjipt det hadde vært for meg (og de andre) hvis jeg var med😂 Skrekken er å måtte gå opp og ned fjell med ski på beina!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Marsipanmor said:

En miks er fint, men for min del er det ekstra gøy å se snø og skigåing siden jeg er så lite dreven på ski selv. Da tenker jeg hvor kjipt det hadde vært for meg (og de andre) hvis jeg var med😂 Skrekken er å måtte gå opp og ned fjell med ski på beina!

Ja, litt ski er greit og isbading er gøy! Jeg bare liker sommer og skog, haha! Utifra trailer se det ut til at det blir mer snø og fjell. Men håper det blir litt mer variasjon og :)

Jeg vet ikke om episode 4 er tilgjengelig for alle enda, så legger i spoiler

Spoiler

For en utrolig fin gjeng! Så tøffe de er! Og Aurora har helt sykt god magefølelse, haha! 

Både Agnete og Tshawe var så flinke og jeg heiet på begge to. Jeg synes det er litt gøy at det er så jevn gjeng denne gangen, ingen som tydelig ødelegger for de andre. Da blir det mer spennende 👍

Jeg skjønte ikke helt, var det sånn at de helt droppet turen til Store Skagastøltind pga vær, eller kommer det senere?

 

 

Quote

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...