Trotwood Skrevet 7. oktober 2021 #41 Del Skrevet 7. oktober 2021 48 minutter siden, Innsidenut said: Hva mener du? Jeg så episoden idag og ingen røk som jeg fikk med meg🙈 Hvordan vet du det? Det var utslagskonkurranse i den siste episoden som ligger på Discovery+ nå ihvertfall Jeg ser ikke linærtv og har ikke kontroll på sendeskjema, men om du ikke har lyst å bli spoilet, ikke les det som er lagt skjult ihvertfall! 😬😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 7. oktober 2021 #42 Del Skrevet 7. oktober 2021 Discovery ligger en episode foran sendeskjemaet til tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innsidenut Skrevet 8. oktober 2021 #43 Del Skrevet 8. oktober 2021 Trotwood skrev (7 timer siden): Det var utslagskonkurranse i den siste episoden som ligger på Discovery+ nå ihvertfall Jeg ser ikke linærtv og har ikke kontroll på sendeskjema, men om du ikke har lyst å bli spoilet, ikke les det som er lagt skjult ihvertfall! 😬😬 Jeg trodde du svarte på en annen sin skjulte melding, misforstod, siden den var så grå trodde jeg det var svar på en «gammel» spoiler. synd da, mistet et fint menneske, men da kan jeg se farmen istedenfor da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 11. oktober 2021 #44 Del Skrevet 11. oktober 2021 Fantastisk sesong så langt. Så deilig når det er god stemning og ikke om å gjøre å lage drama og krangling hele tiden. Syns alle deltakerne er kjempefine. Postitivt overraska over Agnete og Aurora. Syns Aurora er kjempesøt og morsom og ikke dum i det hele tatt. Birk kjente jeg ikke til fra før, men han virker jo som en utrolig bra fyr. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiisa Skrevet 12. oktober 2021 #45 Del Skrevet 12. oktober 2021 rosemarin skrev (23 timer siden): Fantastisk sesong så langt. Så deilig når det er god stemning og ikke om å gjøre å lage drama og krangling hele tiden. Syns alle deltakerne er kjempefine. Postitivt overraska over Agnete og Aurora. Syns Aurora er kjempesøt og morsom og ikke dum i det hele tatt. Birk kjente jeg ikke til fra før, men han virker jo som en utrolig bra fyr. Enig. Birk er utrolig skjønn, kan ikke tro han er så ung som han er. Da han fortalte om hvordan faren hadde lært ham kart og kompass før han døde var utrolig rørende. ❤️ Heier på ham jeg. ☺️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 14. oktober 2021 #46 Del Skrevet 14. oktober 2021 Spoiler Er det noen som ryker i kveld? Hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Li.ols1 Skrevet 31. oktober 2021 #47 Del Skrevet 31. oktober 2021 Hva skjer med at hele årets 71 grader nord kjendis bare er en stor reklame for diverse turistattraksjoner i Flåm? Hele produksjonen har jo foregått på et område, er det ikke meningen at de skal forflytte seg nordover i landet? Skjønner at dette ble spilt inn i vår da det fortsatt var koronarestriksjoner, men det skulle vært mulig å variert litt mer.. Vært fine episoder fra en fin del av landet, men mister litt sjarmen når nesten alt er på samme sted. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 31. oktober 2021 #48 Del Skrevet 31. oktober 2021 Jeg syntes også det er litt kjedelig når det ikke er en ordentlig reise fremover gjennom hele landet med mer variasjon. Kanskje neste år! Nå i år virker det jo som det først og fremst er forberedelse til turen på Store Skagastøltind? Men de skal vel til Nordkapp og? Lamaene var herlige og gøy med såpass jevn gjeng, da blir det mer spennende også! Ser at deltakere har reagert på at det er mye puslespill i utslagskonkurranser og savner mer "ekspedisjonsaktige" oppgaver. Spennende om det tas til etterretning! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 2. november 2021 #49 Del Skrevet 2. november 2021 Trotwood skrev (På 31.10.2021 den 22.16): Jeg syntes også det er litt kjedelig når det ikke er en ordentlig reise fremover gjennom hele landet med mer variasjon. Kanskje neste år! Nå i år virker det jo som det først og fremst er forberedelse til turen på Store Skagastøltind? Men de skal vel til Nordkapp og? Lamaene var herlige og gøy med såpass jevn gjeng, da blir det mer spennende også! Ser at deltakere har reagert på at det er mye puslespill i utslagskonkurranser og savner mer "ekspedisjonsaktige" oppgaver. Spennende om det tas til etterretning! Det virker ikke som de skal til Nordkapp i år... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 2. november 2021 #50 Del Skrevet 2. november 2021 Vampyrina skrev (4 timer siden): Det virker ikke som de skal til Nordkapp i år... Sånn jeg har fått med meg så skal de til Nordkapp og ta den vanlige avslutningen der. Men de blir nok da transportert dit, og ikke i etapper. Men jeg kan fort ta feil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 3. november 2021 #51 Del Skrevet 3. november 2021 Så jeg feil, eller har TV Norge allerede spoila at Agnete ryker ut? (lineær tv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 3. november 2021 #52 Del Skrevet 3. november 2021 50 minutter siden, Krutthøna said: Så jeg feil, eller har TV Norge allerede spoila at Agnete ryker ut? (lineær tv) Spoiler Hun har ihvertfall røket ut i den siste episoden jeg så som var ute på Discovery+ (Dplay). Hun trakk seg frivillig fra konkurransen, unnet de to andre videre. Dumt om TVNorge spoiler før episoden er ute på vanlig tv.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 4. november 2021 #53 Del Skrevet 4. november 2021 Birk hadde jeg ikke hørt om før 71, men fy søren for en gutt! Hjelper dem andre, motiverer dem og bidrar mye. Å nettopp mistet faren rett før. Håper han kommer på toppen av store skagatind (mulig skrevet det feil) og at han kommer til Nordkapp platået og vinner hele greien Spoiler Sånn som han fikk Mona til å ta kartet. Å så fin historie om sine foreldre der faren hadde fridd ❤️ Tok noe i spoiler, vet ikke hvor langt det er kommet på TV 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 4. november 2021 #54 Del Skrevet 4. november 2021 elien skrev (26 minutter siden): Birk hadde jeg ikke hørt om før 71, men fy søren for en gutt! Hjelper dem andre, motiverer dem og bidrar mye. Å nettopp mistet faren rett før. Håper han kommer på toppen av store skagatind (mulig skrevet det feil) og at han kommer til Nordkapp platået og vinner hele greien Vis skjult innhold Sånn som han fikk Mona til å ta kartet. Å så fin historie om sine foreldre der faren hadde fridd ❤️ Tok noe i spoiler, vet ikke hvor langt det er kommet på TV Er veldig enig om Birk, for en flott gutt! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunaen Skrevet 4. november 2021 #55 Del Skrevet 4. november 2021 Mperle skrev (På 3.11.2021 den 20.15): Skjul innhold Hun har ihvertfall røket ut i den siste episoden jeg så som var ute på Discovery+ (Dplay). Hun trakk seg frivillig fra konkurransen, unnet de to andre videre. Dumt om TVNorge spoiler før episoden er ute på vanlig tv.. Spoiler Omg.. hun hadde jo fortjent å komme videre mer enn Thomas🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 4. november 2021 #56 Del Skrevet 4. november 2021 12 minutter siden, tunaen said: Reveal hidden contents Omg.. hun hadde jo fortjent å komme videre mer enn Thomas🥺 Helt enig.. ! Ble overrasket over avgjørelsen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipanmor Skrevet 5. november 2021 #57 Del Skrevet 5. november 2021 Thomas er jo unektelig et morsomt innslag, men han er jo så klønete. Den der do-episoden måtte jeg le av, men skjønner at det er fryktelig irriterende i en konkurransesituasjon. Veldig koselig gjeng med deltakere! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 12. november 2021 #58 Del Skrevet 12. november 2021 Skikkelig fin gjeng og jeg er spesielt imponert over Silya og Thomas som jeg egentlig trodde ville ryke tidlig (mtp anemi og pusteproblemer på Silya og høydeskrekk og sur på tur på Thomas.). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 12. november 2021 #59 Del Skrevet 12. november 2021 (endret) Klarte TVNorge å spoile igjen i går....når de viste Petter med kamera? Er ikke dette fra en oppgave etter utslagskonkurransen? Endret 12. november 2021 av Krutthøna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 13. november 2021 #60 Del Skrevet 13. november 2021 Discovery+ spoiler ihvertfall, preview-bildet viser hvem som går videre i utslagskonkurransen i den siste episoden 🙈 Mye spoilers i previews og sånt i år! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå