Gå til innhold

Holder knapt ut i jobben lenger..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men aner virkelig ikke hva annet jeg skal gjøre. Jobber som ped.leder i bhg og det har jeg gjort i 20 år! Nå kjenner jeg den berømmelige veggen snart kommer. Fysisk og psykisk på randen og dager med lite folk på jobb, ikke penger til vikar, barn som trenger ekstra resursser vi ikke har o.l har begynnende svekket hørsel pga støy og stressnakke. Går fast på antidepressiva pga tidligere depresjon og jeg blir aldri helt bra pga alt stress.

Jeg vil gjøre noe annet, men låser meg helt fast. Vi har hus og gjeld så kan ikke gå ned enormt i lønn heller. Hjeelp! 

Anonymkode: bb869...5cb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er flere i samme båt...
Jeg kunne skrevet det innlegget, bortsett fra at jeg har enda lenger fartstid i jobben, omtrent 35 år. Er stygt redd jeg går på en durabelig smell snart, og det er utrolig trist, for jeg brenner egentlig for jobben min fortsatt. Men arbeidsforholdene blir mer og mer uverdige, og jeg går hjem med gråten i halsen nesten hver dag. 

Kan du prøve å få jobb innen helsesektoren, for eksempel i bolig? Det har jeg jobbet med i perioder, og belastningen er mye mindre der. Nav ansetter også førskolelærere i veilederstillinger hvis man er så heldig å komme gjennom det nåløyet. Videreutdanning?

Anonymkode: 40239...e76

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ta videreutdanning, TS? Da kan du få flere jobbmuligheter. Kunne du tenke deg spesialpedagog? Ellers synes jeg jobb i bolig høres ut som et godt forslag. 

Anonymkode: 2e92a...730

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veileder på NAV, vet det er mange om beinet men verdt å forsøke. Eller som en annen nevnte; miljøterapeut i bolig. 

Anonymkode: 6edb9...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider