Gå til innhold

Bare jeg som synes det er flaut å ta smågodt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det er ikke flaut. Dessuten kjøper jeg som regel på Yummy Heaven, og der er alle ute i samme ærend.

Anonymkode: c31c7...a28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempeflaut! Spesielt på mandager. Tirsdag og onsdag er også flaut, men når det nærmer seg helg er det ikke like krise. Men ja det jeg synes det er flaut uansett dag. 

Anonymkode: e8194...90b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg synes det er kjempeflaut! Spesielt på mandager. Tirsdag og onsdag er også flaut, men når det nærmer seg helg er det ikke like krise. Men ja det jeg synes det er flaut uansett dag. 

Anonymkode: e8194...90b

Jaaaaa hvilken dag det er har MYE å si!! Lørdag kjøper jeg nesten uten å være flau 😅

Anonymkode: 80184...a54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flaut? Den tanken har aldri slått meg. Hvorfor er det flaut egentlig? 

Anonymkode: f5208...004

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, for en spesiell ting å være flau over! Jeg har med hånden på hjertet ALDRI sett noen ta smågodt og tenkt noe som helst om det! Ingen bryr seg om at du kjøper smågodt!! Og nei jeg blir såklart ikke flau selv. 

Og dette kommer fra noen med angst altså, men dette ble for absurd selv for meg 😄 Anbefaler sterkt å jobbe litt med seg selv her, man må ikke få dårlige følelser over sånne småting! ❤️ 

Anonymkode: 9d387...ba0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt flaut ja. Ekstra flaut når det kommer en til som skal stå der og plukke. Ikke bare ser h*n mengden jeg tar av røde fisker, men når jeg strekker meg foran nesa på vedkommende for å rekke bort til sjokoladen, så kjenner jeg skammen komme når godterieuforien har lagt seg.

Anonymkode: b12a9...8e5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Absolutt ikke flaut! Har aldri falt meg inn at folk kan synes det er flaut å kjøpe smågodt, det er jo bare kos! Hva kjenner du er pinlig ved det? At du kjøper mye? Folk vet jo ikke hvor mange du kjøper til 😁

Anonymkode: 55ca7...771

Haha, nei altså, det flaue er å stå der og beskue hyllene og bare «hmm, en skje av den, noen slike, ah og et par av de..» gå fra høyre til venstre og tilbake til høyre igjen. Ikke det at det er mengden som gjør meg flau, bare akten ved å stå der.. å vurdere hvilket godteri jeg skal stappe i posen videre. Føler meg som en forvokst unge som kjøper lørdagsgodt. 
 

Anonymkode: 4bf6b...41a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke flaut i det hele tatt. Jeg trenger min ukentlige dose med sorte krokodiller, og jeg skammer meg ikke over å innrømme det. :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, det er ikke flaut. Dessuten kjøper jeg som regel på Yummy Heaven, og der er alle ute i samme ærend.

Anonymkode: c31c7...a28

Det er greit. Jeg synes heller ikke det på europris for eksempel. Jeg snakker om på vanlig butikk. Kiwi feks, hvor smågodthylla er ved siden av kjøtthyllene og et naturlig sted for mange å passere før de går i kassa. 

Anonymkode: 4bf6b...41a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodd det bare var meg jeg😅 ja, jeg blir faktisk flau, og jeg er 41 år🙄

Er redd kjentfolk ser meg- og tenker «det der burde ikke du kjøpe noe av».
Redd folk synes jeg kjøper for mye.

Men- blir ikke flau nok til at jeg lar være å kjøpe. 

Anonymkode: b3250...b16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Synes det er litt flaut ja. Ekstra flaut når det kommer en til som skal stå der og plukke. Ikke bare ser h*n mengden jeg tar av røde fisker, men når jeg strekker meg foran nesa på vedkommende for å rekke bort til sjokoladen, så kjenner jeg skammen komme når godterieuforien har lagt seg.

Anonymkode: b12a9...8e5

🤣🤣 ufff.. og så skal man «bytte side» og så blir det sånn «hehe, ehh». Åh herregud, så flaut.

Anonymkode: 4bf6b...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut er det kanskje ikke. 

Men jeg synes det er både ekkelt og rart. 

Ekkelt fordi jeg selv har sett hvor mange som "grafser" og hoster og nyser, og det er ikke bare småbarn.

Rart fordi jeg tilhører en generasjon som ikke er vant med at voksne spiser godteri. Da jeg vokste opp, var godteri for barn. 

Anonymkode: ec4ee...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Det kommer veldig an på hva jeg ellers har i kurven min😅 Er det en «sånn» dag der jeg i tillegg har grafset med meg en pose ostepop, kanskje en grandis og is, ja da klarer jeg ikke å se ekspeditøren i øynene.

Til vanlig derimot kunne jeg ikke brydd meg mindre!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...