Gå til innhold

Bare jeg som synes det er flaut å ta smågodt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Syntes det før. Men nå går jeg bare inn i godtebobla og måker med meg det jeg vil ha. 

Anonymkode: 845b9...33e

Samme her. Storkoser meg faktisk 😅

Anonymkode: 61668...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hvemsomhelst
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Synes det er litt flaut siden jeg kjøper såpass mye. Spiser sunt og variert ellers, men fråtser i smågodt nesten hver helg. Og det ER flaut å spise så mye godteri som voksen. 

Men skal være ærlig/fordomsfull å si at jeg tror det kan føles enda flauere og mer skambelagt for overvektige å kjøpe seg masse godteri. Overvektige tror jeg dessverre dømmes raskt i en sånn sammenheng. 

Anonymkode: 84417...838

Ja, det tror jeg at du har rett i.  Folk ser kritisk på dem.  Jeg har vært i samme situasjon, og følte mye på skam og fordømmelse på den tiden.  Noe skjedde med kroppen etter at jeg var gravid, og vekta eksploderte.  Slet med den i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg kjøper meg smågodt en gang inni mellom. Smågodthylla er jo normalt nærme kassene, så det er alltid folk som går forbi eller står nærme. 
Er det andre enn meg som synes det er flaut å stå der og plukke smågodt i posen?? Vet ikke hvorfor, men jeg synes det er kanonpinlig! 

Anonymkode: 4bf6b...41a

Leste "jukke smågodtposen" XD

Men ja, eller jeg blir jo ikke flau, men skjønner hva du mener men selv går jeg i godis-fokus og tenker ikke på folk rundt meg. 

Anonymkode: f559f...64b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er flaut fordi jeg har barn. Jeg er bare en dame som handler smågodt til familien min. Og litt til oss voksne ;)

Anonymkode: e541e...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er veldig pinlig å se folk kjøpe smågodt til full pris, ja.

Hvorfor ikke kjøpe noen kilo på tilbud, og spise av dette når man har lyst på noe godt?

De eneste som kjøper smågodt til full pris, er folk som enten tjener mye, eller har null økonomisk sans.

Anonymkode: 53d5c...fe9

Det er noen som ikke tør å kjøpe inn stort, for det fordufter fra skapet av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns også det er flaut, spesielt på Kiwi der smågodtet er rett ved kassen. Pleier å ta to små poser i stedet for én stor, i håp om at de i kassen skal tro at det er til mine ikke-eksisterende barn 🙈

Anonymkode: fbcfb...a03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (19 minutter siden):

Det ER flaut å spise overpriset sukker med kunstig fargetilsetning. 
Derfor gjør man ikke det.

Mer flaut å drikke en annen arts morsmelk 

Anonymkode: 29fce...e33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Mente å plukke («ta») smågodt, ikke kjøpe. 

Anonymkode: 4bf6b...41a

Ja så du vil stjele det og ikke betale for det? Det synes jeg er veldig flaut å gjøre

Anonymkode: fea98...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flaut i beste middagstid på en hverdag. På en lørdag er det litt mer legitimt. 😅  Uansett - Føler meg litt barnslig der jeg står og plukker.🙈 

K48 

Anonymkode: fb7ee...e55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå at dagens generasjon sliter mye med angst og psykiske problemer når dette plutselig er et problem.... Snakk om å stakkarsliggjøre seg selv...

Anonymkode: a3810...8ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mer flaut å drikke en annen arts morsmelk 

Anonymkode: 29fce...e33

Gratulerer, du satte nettopp ny rekord i whataboutism.

Men ikke hvil på laurbærene:

Mer flaut å stå naken på torget i Vatikanstaten og synge Rune Rudberg-sanger mens en drikker en annen arts morsmelk OG stapper smågodt opp i rumpa. Slå den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei for faen. Nå drar jeg til butikken og kjøper smågodt. Og da skal smile til de som stirrer 🙂 

Anonymkode: 6a855...fc8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg kan forstå at dagens generasjon sliter mye med angst og psykiske problemer når dette plutselig er et problem.... Snakk om å stakkarsliggjøre seg selv...

Anonymkode: a3810...8ac

Problem?

Tråden handler da bare om en forbigående flau følelse. Ikke et problem.

Anonymkode: 84417...838

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg syns også det er flaut, spesielt på Kiwi der smågodtet er rett ved kassen. Pleier å ta to små poser i stedet for én stor, i håp om at de i kassen skal tro at det er til mine ikke-eksisterende barn 🙈

Anonymkode: fbcfb...a03

😂😂

Anonymkode: 4bf6b...41a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alterego666 skrev (11 timer siden):

Gratulerer, du satte nettopp ny rekord i whataboutism.

Men ikke hvil på laurbærene:

Mer flaut å stå naken på torget i Vatikanstaten og synge Rune Rudberg-sanger mens en drikker en annen arts morsmelk OG stapper smågodt opp i rumpa. Slå den!

Takk og gratulerer til deg, jeg har ikke fantasi til å slå den 😄

Anonymkode: 29fce...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...