Gå til innhold

Marlenas dagbok


Marlena

Anbefalte innlegg

Nå er det lenge siden jeg har skrevet...Det blir bare ikke tid' date=' skjønner ikke hvordan alle greier å skrive i sin egen dagbok og mange hilsner til andre itillegg...??[/quote']

Hvis man har kontorjobb er det ingen sak, skal jeg si deg :ler:

Og hvis man så har permisjon og ingen barn fra før går det også bra.

Lykke til videre, og ha en super tur!!!

(Litt misunnelig nå :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Ønsker deg en riktig god tur over dammen. :P

For min del synes jeg bare det er så koselig å følge med alle andre gravide her inne på KG. Men innrømmer at jeg for det meste følger med denne bokstavgruppen. Ikke fordi jeg ikke bryr meg om de andre - men er jo her uansett liksom... :oops:

Klem fra Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ja så var vi endelig tilbake i gamlelandet. Det var en fantastisk tur og vesla var så snill hele veien. Hun var selvsagt i ekstase da vi var i Disneyland og hun fikk møte Snøhvit og alle de andre.

Lille-baby'n har vært aktitvt med i magen. Han sparker og underholder så godt han kan. Faktisk så har det vært fint at det har vært livlig i magen for jeg har til tider glemt at jeg er gravid da det har vært så mye å gjøre og så mange inntrykk å fordøye. Men lille-babyn har fått sååå mye klær, ja storesøster har fått sin del hun også - de har så mye pent til barn i statene at det er til å bli dårlig av. Kjøpte så mye at jeg tom måtte sende en eske hjem i posten for det var ikke plass til alt i koffertene.....

Da vi kom hjem hadde pappa'n min malt babyrommet og det ble jeg kjempeglad for. Nå er alt så godt som iorden her.

Men vasking og rydding må til tror jeg, for nå har det blitt rotete og fælt her etter alt vi har pakket ut.

God helg til alle vordene og alle prøvere

Marlena

27+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dagbok!

På mandag var jeg på kontroll og jeg er kjempestolt over å bare ha gått opp 4 kg totalt i svangerskapet til nå. Jeg er 28+2 på vei og er overlykkelig for det.

Sist gang la jeg jo på meg 25 kg og de gikk ikke lett bort etter fødselen nei. Legen min lurte på om jeg slanket meg men det gjør jeg jo overhodet ikke. Hun ble nesten litt irritert på meg for at jeg ikke hadde lagt på meg mer. Makan til lege!!!

I går plantet jeg og vesla i verandakassene våres. Hun har fått ett på dukkehuset sitt som hun fikk velge blomster til og det var gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Gratulerer med overstått kontroll.

4 kg... trodde det var bra jeg at ikke mor gikk opp så veldig mye under svangerskapet... :roll:

Det er jo nå kiloene renner på for de fleste... :-?

Og da er det jo greit at en ikke allerede ligger på 15+... :ler:

Kos deg du.

Klem fra Maya30 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Hei, ja nå er det lenge siden jeg har skrevet noe, men jeg får bare ikke satt meg til. Jeg er 38 uker imorgen og skal ha keisersnitt på fredag. Da er babyn ute i vår verden. Tenk de 9 mnd har gått så fort at jeg nesten ikke har greid å følge med i svingene.....

Har hatt problemer med hemorider i uke 30 og hadde 3 operasjoner på rappen hvorav en av de uten noe som helst bedøvelse. Jeg ble utsatt for en legestudent....! Trodde jeg skulle dø..... Har vært bedre i det siste.

Koser meg og slapper av ute i det fine været om dagen.

Lagt på meg tot 9.5 kg.

Ellers er det veeeeeldig mye liv i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da! Er det virkelig lov til å operere slike ting uten bedøvelse!?

*grøsser*

Vil innom for å ønske deg lykke til på fredag!

Blir deilig å endelig få se babyen tenker jeg...

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det ble ikke noe keisersnitt den 18, Ullevål utsatte det til den 21 men så lenge ville ikke lillegutt vente. Jeg begynte med rier lørdag ved 20 tida og dro på sykehuset ved 22.30 tida. Hadde forderdelige rier men heldigvis fikk de veslegutt ut med snitt kl 0200 den 20.7.

Lille vakre prinsen min, han er så fantastisk....

Alt gikk bra da han endelig kom ut, 3466 g og 53 cm

Vi storkoser oss med den lille, men det er litt "tomt" i magen min liksom.

Jeg savner litt den spesielle følelsen det er å gå gravid, det er liksom så brå overgang. Men jeg er jo blitt mamma til verdens skjønneste gutt da.

Jeg synes det er så kort tid siden jeg skrev det første innlegget her at det er skremmende hvor fort tida går- Nyt hver dag...

Fortsatt god sommer til alle preøvere og gravide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Ja da skriver jeg litt mer i min dagbok.....4 år etter... Lurer fælt på om vi skal ha nummer 3. Greier ikke helt å bestemme meg (oss)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min og jeg snakket om det i helga. Tror kanskje at vi virkelig skal gå for en til. Vet ikke helt om jeg tør. Det er jo mye styr ogsånn.... og vi har jo så "store" barn nå. Hmmm må være litt til i tenkeboksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...