Gå til innhold

Do’s and don’ts i et bryllup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 26.9.2021 den 22.23):

Mange gode råd :) 

Vi skal ikke ha bar, men alle gjestene skal få drikke til maten, velkomstdrikk og kaffe avec. De siste tre bryllupene jeg har vært i har alle hatt en slik løsning, så kan man ta med seg det man ønsker i tillegg - og i alle tre bryllupene var det allikevel såpass mye drikke at brudeparet kunne spandere drikke utover kvelden til de som ønsket. 
 

Vi har også kommet frem til type grendehus som lokale, vi ønsker å pynte og dekorere som vi ønsker selv og hvor det er lov med medbragt. Litt uenige om middagen; samboer vil ha 3-retters, jeg kunne godt tenke meg koldtbord. Musikk blir rett og slett bare Spotify fra et godt anlegg. Vi ønsker å ha fokus på at alle gjestene skal ha det gøy. Vi vil ikke ha det veldig formelt. Så må vi bare fylle på med innhold, og håpe det går bra 😅

Anonymkode: a47e6...7a3

Jeg syns dette hørtes kjempefint ut😊

Anonymkode: cb56a...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 19.9.2021 den 6.22):

For et ork.

Jeg er så glad for at den gangen jeg giftet meg så tok vi det helt enkelt, kun familie (altså foreldre og søsken), noen veldig nære venner, og helt uhøytidelig. Hadde ikke giddet for alt i verden å styre med alt i denne lista. Vi hadde vært samboere lenge, og ordnet kun det formelle ved å gifte oss. Da kunne vi bruke tiden til bare å kose oss, og slapp alt stress.

Anonymkode: 3fb81...1cd

Det er bare gale mennesker som legger så mye arbeid i en dags fest.  Helt urealisitisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere selv skal handle inn drikke, så sørg for at det er god alkoholfri drikke også. Jeg var nylig i et bryllup der alt var topp, men der jeg etter maten ble sittende og drikke vann resten av kvelden. Jeg drikker ikke kaffe, de hadde ikke te og siden jeg ikke ville ha mer alkohol og ikke kan drikke noe med sukker, så var vann det eneste alternativet. Det gir ikke den store festfølelsen. 

Anonymkode: a145d...f83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...