Gå til innhold

Prinsessa vår kom 22.juni

Leanora

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei hei :smilorange:

Er bare kjapt innom for å si at vannet og slimpropp gikk kl 0300 og svake rier begynte i 5-tiden. :sjarmor:

Snakket med jordmor i 0330-tiden og ble enig om så lenge det ikke blir verre at jeg kommer opp på fødestua i 8-tiden.

Så nå venter jeg bare på klokka til mannen skal ringe litt over 7....og han som da tror at han skal på jobb, men neida :ler2:

Det er så spennende :hoppe:

Jeg sender sms til becomingbride, så kanskje hun legger inn her når noe har skjedd.

Masse hilsner fra ei meget forvetningsfull Leanora :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:overrasket::klappe::hoppe:

Gratulerer, Leanora!!! Vi hører ikke fra deg på evigheter, og så vips! har du født :ler: Kos deg masse med den lille prinsessen :babyjente: Gleder meg til å høre fra deg!

Stor :klem: fra Fru B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi.... lenge siden jeg har vært her inne, og plutselig har det kommet en liten baby til verden :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gratulerer så masse!!!! Håper formen er fin og at du legger inn rapport her så snart du er hjemme igjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for alle gratulasjoner :klem:

Jeg er bare kjapt innom for en liten oppdatering, men lover å komme tilbake for å skrive mer og oppdatere meg på noen bøker her :Nikke: (Begynner å bli veldig spent på La Traviata, Fru Biscuit, Fru Blå og Skytte bl.a her....TVI TVI)

Vi er hjemme nå og har det bare bra - fantastisk herlig faktisk!!. Frida er selvsagt verdens nydeligste :hjerter::hjerter:

De vitale målene er 3245 gram, 48 cm lang og 34 cm rundt hodet

Hun er bare helt skjønn altså :hjerter_rundt:

Nå skal jeg vekke henne slik at vi kan gjøre oss i stand til å dra til legetimen (den som skal være 4.dagen, var jo søndag i går derfor skal vi i dag).

Hei så lenge :klem:

Endret av Leanora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...