Gå til innhold

Vitsetråden 🤣👻🤡💩😻


Gjest Hvemsomhelst

Anbefalte innlegg

Gjest Hvemsomhelst

Hei 😀. Jeg er glad i «morsomme bilder» -tråden vår.  Og så er det noen som ikke ønsker vitser der, altså, om man deler et bilde som kanskje bare inneholder tekst, eller bare skrift.

Jeg kan ikke finne noen tidligere tråd for vitser, og savner det.  Så jeg prøver å opprette en.  Vi får se hvordan det går.

Humor er faktisk ramme alvor folkens 🤣😂

602D577B-ECB1-4AA4-A9C7-F84D7768D1C6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Hvemsomhelst

 

En mann snakket med en kamerat om hva han skulle gi til kona på bursdagen hennes. «Hva skal man gi til en som har alt, og har råd til å kjøpe seg akkurat hva man vil?»

Kameraten sa: «Hvorfor lager du ikke et gavekort hvor du sier hun kan få to timer med fantastisk sex på hvilken som helst måte hun vil? Hun kommer helt sikkert til å bli begeistret» Mannen tok kameratens råd og gjorde det.

Den neste dagen spurte kameraten han: «Nå, tok du rådet mitt? Likte hun det?»

Mannen svarte: «Hun elsket det. Hun hoppet opp og ned, takket meg, kysset meg på munnen, løp ut døra og ropte: «Sees om to timer!»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst

 

En mann får beskjed av doktoren at han kun har 24 timer igjen å leve. Han drar hjem og forteller kona nyheten. De gråter sammen, før mannen spør kona om de kan ha sex siden han kun har 24 timer igjen å leve. «Selvsagt kjære», svarer hun, og de har sex.

Fire timer senere ligger de i senga, og han snur seg mot kona igjen og sier; «Du vet... jeg har bare 20 timer igjen å leve... tror du vi kan gjøre det igjen?» Kona stryker ham på kinnet og sier de selvsagt kan det, og de har sex.

Åtte timer senere sover kona da mannen prikker henne på skulderen og sier «Kjære... du vet... jeg har kun 12 timer igjen før jeg dør. Kan vi gjøre det en gang til for gamle dagers skyld?» Kona begynner å bli litt irritert nå, men føyer seg til slutt.

Etter at de er ferdige sovner hun igjen. Etter fire timer prikker mannen henne på ryggen enda en gang. «Beklager å forstyrre deg igjen, men jeg har bare åtte timer igjen å leve. Kan vi gjøre det en siste gang?»

Kona snur seg litt snurt og sier: «Vel, du trenger kanskje ikke stå opp imorgen, men det må jeg!»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hvemsomhelst

🚗
En dame fra Nord-Norge var på bilferie på Sørlandet da hun kjørte over noen tegnestifter og punkterte hjulet. Damen ringte etter en redningsbil, som tok seg god tid. Mannen i redningsbilen var like rolig og bedagelig da han skiftet hjul, og deretter krevde 2000 kroner i betaling. 2000 krona! fnyste damen mens hun bladde opp. Si mæ, ka gjør dokker egentlig her nede på Sørlandet resten av året, når dokker ikke har sommerturister å loppe for penger? Fyren svarte på slepende sørlandsk: Da è vi uuude og strør tegnestifter. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...