Gå til innhold

Vitsetråden 🤣👻🤡💩😻


Gjest Hvemsomhelst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hvemsomhelst

Du kødder ikke med damer fra Skudenes!
3 menn gifter seg:
Nr 1 gifter seg med en jente fra Oslo. Han krever at hun steller huset. Første og andre dagen ser han ingen forskjell, men den tredje dagen er huset strøket.

Nr 2 gifter seg med en jente frå Trøndelag. Han krever at hun skal stelle huset og at middagen skal stå på bordet når han kommer hjem fra jobb. Det går noen dager, men så ser han at hun har gjort det han krever.

Nr. 3 gifter seg med ei jente fra Skudenes. Han krever at hun skal stelle huset, lage god middag, vaske klær og stryke skjorter. Han ser ikke noe de tre første dagene, men den fjerde dagen kan han se litt på høyre øyet og bevege ene armen så pass at han kan smøre seg en brødskive..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hvemsomhelst

Det var jentene som sku konfirmeres å hadde forberedelse i kjerka,presten spørte jenta om dem hadde hatt fysisk kontakt med en penis, jenta måtte nok innrømme at hu hadde vært borti en med fingertuppen, å derfor måtte stikke fingertuppen i det hellige vannet. Neste i køen hadde klådd på en penis , så hele hånda hennes måtte ta turen i det hellige vannet. Presten la merke til litt uro baki rekka, da en jente trengte seg fram å presten spurte hvorfor er du så freidig å ikke vil vente på din tur? Da smeller det fra jenta: Hvis jeg må gurgle det vannet, så vil jeg hvertfall gjørra det før Hilde vasker ræva si🤣

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst

En far var syk av bekymring fordi hans 18 år gamle datter hadde haiket fra Selbu til Oslo. Men endelig ringte hun i god behold fra hovedstaden.
"Du er ikke riktig klok," sa faren. "Du kunne blitt overfalt og voldtatt!"
"Det var egentlig ikke noe problem," svarte datteren rolig. "Hver gang jeg satte meg inn i en ny bil, sa jeg til sjåføren at jeg var på vei til Oslo fordi det er der de beste behandlingsmetodene for kjønnsykdommer finnes :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst

Han 12 år gamle Stian kjæm inn på det fulle apoteket i Harstad og trekke en kølapp. 
Så bi det hannes tur...han går bort tel desken og sei veldig høgt ...klart og tydelig
- Æ VIL GJERNE HA 30 KONDOMA I ULIKE STØRRELSA
Det bi stilt og alle hør ætte...og snur sæ imot han Stian mens dem venta spent på fortsettelsen.
- Du...sei apotekarn attom desken...
- For det FØRSTE er det inga grunn tel å rope...Det gjør man ikkje
- For det ANDRE e ikkje kondoma nokka før onga
- Og for det TREDJE vil æ at du skal gå heim...hente faren din og ta han med dæ hit
Han Stian kjik ætte ei stund på apotekarn
- For det FØRSTE..,sei han
- Æ har lært på skolen at man skal snakke høgt og tydelig
- For det ANDRE skal ikkje kondoma være FOR onga...dem e MOT onga
- Og for det TREDJE har ikkje han pappa nokka med dettan...Kondoman e tel ho mamma...
ho fer nemlig på 3 ukers ferie tel Rhodos i morra...😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst

Ikke undervurder de blinde, og slett ikke nord 🤣

Han Simon e blind og kjæm inn på en restaurant.
Kelnarn kjæm med menyen,
-Beklage, 
- men æ e blind
- gje mæ bære den brukte gaffelen som ligg der.
Kelnarn gjør det.
Han Simon lukta på gaffeln
- Aha...
- kjøttkake i brunsaus
- det tar æ.
Kelnarn resta på hauet og går ut tel Mary kjærringa si og førtell om kunden.
Neste dag e han Simon telbake og bestelle mat på samme måte som i går. 
Dettan skjer fleire daga på rad.
Nu bynne kelnarn og lure på om han Simon hold han før narr, så han bestemme sæ før å spælle han et puss neste gong han kjæm.
Han Simon dukke opp neste dag,
Kelnarn tar en brukt gaffel og går inn tel kjærringa si,
- tørk av denna med trusa du har på dæ ,
- så får vi se ka han finn på menyen I DAG.
Han Simon får gaffeln og sett der og snuse
- Jøss..
- æ ante ikkje at ho Mary jobba HER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hvemsomhelst

Ny forskning viser at Sex er arvelig.
Hvis dine foreldre ikke har hatt det, er sjansene store for at du heller aldri vil få det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst

En mann og hans kone venter på bussen på bussholdeplassen sammen med deres ni barn. En blind mann stopper opp på bussholdeplassen ved dem.

Når bussen ankommer er den så full at bare kona og de ni barna har mulighet til å få plass på bussen.

Ektemannen og den blinde mannen bestemmer seg for å gå sammen. Etter en stund blir ektemannen irritert over lyden på stokken til den blinde mannen som treffer fortauet og sier til han: «Hvorfor putter du ikke en bit med gummi på enden av stokken din? Den lyden gjør meg helt gal.»


Den blinde mannen svarer: «Hvis du hadde puttet gummi på enden av DIN ‘stokk’, hadde vi kjørt bussen så hold kjeften din.»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...