Sommer2464 Skrevet 10. september 2022 #301 Del Skrevet 10. september 2022 (endret) Deep Impact skrev (32 minutter siden): Jeg anbefaller deg og gjøre dette: 1. Logg av kvinneguiden 2. Aldri kom her igjen 3. Om du hater livet ditt fordi du fikk et ord som var "hold kjeft", så er ikke internett noe for deg. . Endret 10. september 2022 av Sommer2464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 10. september 2022 #302 Del Skrevet 10. september 2022 (endret) Deep Impact skrev (2 timer siden): Du sier du ikke har noe med dette å gjøre, og at det er som å snakke med et barn og at det ikke er voksenprat? Men da valgte du og hoppe inn i diskusjonen og komme med en kommentar som ikke har noe med temaet å gjøre? Hadde du faktisk vært voksen, så hadde du tenkt deg 2 ganger før du kommentere med ting som du ikke har noe med å gjøre, så alt i alt, så høres du ut som et barn. Så om du vil ha voksenprat, så anbefaller jeg deg å ta dine egene råd og holde kjeft med ting du ikke har Endret 10. september 2022 av Sommer2464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 10. september 2022 #303 Del Skrevet 10. september 2022 Fantastisk KG-stil. Tråder som bare glir helt ut i en eller annen idiotisk og barnslig diskusjon mellom et fåtall mennesker 😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 10. september 2022 #304 Del Skrevet 10. september 2022 Brunello skrev (19 minutter siden): Dere virker helt nedsnødde begge to. Det sier seg selv at man ikke kan vite når et menneske skal dø. Dronningen kunne med litt flaks holdt seg i live 4 måneder til og dødd i 2023. Eller enda lenger for den saks skyld. Mennesker som er så gamle dør ofte av tilfeldige sykdommer som i seg selv er helt ufarlige for yngre mennesker. Når det er sagt, tipper jeg det er ca 90-95 % sjanse for å få rett når man tipper at et menneske over 95 år kommer til å dø neste år. Så frekk du er som kaller andre nedsnødd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 10. september 2022 #305 Del Skrevet 10. september 2022 Eleaelea skrev (Akkurat nå): Så frekk du er som kaller andre nedsnødd! Noen må si fra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 10. september 2022 #306 Del Skrevet 10. september 2022 (endret) Wenda skrev (1 time siden): Fantastisk KG-stil. Tråder som bare glir helt ut i en eller annen idiotisk og barnslig diskusjon mellom et fåtall mennesker 😂 Ja da det beklager jeg virkelig men når folk skriver hold kjeft til meg eksploderer jeg skikkelig. Men jeg er jo tross alt ikke den eneste som skapte denne idiotiske diskusjonen. Endret 10. september 2022 av Sommer2464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 10. september 2022 #307 Del Skrevet 10. september 2022 Brunello skrev (1 minutt siden): Noen må si fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 10. september 2022 #308 Del Skrevet 10. september 2022 1 minutt siden, Brunello said: Noen må si fra. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 10. september 2022 #309 Del Skrevet 10. september 2022 Brunello skrev (21 minutter siden): Noen må si fra. Frekt- f-r-e-k-t- F R E K T Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 10. september 2022 #310 Del Skrevet 10. september 2022 Eleaelea skrev (8 minutter siden): Frekt- f-r-e-k-t- F R E K T Så flink du er som klarer å skrive med både store og små bokstaver samt stave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. september 2022 #311 Del Skrevet 10. september 2022 Wenda skrev (37 minutter siden): Fantastisk KG-stil. Tråder som bare glir helt ut i en eller annen idiotisk og barnslig diskusjon mellom et fåtall mennesker 😂 Litt av en minnetråd gitt 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 10. september 2022 #312 Del Skrevet 10. september 2022 Her er det bare å trykke på rapporter-knappen.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deep Impact Skrevet 10. september 2022 #313 Del Skrevet 10. september 2022 3 hours ago, Sommer2464 said: Ja da det beklager jeg virkelig men når folk skriver hold kjeft til meg eksploderer jeg skikkelig. Men jeg er jo tross alt ikke den eneste som skapte denne idiotiske diskusjonen. Skal du blande deg i andre sine samtaler, så får du klare å takle å få noe tilbake også. Så igjen, slutt å blande deg inn i andres folk samtaleemner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå