Skytte Skrevet 23. juli 2006 #361 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Ble litt ivrig på postinga her........... Endret 23. juli 2006 av Skytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 23. juli 2006 #362 Del Skrevet 23. juli 2006 Sender over noen vibber ((((((((((((((føde)))))))))))))))... hvis du trenger dem da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #363 Del Skrevet 25. juli 2006 No er jeg lei av å vente.....!!!!!!!!!!!!! H*n må da forstå at det er mye bedre utenfor magen... Mye bedre plass bl.a. Kan jo faktisk risikere å gå 3 uker til, hvis en skal se riktig mørkt på det.......... Men, det er da 1 uke igjen til terminen... På søndag var vi ute på en laaaaang kjøretur, som bl.a gikk på noen skikkelige humpete veier, i håp om om få fødselen i gang. Men nei da.... Formen er bra, men alt er så himmla tungt! Og varmt har det vært også... Men i dag er det overskyet!!!! Puuuhhhhh! Godt det og faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. juli 2006 #364 Del Skrevet 25. juli 2006 Heia du! Skjønner hvordan du har det! Jeg er like utålmodig men begynner å innse at det ikke nytter....Må vel bare gi meg over denne gangen.... Men må virkelig håpe vi slipper overtid Hold ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 25. juli 2006 #365 Del Skrevet 25. juli 2006 Heisa! Nå var det spennende å titte inn her...men ingen minitass enda skjønner jeg! Da sender jeg deg noen gode vibber jeg og håper du er mamma innen helgen kommer! (((((vibb vibb))))) (((((vibb vibb))))) (((((vibb vibb))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. juli 2006 #366 Del Skrevet 26. juli 2006 *snikleser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 27. juli 2006 #367 Del Skrevet 27. juli 2006 Innom med fødevibber Vet akkurat hvordan du har det! Jeg håpet selv og føde litt før terminen. Dagene fram mot termin er laaaange... Har jeg rett? Jeg gikk 7 dager over terminen (ble satt igang). Lykke til igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #368 Del Skrevet 27. juli 2006 Hei alle som er innom her... Har vært til kontroll i dag, med UL og greier Det for å se ann str på tassen. Og etter det jordmora kunne se så veier h*n ca 4100 g...... +/- 400 g Det betyr at h*n faktisk kan være 4,5 kg akkurat nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gulp!!!! Og klumpen skal ut...... Er litt spent må jeg si! Men tiden vil vise hva den faktiske str er. BT: 100/80 Urin: neg. Ødemer: +1 Tok og en slik CTG (hvis det er det det heter..), som visst masse fosteraktivitet og en del kynnere.... UL viser at hodet er godt festet ned i bekkenet (noe jeg kan forstå, for jeg tror h*n har skrudd hodet på plass. Har kjentes slik ut ihvertfall....) Ryggen låg mot min mage. Dette skal visstnok være det ideelle leie. Har hatt besøk av min kjære forlover i dag (hun bor i Oslo, så det er ikke så ofte vi treffes....). Skravla og kost oss med masse is Fikk et nydelig kjede med hjerteanheng av henne som en slags før-fødsel-gave. Snille venninna mi.... Når vi er inne på smykker.... Bruker ikke så ofte smykker i og med at jeg jobber som sykepleier. Men nå som jeg er hjemme tenkte jeg at jeg skulle ha på meg et par øredobber jeg fikk av min kjære en gang. I hvitt og gult gull, med en perle på. Så jeg står forran speilet på badet i dag og tror øredobberen er på plass, så jeg slipper...... og den faller ned i vasken............. Panikk!!!!!!!!!! Men min kjære plukket den opp fra vannlåsen... Puuuhhhhh! Vet ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg ikke hadde fått den igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. juli 2006 #369 Del Skrevet 28. juli 2006 Fine tall fra kontrollen! Får bare vente å se ang str...men kan jo håpe JM tar bittelitt feil kanskje?! Men det er nå ikke lenge igjen uansett så! Ååå så koselig venninne du har! Det var virkelig snillt gjort av henne!Omtenksomt! Og *puh* for at mannen redda øredobben.Er skikkelig vondt i hjertet hvis man mister noe av sånn betydning Håper du får ei super helg!! Legger igjen noen fødevibber jeg! ((((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. juli 2006 #370 Del Skrevet 30. juli 2006 Skjer det noe her nå tro??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 30. juli 2006 #371 Del Skrevet 30. juli 2006 Ja, skjer det noe her?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. juli 2006 #372 Del Skrevet 30. juli 2006 Sympatiføder du med skytte kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #373 Del Skrevet 31. juli 2006 Lite action her i forhold til det det var hos Skytte i går.... Gratulerer Skytte!!!!!!!!!!!!!!! Var på bursdag til min kjære lillesøster i går. Hun ble 25 år! Spiste hjemmelaget pizza og kaker til den store gullmedaljen...... Jeg kjenner ingen forandringer og er selv overbevist om at jeg kommer til å gå 2 uker over tiden..... Skal til JM på kontroll i morgen og da tror jeg at jeg skal spørre om muligheten til å bli satt på kur. Med tanke på str til tassen! H*N kommer til å veie nærmere 5 kg hvis jeg skal gå 2 uker over...... H*n skal da ut også........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #374 Del Skrevet 31. juli 2006 Tror jeg skal bake litt jeg....... Sånn god karamellkake Kjekt å ha i fryseren til det kommer besøk. Også kan jeg prøvesmake litt i dag............... Nam.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 31. juli 2006 #375 Del Skrevet 31. juli 2006 Heisan! *innom å snikleser litt* Den karamellkakeoppskriften hørtes veldig god ut. Kanskje du vil dele oppskriften? Får håpe at du slipper å gå over termin! Er selv ganske så fødeklar nå. Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 31. juli 2006 #376 Del Skrevet 31. juli 2006 Karamellkake-oppskrift?? Dele med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 1. august 2006 Forfatter #377 Del Skrevet 1. august 2006 Karamellkake 5 egg 4 1/2 kopper sukker } eggedosis 340 g smeltet smør 4 1/2 ts vaniljesukker 4 1/2 ts bakepulver 6 kopper hvetemel 6 ss karamellsaus 2 1/4 kopper melk Bruker kopp på ca 1,5 dl Alt blandes godt og has i en langpanne (lurt med bakepapir i) Stekes på 180 grader i 40-50 min. Glasur: 450 g melis 150 g smeltet smør 6 ss karamellsaus (eller etter smak og behag) 4 ts vaniljesukker 4 1/2 ss kaffe Smøres på kaka mens den fortsatt er litt lunken Dette er en kanongod kaloribombe! Har vært til kontroll i dag ja, og jeg ble ikke lagt inn gitt..... Alt står bra til og tiden vil bare vise når tassen vil ut. BT: 105/65 Urin: neg Ødemer: +1 HF: 145-150 SM: på vippen til å bikke over det blå skraverte feltet Gulp! Jeg vil bli mor NÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!! Mamma løper rundt hjemme med både mobil og hustlf. I tilfelle jeg skulle ringe..... Søte mamman min...... Er noen spennende dager for dobbelt-bestemora! Alt går bra i Trondheim forresten med søster og nevø. Han har bare ikke helt forstått det der med suging enda, så han må sondemates. Nå skal jeg bare ta livet med ro. Ute striregner det, og mannen er og hjelper en kompis med noe snekkering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 2. august 2006 #378 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Innom og sjekker tilstanden! Den karamellkaka hørtes god ut! Mmmmm! Endret 2. august 2006 av Murf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 2. august 2006 #379 Del Skrevet 2. august 2006 *innom og sjekker om du er gravid eller mamma idag!* Heia Lilletassen, nå må du komme snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 2. august 2006 Forfatter #380 Del Skrevet 2. august 2006 Tassen klamrer seg fast......... Både jeg og mannen prøver å godsnakke med h*n, men tror dere det hjelper da???????????? NEI DA!!!!!!!!!!!! Kom dag lille venn...... Bedre plass her ute......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg