Gå til innhold

Vår vei......

tass2406

Anbefalte innlegg

Innom med noen små ((((((((((fødevibber))))))))))

Gratulerer som tante også, var jo en stor gutt til å være så tidlig. Det går helt sikkert bare fint. Håper det går bra med søsteren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper fødevibbene slår til snart. Begynner å bli lei av å gå slik. Men men..... En gang går det jo over, denne flodhesttilværelsen!

Var på besøk til søs og tanteungen i går. Han var så fin!!!!!!!!!!!! Og det tiltross for 2 venfloninnganger, sonde, respirator, ledning inn i navlen, kateter og div. måleinnstrumenter. Han låg i tillegg i en slik lysboks for å bli kvitt gulsoten sin. Så perfekt, men så liten. Ikke at han var sååååååååå veldig liten da. Alle sier det må være feil termindato, men både søs og JM har samme dato. Så hvor stor han ville blitt om 2 mnd, det kan en bare undre over :overrasket:

De skulle fjerne respiratoren nå for en time siden, så her sitter vi i spenning. Håper det går bra!!!!

Jeg tror jeg skal begynne å pakke bagen i dag. En vet aldri når det starter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: Så bra å høre at tanteungen er ok etter forholdene,kommer nok til å gå helt fint høres det ut som!

Nå må du pakke bagen ja :overrasket: Har jeg gjort for lenge siden.................. :sjenert: Men den er jo ikke helt 100% klar da,det blir den vel ikke før vi må dra! Håper det blir snart for oss begge!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå puster lillegutt for egen maskin og søs og mann har fått holde han for første gang :grine::grine::grine: Han har til og med bæsja, så det har blitt bleieskifting på dem også. :klappe:

Helt rart det her. Det var jo JEG som skulle bli mor først, og lillegutt skulle ligge og kose seg i søs mage enda noen uker... Men men... Han ville visst ikke være der lenger! Nå er det bare å få i gang matinga så kan de komme litt nærmere oss andre.

I morgen er det ny kontroll for min del. Ødemene blomstrer i sommervarmen. I går kveld var anklene mine borte (men så hadde jeg ikke vært flink til å legge opp beina i går heller da........ :sjenert: ) Min egen feil!

I dag ser jeg fram til en stille og rolig dag. Har gått litt i ett den siste uka med besøk fra Sverige, 2 Trondheimsturer og litt siste innkjøp og istandgjøring til tassen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte forresten å si at da vi skulle inn på føde/barsel i Trondheim for å besøke søs så trengte vi litt guiding. Den ble foretatt av min kjære svoger som fikk oss til å gå inn akuttmottaket på avdelingen (for der hadde jo de kommet......... :sjenert: ) Jeg kommer vraltene inn døra og 2 sykepleiere spretter opp klare til å finne ei seng til meg :ler::ler::ler: Måtte kjapt fortelle at jeg kun var på besøk og at vi ikke helt visste hvor vi skulle gå.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer vraltene inn døra og 2 sykepleiere spretter opp klare til å finne ei seng til meg :ler:  :ler:  :ler:  Måtte kjapt fortelle at jeg kun var på besøk og at vi ikke helt visste hvor vi skulle gå.......

Utrolig vittig! :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her skjer det utrolig lite fortiden.... Var hos JM i går. Fant ingen riaktivitet... Så her er det visst bare å ta livet med ro. H*n har visst tenkt å kompensere for fetterens tidlige ankomst. Kommer sikkert til å gå 2 uker over :sjenert::overrasket:

Lurer forresten på hvor stor tassen blir da???????????? Skal på ny UL neste torsdag for å anslå størrelsen. H*n trenger ikke å bli større nå!

Har en del kynnere, men det er vel bare bra..... Og så kjenner jeg noen stikkninger i bekkenet jevnlig.

De harde fakta:

Vekt: fortsatt -3...... :sjarmor:

BT: 110/70 (eksemplarisk)

Urin: neg.

Ødemer: +1 (JM anbefalte å ta av gifteringen....... vet ikke om jeg liker det)

HF: 145

Og hodet er festet!

I morra skal mam og pap til Trondheim og hilse på søs. Har veldig lyst til å være med, men kjenner jeg er sliten etter 2 turer i forrige uke..... Orker ikke like mye som før!

Nå er det bare 1 time til mannen kommer hjem. Savner han sånn om dagen...... Men nå skal han bare jobbe i 2 dager og så har han ferie. :hoppe: Kjeder meg hjemme om dagen....

Skal lage betasuppe til middag, men det er fort gjort.

Ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg gikk med ringen i smykket fra 6 uker fød fødsel, og i 3-4 uker etterpå....

Så vittig med de pleierne på St. Olavs da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre å ha ringen i smykke enn å måtte klippe den av.....Det måtte tanta mi da hun plutselig hovnet opp så mye...

Håper du slipper overtid..Håper vi slipper et alle sammen!!

Lekre tall fra kontrollen du da! Jeg vil også ha en slik UL......... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen ting skjer.................. :sur: Er bare stor og tung! Vil ha baby NÅÅÅÅ!!!!!!!!

Varmt er det og...... Er visst sutrete i dag.....

Har vært på shopping idag og kjøpt det aller siste nødvendige. Så nå er jeg så klar som jeg kan bli.

Slitsomt å gå rundt i butikkene når en treffer en hel haug med kjente som sier det samme:

- gratulerer som tante

- søstra di slo deg

- kan ikke være så lenge igjen nå for deg heller (med et skråblikk på magen, og tenker - "gud, så stor ho er"

- etc, etc BLA, BLA, BLA

Og det er bare å smile og svare for 34 gang på de samme spørsmålene.......

Uff, grinete nå.... Er nok varmen..... Tåler ikke den til vanlig, og nå blir alt ti gang verre.

Må forresten fortelle at min kjære nevø tok sitt første bad i går :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Venter spent :) Husker selv da jeg gikk HØYgravid sommeren gjennom. Det var et mareritt!!!!! Jeg trodde jeg skulle dø i varmen :ler: En god, "kald" klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Myztica

Det er ikke greit å være høygravid i denne varmen nei! Er et mareritt!! :sjenert:

du begynner å bli lei alle de samme spørsmålene du og ja... :ler:

Håper du har det bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En avkjølende, vet utmerket hvordan du har det :klem: sendes over til deg.

Samt noen kraftige ((((((((((((((((((fødevibber))))))))))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke sutrete!! I såfall er jeg også det :ler:

Skjønner hva du mener,jeg blir nesten litt sånn folkesky og prøver å unngå å snakke om at jeg er gravid! Noe som er temmelig umulig siden det ligger så opp i dagen :ler:

Men snart må vi vel være ferdig?!Jeg håper det!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...