Peony Skrevet 3. januar 2006 #261 Del Skrevet 3. januar 2006 Ååå - så herlig! Jeg så Bitteliten da h*n var 11+2, så jeg har sett omtrent det samme! Det er jo bare helt fantastisk... Men... min var 40mm og jeg ble derfor estimert til 11+2... det stemmer jo ikke overens med dine 44mm og 11+1? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #262 Del Skrevet 3. januar 2006 Jo... I følge den supermoderne, splitternye Mercedes UL-maskinen på sykehuset så var jeg visst 11+1. Og det eksakte målet på tassen var 4,39 cm.... Ifølge jordmora så er antall cm og uker/dager ganske standarisert fram til uke 12. Etter det er utviklingen forskjellig! Men det spiller ingen rolle hvor stor den er og hvor gammel, bare den holder seg inne passe lenge og er akkurat passe stor når den kommer ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. januar 2006 #263 Del Skrevet 3. januar 2006 :grine2: Så bra!!!!!!!! Ååååååååå!!!!! Ble helt satt ut jeg nå!! Jeg vil også!!! Må bare på deg nå altså...............! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. januar 2006 #264 Del Skrevet 5. januar 2006 Så fantastisk og så fint at sto bra til med den lille i magen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. januar 2006 #265 Del Skrevet 6. januar 2006 ........Hvor er tass???? I miss u Kom tilbake!! Håper alt er bra og at du bare er opptatt med frøet i magen og nusse på mannen Ha ei strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #266 Del Skrevet 9. januar 2006 Er en kjapp tur innom for å si at jeg lever og at alt er bra, det er bare energinivået som er litt lavt fortiden. Faktisk så lavt at jeg ikke er helt oppdatert her inne, men jeg kommer tilbake! Er forøvrig 12+0 i dag! Hurra! En milepæle for oss.... Hilser til alle som stikker innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. januar 2006 #267 Del Skrevet 10. januar 2006 Gratulerer med 12 uker. Det må være en stor lettelse å være over den mest skumle tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. januar 2006 #268 Del Skrevet 10. januar 2006 Der var du jo!! Savna tassen jeg... Ha en flott uke da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. januar 2006 #269 Del Skrevet 11. januar 2006 Så godt å se deg!!! Og gratulerer med de første 12 ukene!Herlig at du er over i 2.trimester! Jeg henger nå etter 14 dager jeg da! Men kanskje jeg tar deg igjen Håper du får litt mer energi nå som ukene går! Jobber du? Jeg sover for det meste og har en liten våkenperiode midt på dagen som jeg bruker her inne....! See ya! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. januar 2006 #270 Del Skrevet 11. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 12. januar 2006 #271 Del Skrevet 12. januar 2006 Gratulerer med 12 uker! Så deilig det må være å ha nådd den første, virkelig store milepælen!!! Herfra er jeg sikker på at det bare kan gå en vei!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 13. januar 2006 #272 Del Skrevet 13. januar 2006 Bare innom med en stor klem og sjekker at det går bra med deg og den lille inni magen! fra Epona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #273 Del Skrevet 14. januar 2006 til alle dere som er så tålmodige..... Som denne tiden flyr, men så begynner jeg og tenker etter at jeg håper den flyr enda fortere.... Blir visst aldri fornøyd! Er hjemme alene. Mannen er på et kurs som visstnok ikke skulle vare så lenge. Startet kl 10, og han er fortsatt borte... Hmmmmmm.... Men han kommer vel snart inn døra og sier unnskyld for at han ble så lenge borte(som om det er hans feil....), gir meg en klem, sier han elsker meg og vil kose mere.... God den Mannen! Elsker han utrolig mye.... Formen er brukbar. Kjenner jeg blir fortere sliten, men jobber fortsatt 100%. Orker ikke å gå hjemme heller. Men nå har jeg hele 3 dager fri etter en tøff arbeidsuke. Tror kanskje det har blittt litt mye på jobben, for i går kom hjertebanken tilbake etter å ha vært fraværende et par uker. Blir helt utslitt, kvalm og svimmel når det pågår. Og såklart måtte det skje i går når vi var ute og spiste pizzza. Men, men.... Går ikke ann å kontrollere kroppen gitt.... Begynner å kjenne at magen blir større og hardere. Er godt polstret så det tar nok sin tid før det virkelig synes. Men jeg er ikke mer en 12 uker på vei da... Må tenke ut noe godt og spise i kveld. Orker fortsatt ikke tanken på rødt kjøtt og kjøttdeig, så det går mye i kylling og fisk. Det er vel ikke det værste en kan ha i seg det. Har forøvrig fått dilla på sjokolademelk og milkshake.......... Ha en riktig god helg dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. januar 2006 #274 Del Skrevet 15. januar 2006 Så fint alt står bra til med deg, til tross for at du er sliten, men slik jeg har skjønt det så er vel det helt vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 15. januar 2006 #275 Del Skrevet 15. januar 2006 Datt innom boka di jeg.. Og her var det jo koselig Har termin 4 dager etter deg, og jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #276 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei og takk for besøk! Helga har vært så som så. Hjertebank, tøtt og slapp fredag og lørdag. Og i går kastet jeg opp, noe jeg ikke har gjort på flere uker. Tror nok jeg var sliten etter 5 arbeidsdager i forrige uke. Men nå jobber jeg ikke mer enn 3 dager i strekk de nærmeste 2 ukene, så det skal nok gå bra. I dag er formen bra, men lurer på om jeg ikke begynner å bli forkjøla igjen........ Grrrrrrrrrrrrrrr................. Trodde jeg hadde fått nok av det i vinter, men men Skal fortsette å rydde ut jula. Ble ikke noe av det i helga, men nå skal den til pers! Skal bli litt godt og, selv om det blir mørkt og trist. Bra det er litt lengere lyst på ettermiddagene. Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. januar 2006 #277 Del Skrevet 16. januar 2006 Heia du!! Så flink du er som jobber så mye! Men kke bra at du er så sliten..Må tenke på lillegull i magen! Er helt pyton å være så siten at man bare gråter eller spyr... Så jeg håper at du blir i bedre form! Så krysser vi fingrene for at det ikke blir mer forkjølelse på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. januar 2006 #278 Del Skrevet 16. januar 2006 Høres slitsomt ut, men bra at du lytter på kroppen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 17. januar 2006 #279 Del Skrevet 17. januar 2006 Huff, god bedring! Husk å ta godt vare på deg selv og den lille, er jobben for mye for deg har du krav på en sykmelding! Jula ja.. Vi trodde den var helt ute her hos oss vi, men jammen sitter det ikke en liten snømann på den ene høgtaleren, og vi har vist glemt å ta av lysene på utejuletreet også... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #280 Del Skrevet 24. januar 2006 På tide med en oppdattering! Er fryktelig lenge mellom hver gang nå...... Notat til meg selv: Skjerpings!!!!!!! Dagene har gått med til jobbing. Jobba i helga, så derfor har jeg fri i dag. Utrolig godt! Har planer om å ikke gjøre noe i det hele tatt. Kun få orden på kjøkkenet.... Var til Trondheim på shopping på torsdag. Fikk kjøpt meg et par mammabukser. Begynner snart å trenges, er litt ubehaglig å ha bukselinninga og belte akkurat over kulen. Men jeg har ikke begynt å bruke dem enda. Utvalget av mammaklær er ikke akkurat overveldene..... Var innom alle de store kjedene, og det var kun HM som hadde hadde mammaklær............ Er forøvrig 14+1 i dag! Det har gått utrolig fort. Synes det ikke er lenge siden jeg testet positivt, og så har det jammen gått 2 og en halv mnd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg