Gå til innhold

Vår vei......

tass2406

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes jeg ser deg klatre ut av vinduet :ler:. Får håpe det her ikke skjer om 3-4 måneder..... Da kan det kankje bli litt værre å komme seg ut av vinduet med stor mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Huff..ikke bra den formen din..Fryktelig slitsomme greier..Håper det går over snart!

Gurimalla for en herlig mann du har :hjerte: Godt å høre at du blir tatt godt vare på! Det blir nå slik noen ganger...Skal se at snart er du frisk og rask igjen!

Håper du har en god kveld og får ei fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dørlåsen er ute på tur... Aner ikke hvor den er for øyeblikket, så vi får ikke låst døra vår..... Bra vi ikke bor i sentrale strøk.... :ler: Huseieren prøver å skaffe ny lås uten å måtte demontere alt. Får håpe det løser i løpet av dagen ihvertfall. Er ikke sååååååååå hyggelig å gå og legge seg med døra oppe....

Formen er brukebar. Ikke :kvalm: på et par dager, men sliter med en vannvittig hjertebank............... Er så ubehagelig! Noen flere som har erfart det? Blir helt svimmel og uvel av det. Ikke tørr jeg kjøre bil eller når det er slik... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia du!

Har dere fått ordnet låsen?! Utrivelig å ha døra oppe ja..

Jeg hadde sånn hjertebank igårkveld. Men vet ikke hva det skyldes...Var temmelig sliten og lei så det ble mye for meg...Ekkelt er det i allefall.

Er ikke helt i toppform jeg heller..Vi får klage og trøste hverandre :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, og takk for hyggelige hilsener!

Har vært i kirka på julekonsert i kveld, og kommet litt i julestemning. Alltid like hyggelig!

Formen har blitt bedre synes jeg. Men den her hjertebanken tar knekken på meg. Blir helt utslitt, svimmel og uvel. Mannen fikk dratt meg med på julehandel i går, og jeg var sikker på at jeg kom til å besvime i butikken..... men jeg kom meg ut igjen på beina. Fikk ikke handla alt jeg hadde planer om, men det er da enda noen dager til jul...

Jeg og lillesøster har forresten bakt pepperkaker i dag :sikle: Må prøve å få bakt litt mer til uka. Mannen laga 2 kg med svenske kjøttbullar i dag, og lukta sitter i huset. Blir helt uggen! Men det blir ikke jul uten for han , så da..... og så må han få lage juleskinka si.... men den er kjempegod.

Lurer litt på hvordan det går med all denne maten i jula. Ikke tåler jeg matlukt, og tanken på rødt kjøtt byr meg i mot. Elsker lukta av pinnekjøtt som sprer seg i huset, men hva med nå??????? Håper på det beste!

Og til alle som lurer på: låsen er på plass :hoppe:

Var forøvrig endelig på barselbesøk til den ene av mine venninner som ble mamma. Verdens nydeligste jente på 5 uker. Sover på dagen, og er våken fra kl. 17 til kl.24....... Utrolig nysgjerrig på alt, og vil ikke gå glipp av noen ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!!

Har også tenkt litt på det med julematen..Jeg elsker pinnekjøtt og nå er jeg livredd jeg plutselig skal brekke meg av det...for da blir jo alt avslørt før vi får sagt det...!

Får håpe det går bra med deg!

Ønsker deg i allefall ei superkoselig julefeiring og et herlig nytt babyår!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker alle sammen en riktig så

GOD JUL og et

GODT NYTT ÅR

Tar en felles hilsen her, rekker nok ikke innom alle dagbøkene i dag.

Har nå gjort siste hånd på verket på nå-skal-dere-bli-besteforeldre-kortet og gleder meg stort til i kveld når bomben skal slippes!

Takk og gud så har kvalmen så og si blitt borte, så jeg tror det skal gå bra med lukten av pinnekjøtt i kveld.

Det her blir tidenes beste julekveld har jeg på følelsen....

:klem: til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble tidenes beste julekveld...........

Tror jeg hopper over alt som skjedde før pakkeutdelingen. Hadde jo laget en pakke med kort til mamma og pappa der det stod:

Til bestemor og bestefar

Nå er jeg endelig på vei….

Jeg ligger trygt i mamma`s

mage, og regner

med å være der til i slutten på juli.

Klem fra den lille som klamrer seg fast

Hadde laget et fint kort og lagt det ned i en slik fin gavepose. Utenpå posen stod bare mine foreldres navn, og ikke hvem det var fra. Dette gjorde de selvsagt forferdelig nysgjerrige, så pappa måtte bare sjekke hva det var.

Pappa åpner kortet og begynner å lese.... vel og lenge..... Før han snur seg mot meg med tårer i øynene og tar hånda mi. Fikk ikke sagt et ord stakkar.... Mamma sitter lettere irritert i sofaen fordi hun ikke visste hva det var. Hva er det????? Pappa bare ser på meg før han visker......... barnebarn...... Så går det to sekunder før lillesøstra henger rundt halsen min og stor griner. Mamma sitter i sofaen og svelger, men må grine hun også. Og plutselig sitter alle og griner. Pappa, svoger, begge søstre, Mannen, mamma og jeg...........

Det er så godt!!!! Du ser at alle gleder seg stort på våre veiene. Det har ikke blitt pratet på mye annet i helga. Mamme har ringt til sine søstre og fortalt at hun også endelig skal bli bestemor. Pappa var igrunn klar til kringkaste det på TV`n....

Mannen ringte tvillingsøstra si i Sverige og fortalte nyheten. Og med en søster som kunne ha hatt jobb som profesjonell gråtekone, så kan dere tenke dere til hvordan det gikk........ :grine::grine::grine: Så nå vet hele familien det, og godt er det!

Endret av tass2406
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine2: Så gøy!!! Tipper våre familier hadde tidenes julekveld ja!!

Er godt å ha det unnagjort ja!

Ble så rørt og gira av å lese om fortellingen din så jeg fikk lyst til å danse!!

Skal danse meg ferdig på kg før det er frustrerte fruer og rett i seng sikkert!

Kos deg masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og GODT NYTT ÅR til alle som stikker innom!

Har hatt tidenes beste dag! Har vært på min første kontroll i dag. Fyllte ut en haug med papirer, tok BT, veide meg, og så skulle legen prøve å finne fosterlyd med en doppler. Noe som ikke lot seg gjøre. Ble derfor sendt på sykehuset for en UL. Og der..... Ligger det en 4,4 cm stor tass. Med hodet, 2 bein, 2 armer, navlestreng og et hjerte som slår...... :grine: Ble helt satt ut!!! Største jeg har opplevd, bare synd ikke Mannen min var med, han kunne ikke dra fra jobben.... Jordmora bekreftet at jeg er 11+1 og termin er satt til 24. juli, men det skulle hun se nærmere på 18 ukers UL.

Svever på en rosa sky.......

Nå er det hele mere virkelig. Stakk innom Mannen på tur hjem, og han så nyforelska ut da han fikk se bildet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...