Peony Skrevet 28. november 2005 #221 Del Skrevet 28. november 2005 Grattis med 6 fullgåtte uker - halvveis til de magiske 12! Kjenner meg igjen i det med bekymringer og at tiden går sakte... Deilig at du har fullgåtte uker på mandager, da - da har du en grunn til å glede deg til mandager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 28. november 2005 Forfatter #222 Del Skrevet 28. november 2005 Må bare informere om at det er - 15 grader her i dag.... Endelig vinter!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 30. november 2005 Forfatter #223 Del Skrevet 30. november 2005 Er 6+2 i dag! Har vært i fin form i dag, slet en del med kvalme i går kveld. Knasket knekkebrød til den store gullmedaljen.. Det hjelper det. Her er det nå -22 grader og kaldt.... Har bakt 2 kaker i kveld, så morgendagen må brukes til pynting. Blir jo hele 27 år i morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og på fredag drar vi til Sverige, og blir der til på mandag. Skal bli koselig for Mannen det, å få treffe familien og ikke minst tvillingsøstra..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. november 2005 #224 Del Skrevet 30. november 2005 Brrrr, hørtes fryktelig kaldt ut. Håper kakene smaker, og at du får en flott dag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. november 2005 #225 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Da vil jeg være den første og si (på forskudd.. er jo bare halvannen time igjen) GRATULERE MED DAGEN Hurra for deg som fyller ditt år (i mårra) ja deg vil vi gratulere!! Endret 5. desember 2005 av iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #226 Del Skrevet 5. desember 2005 Opp!!!!! Kommer sterkere tilbake i morgen. Akkurat kommet hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #227 Del Skrevet 6. desember 2005 Kom oss da over grensen igjen i går tiltross for heftig snøvær alle de 48 milene vi kjørte.... Men en får bare bruke tiden til hjelp. Det ble ingen graviditetsavsløringer i Sverige. De slukte unnskylningen om fortsatt antibiotikabruk.... Ei svigerinne av meg var nok ikke helt sikker, og kom stadig med hentydninger til baby i magen... Så nok etter symptomer, men hun får tro hva hun vil... De kommer til å få vite sannheten juleaften de også samtidig som min familie. Gleder meg stort til det! Var forøvrig på HM og kjøpte barselgave til babyene til mine 2 venninner, og fikk lyst til å kjøpe hele butikken til min egen lille spire. Så mye søtt.... Formen er bemerkelsesverdig bra. Sliter med litt kvalme til tider, men det går fort over. Ingen enda. Er fryktelig trøtt og lett labil, men det går over etterhvert. Det værste er at jeg har blitt forkjøla igjen............................ Tror ikke jeg har noe immunforsvar igjen etter 3 uker på AB. Nei, nå får jeg se å komme meg i dusjen. Skal på jobb om 2 1/2 time.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. desember 2005 #228 Del Skrevet 6. desember 2005 Heia du!!! Gratulerer med overstått!! Bursdag nesten samtidig vi,kuuult!!! Men du,linken til boka di funker ikke....Får ikke opp siden din... Du lurte på hva jeg gjorde i blånisseland! Jeg bodde der i nesten 1,5 år og jobbet der! Savner det såååååå og i allefall nå rett før jul!!! Vi tenkte også å fortelle den store nyheten på julaften!! Selv om jeg ikke er så langt påvei enda da....Men men! Kanskje vi skjønner det mer selv da Håper du får ei super uke uten for mye kvalme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. desember 2005 #229 Del Skrevet 6. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. desember 2005 #230 Del Skrevet 9. desember 2005 Heia! Du gjør?! Håper formen din er bra! Måtte bare inom for å ønske deg ei supergod helg vettu!! Håper du snart er tilbake.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. desember 2005 #231 Del Skrevet 9. desember 2005 Savner lille tassen jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 12. desember 2005 #232 Del Skrevet 12. desember 2005 Håper alt er vel med deg og lilletass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #233 Del Skrevet 13. desember 2005 Hei... Er endelig tilbake.... Har hatt noen tøffe dager med en grufull kvalme. Det som har fungert best er å ligge rett ut. Så dagene har blitt tilbragt på sofaen. Når jeg har sittet oppreist virker det som om det presser på noe i magen som frambringer kvalme.... Så det har resultert i litt . Og jeg som var så desperat for å få disse bivirkningene..... Har vært hjemme fra jobb noen dager, så jeg måtte si hva det var som var galt til sjefen. Orker ikke å lyge... Men hun ble bare glad på mine veiene tiltross for at permisjonssøknadene bare ramler inn... Tok en tlf prat med legen min, og hun anbefalte Postafen. Så det har jeg forsøkt i ettermiddag, og det har funka bra. Men en kan ikke kjøre bil med den, eller gjøre jobber som krever god konsentrasjon... Så da kan jeg vel ikke på jobb med den innabords! Får se hvordan dagene framover blir. Sliter med tretthet og svimmelhet også.... Har ihvertfall fått time til vår første kontroll- 3.januar. Er i dag 8+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. desember 2005 #234 Del Skrevet 14. desember 2005 Der var tassen ja!! Leit å høre om kvalmen din, det er rart at man etterlyser den og når den kommer vil man bli kvitt den Bra at Prostafen virka litt da! Og så fint med hyggelig sjef!! Ta vare på deg selv nå, og gjør som kroppen sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. desember 2005 #235 Del Skrevet 14. desember 2005 God morgen vennen! Huff så leit å høre om den dumme kvalmen...Fryktelig slitsomme greier...Må bare holde ut som best du kan og tenke på det som kommer!! Men bra at du har funnet noe som hjelper litt! Og til sjefen din! Sånn skal det være!!! Sånne sjefer we like! Syns jeg hører min usympatiske sjef..."du også??" "jaja..." Eller noe i den duren. Men da skal han få høre noe nytt ja!! Hvis han ikke plutselig har fått et snev av medmenneskelighet da Håper du får en riktig så fin og kvalmefri førjulsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. desember 2005 #236 Del Skrevet 14. desember 2005 Så fint at du er tilbake og alt står bra til, til tross for kvalmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 14. desember 2005 Forfatter #237 Del Skrevet 14. desember 2005 I dag har det vært en nesten kvalmfri dag! Hurra! Har ihvertfall kunnet gjøre andre ting enn bare å ligge rett ut. Er så utrolig var for lukter... og alt som er fett, ser fett ut etc byr meg totalt imot. Så her går det i salat, RITZ kjeks, eple, Mariekjeks og vann for tiden. Idag skal jeg prøve meg på litt kylling. Rødt kjøtt er heller ikke noe som frister. Sliter litt med svimmelhet og tretthet. Orker ikke gjøre stort før jeg må hvile... Og slikt er ikke likt meg idet hele tatt. Og så savner jeg jobben........ Skal på senvakt i morra, og dagvakt på fredag. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom disse vaktene. Legen min sa at det bare var å ringe så skulle jeg få sykmelding, men jeg har vært så mye borte fra jobb i det siste. Jeg må bare skryte av Mannen!!!! Her jobber han lange dager, og kommer hjem og finner meg i sammen stilling som han forlot meg. Men han klager ikke selv om maten ikke er laga, oppvaskmakina er full, blomstene forfaller og huset ikke ser ut. Han bretter opp armene og sier han elsker meg..... Er så glad i den mannen.... (begynner å grine nå...) Han skjønner hva jeg går igjennom selv om han ikke har peiling på hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. desember 2005 #238 Del Skrevet 15. desember 2005 *pittelite spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #239 Del Skrevet 15. desember 2005 *pittelite spor* ← Hva????? Har kommet i ammetåka allerede og forstod ikke den..... Har måtte kaste inn handkle på vaktene i dag og i morgen. Har så hjertebank at jeg er både skjelven og svimmel, blir kvalm av det også.... I går kveld skjedde det store da vi skulle gå og legge oss. Som vanlig låste vi ytterdøra, men den gikk bare i stå! Låsen gikk rundt og rundt og rundt. Fikk ikke låst opp igjen døra Så da var det bare å ha på seg utesko og klatre ut gjennom vinduet..... (Mannen har opr. ryggen så han er ikke av de mykeste og mest grasiøse, så jeg meldt meg frivillig....) Fikk da opp igjen døra, men ble helt svingstang, og måtte legge meg på sofaen litt før jeg kunne gå opp trappa og legge meg i go`senga vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. desember 2005 #240 Del Skrevet 15. desember 2005 bittelitt..... Hadde bare tid til å legge igjen et lite spor istad.. Men dette blir jo et stort spor!! Ja ja, dere fikk jo opp døra.. Bra du tar vare på deg selv nå da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg