Gå til innhold

Venninne sto på døra 0930 idag på bursdagen min, med unger og hele pakka..

Anbefalte innlegg

Skrevet

UANMELDT!

Har bursdag idag, og skulle derfor sove lenge. Mannen sto opp med barna. Utenfor døren lå en levering fra morgenlevering til meg. Mannen la den bare på benken. 

0930 våkner jeg av et helvetes bråk utenfor soveromsvinduet. Har soverom i første. Tenkte først det var korps ellernoe. Men det virker veldig lokalt utenfor vinduet mitt så jeg går og kikker. Der står en "venninne" av meg, med barna sine, og noen hun er i permisjon med. Med flagg og fløyter. De synger bursdagssang mens de filmer("venninnen" min forsøker å lage en mammavlogg-kanal, uten hell).

Jeg sier oi hva gjør dere her?

Hun: så du ikke pakka fra morgenlevering? Der står det sees 0930! Så nå skal vi kose oss!

Inn buser hun og disse venninnene, ungene og gud vet hva mer. Frokosten er bare søtsaker og ikke frokost, og det er et helvetes bråk med den uoppdragne treåringen hennes.. 

Hun påpeker at jeg ser sliten ut. Ja sier jeg, la meg sent siden jeg skulle sove lenge idag.

"åh hehe men så kom vi:D mye bedre:D". Så absurd frekt at jeg har ikke ord.. 

Hadde dere tatt henne for dette? Jeg er drittlei det insta/snapopplegget hennes nå. De fleste vil ikke få besøk 0930 på bursdagen sin..

Anonymkode: 55bf0...ddd

• Liker 47
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan har du tenkt å ta henne?

Anonymkode: 5fe7a...d0c

• Liker 27
Skrevet

Lol

Anonymkode: 516f8...d53

• Liker 17
Skrevet
Hulderen skrev (1 minutt siden):

Kl 09:30 er da ikke tidlig? Spesielt siden du har barn!

Det kommer jo an på når man kom seg i seng. Sovnet man ikke før i 06-tiden, er 09:30 veeeeldig tidlig, ja. Spesielt i helg.

Anonymkode: c5cd7...760

• Liker 24
Skrevet

hun burde virkelig ha avtalt med mannen din! da kunne han eks avtalt at de kom kl 12.

i tillegg bør hun ha forståelse for at du ikke ønsker å være med på snapkanalen, I følge gdpr har hun faktisk ikke lov å legge ut noe fra deg og din familie uten ditt samtykke. 

Anonymkode: a48e1...b62

• Liker 37
Skrevet
Hulderen skrev (2 minutter siden):

Ja uff, barna led sikkert stor nød sammen med "bare faren sin". 

Anonymkode: df188...9b2

• Liker 32
Skrevet

Ville sagt at hun ikke får lov å bruke deg eller snakke om ting som omhandler deg på snap.

Anonymkode: 4a7bd...304

• Liker 24
Skrevet

La venninnen din ut noen av bildene eller videoopptakene hun tok?
Kjedelig om sånt blir liggende ute på sosiale media

Anonymkode: c5cd7...760

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hun burde virkelig ha avtalt med mannen din! da kunne han eks avtalt at de kom kl 12.

i tillegg bør hun ha forståelse for at du ikke ønsker å være med på snapkanalen, I følge gdpr har hun faktisk ikke lov å legge ut noe fra deg og din familie uten ditt samtykke. 

Anonymkode: a48e1...b62

Jeg sa ifra om den og da på rekordtid redigerte hun den til bare huset og at de sang. Så brukte hun litt tid på å filme at hun liksom går inn for å overraske meg. Jeg er dritsliten nå. 

• Liker 12
Skrevet

Respektløs kjerring,  kast de ut.

Anonymkode: 17931...916

• Liker 14
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har faktisk lyst å si til henne at jeg ikke er et middel for å få flere følgere, og at i motsetning til henne så har jeg jobb og er ikke opphengt i å gjøre ting for å få følgere på en Snapchat kanal som likegjerne kunne hett "Ustabile psykisk syke småfeite mødre avhengig av SoMe".. vil bare at hun skal slutte å oppføre seg så patetisk i en alder av 30. Håper hun leser her så er "vennskapet" over 🤮

0930 på en søndag. Med frokost jeg ikke kan spise. Og huset fullt av andres unger og to venninner av henne jeg ikke kjenner samt barna deres. Ikke spesielt hyggelig

Syntes ikke du skal blande inn snapchat og instagram i dette, for da kan hun bare tolke det som om du er "sjalu" eller misunnelig på henne. Nevn situasjonen og hvor uaktuelt og frekt dette er, ikke instagram og snapchat. 

Hadde dette vært meg hadde jeg aldri sluppet dem inn. Jævlig frekt å komme så tidlig om morgningen for det første, for det andre MED UNGER som hyler og skriker? Fra hvilken verden kommer hun fra, da? 

Endret av Rosatoast
  • Liker 13
Skrevet
Hulderen skrev (2 minutter siden):

Jeg har små barn (to under 3), så jeg sover sjelden så lenge som 0930, men på en søndag hvor vi ikke har spesielle planer, er det ikke alltid vi har fått på oss klær engang. Barna mine har ofte fortsatt pysjen på, jeg tusler rundt i morgenkåpe og drikker en kopp kaffe - altså vi er sjelden i gang med dagen så tidlig på en søndag - nettopp fordi vi synes det er fint med en rolig og litt lat søndagsmorgen. Så hadde jeg fått et slikt besøk så tidlig hadde jeg blitt sur. Det hadde ikke blitt satt pris på. 

Anonymkode: 9f1cf...fc3

• Liker 47
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

UANMELDT!

Har bursdag idag, og skulle derfor sove lenge. Mannen sto opp med barna. Utenfor døren lå en levering fra morgenlevering til meg. Mannen la den bare på benken. 

0930 våkner jeg av et helvetes bråk utenfor soveromsvinduet. Har soverom i første. Tenkte først det var korps ellernoe. Men det virker veldig lokalt utenfor vinduet mitt så jeg går og kikker. Der står en "venninne" av meg, med barna sine, og noen hun er i permisjon med. Med flagg og fløyter. De synger bursdagssang mens de filmer("venninnen" min forsøker å lage en mammavlogg-kanal, uten hell).

Jeg sier oi hva gjør dere her?

Hun: så du ikke pakka fra morgenlevering? Der står det sees 0930! Så nå skal vi kose oss!

Inn buser hun og disse venninnene, ungene og gud vet hva mer. Frokosten er bare søtsaker og ikke frokost, og det er et helvetes bråk med den uoppdragne treåringen hennes.. 

Hun påpeker at jeg ser sliten ut. Ja sier jeg, la meg sent siden jeg skulle sove lenge idag.

"åh hehe men så kom vi:D mye bedre:D". Så absurd frekt at jeg har ikke ord.. 

Hadde dere tatt henne for dette? Jeg er drittlei det insta/snapopplegget hennes nå. De fleste vil ikke få besøk 0930 på bursdagen sin..

Dette er jo helt uhørt. Fy f@#n for ei venninne. Dette hadde jeg tatt opp med henne og satt henne ordentlig på plass. Sånn skikkelig sint stemme, og så hadde jeg pekt finger i tillegg, for å poengtere hvor sinna jeg er. 

Anonymkode: a466e...78a

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...