AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #81 Skrevet 2. september 2021 Bente1234 skrev (18 timer siden): ha ha ha unskyld jeg ler men herregud det der var skikkelig svartmaling av tingenes tilstand... Du fikk med deg at det het bleikfeit? Anonymkode: 48026...429
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #82 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Du må mangle leseforståelse. Du tror kroppspositivisme handler om å promotere overvekt, og det stemmer ikke. Det handler om å vise frem flere kroppstyper og vise at det er ok å være en annen type enn idealet som vises fram i media 98 % av tiden. Men du har jo tydeligvis bestemt deg for din egen tolkning av det, så da får du leve med den. Anonymkode: ae01f...d66 Det handler om at mange gjør det uten å være bevisst på at de bruker for store modeller. Morsomt at du skriver at jeg velger egen tolkning når du tydeligvis gjør det selv. Leseforståelse har jeg nok av. Anonymkode: a380d...863
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #83 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er bleikfeit, men vasser likevel i mus. Hvorfor? Fordi jeg har masse penger og liker å vise det, og da bryr plutselig ikke damene seg om utseendet. Anonymkode: bb755...633 Tror jeg ikke en dritt på. Anonymkode: 9812f...c48
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #84 Skrevet 2. september 2021 17 hours ago, AnonymBruker said: Hva? Dette er jo totalt usant? Det er jo viden kjent at menn er visuelle og alltid går for de peneste. Og at setter du 10 kvinner foran 10 menn vil de alle velge samme 2-3 stykker mens kvinner vil ha en mye større skala Anonymkode: 8cea2...6f1 Statistikken sier NØYAKTIG det motsatte, det er kvinner som vil ha de samme og de er villige til å stille seg i kø istedenfor å date på samme nivå nedover 👉👌 Anonymkode: 965a8...67f
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #85 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Menn som viser interesse for sånne som deg må være godt under middels intelligente. Men like barn leker vel best. Anonymkode: 2bce8...560 Sånne som meg? Jeg har ikke beskrevet eller sagt noe om meg selv 😂 Anonymkode: 8ecfd...e49
GrønnNellik68 Skrevet 2. september 2021 #86 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror jeg ikke en dritt på. Anonymkode: 9812f...c48 Selvsagt bryr damer seg mindre om utseende hvis gubben har masse penger den der har vi da sett før .. damer som gifter seg med 90 åringer for å få kloa i formuen.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #87 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hahah! Jeg er mann og blir stadig overrasket over hvor stor selvtillit mange menn har når de sjekker damer. Det er kanskje en evolusjonær greie: Hvis en mann ikke tror på seg selv, så er genene garantert å dø ut. Men hvis han faktisk prøver seg så er faktisk sjansen for sex større enn 0% uansett hvor lite tiltrekkende han er. 0.001% sjanse er mye bedre enn 0%. Trenger bare å prøve seg på rundt 100 000 damer... Og damer finnes det jo flere milliarder av så... Anonymkode: 6081d...7fb Dette stemmer faktisk. Jeg opprettet en dating profil på nettet, og fikk varierende tilbud i fra menn som var myyye eldre enn meg. Og ikke spesielt pene for øynene... jeg og synes det er rart at de tror at det er noe sjangs da. Anonymkode: 6b453...732 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #88 Skrevet 2. september 2021 Bente1234 skrev (31 minutter siden): Selvsagt bryr damer seg mindre om utseende hvis gubben har masse penger den der har vi da sett før .. damer som gifter seg med 90 åringer for å få kloa i formuen. Snakk for deg selv i så fall. Det gjelder ikke flertallet av kvinner. Virker som at menn tror det. Det er et fåtall av kyniske sosiopat kvinner som driver på sånn. Anonymkode: 9812f...c48
GrønnNellik68 Skrevet 2. september 2021 #89 Skrevet 2. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Snakk for deg selv i så fall. Det gjelder ikke flertallet av kvinner. Virker som at menn tror det. Det er et fåtall av kyniske sosiopat kvinner som driver på sånn. Anonymkode: 9812f...c48 jo det er mulig men de fins jo ..og si de ikke fins blir jo feil. Tror du mannen lyver som sier han har mye penger og vasser i damer??? Endret 2. september 2021 av Bente1234 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #90 Skrevet 2. september 2021 Bente1234 skrev (2 minutter siden): jo det er mulig men de fins jo ..og si de ikke fins blir jo feil. Tror du mannen lyver som sier han har mye penger og vasser i damer??? Tror ikke menn med penger vasser i så mye damer som de liker å tro selv. Stort sett betaler de dem for sex. Æsj. Anonymkode: 9812f...c48 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #91 Skrevet 2. september 2021 Bente1234 skrev (1 minutt siden): jo det er mulig men de fins jo ..og si de ikke fins blir jo feil. Tror du mannen lyver som sier han har mye penger og vasser i damer??? Du skjønner det, Bente, etter hvert som du legger merke til disse tingene og forsøker å diskutere det, så vil du oppdage at kvinner er ikke opptatt av fakta men av følelser. Det er ikke negativt eller stygt ment, følelser er faktisk fornuftige og viktige. Men når en er villig til å fordreie og lyve om fakta for å skape godfølelse så blir det feil. Og det gjør mange kvinner når en tar opp slike ubehagelige ting, for å unngå å ta til seg selvkritikk. Mange kvinner vil at alt skal være andres feil, ser på seg selv som ofre for alt mulig, heller enn å se muligheter, se hva de selv kan forandre. Ikke alle kvinner (jeg er ikke en av de), men mange. Det er det du vil oppdage når du tar opp slike ting som dette. Selvbedraget lenge leve (disse kvinnene bedrar seg selv, i håp om å unngå selvkritikk, fordi det ikke føles godt). Anonymkode: 64a70...923 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #92 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Helt enig, bleikfeite folk hvor kropp "henger" er direkte motbydelig. Feite folk har ofte cellulitter og strekkmerker også 🤢 Anonymkode: df3e7...570 Det har ofte tynne folk også. Selv liker jeg hverken tynne eller feite kropper (selv om jeg velger en kraftig kropp fremfor en tynn kropp), men muskuløse kropper. Og muskuløse kropper har gjerne strekkmerker. Null stress. Anonymkode: 7e96f...008
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #93 Skrevet 2. september 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er bleikfeit, men vasser likevel i mus. Hvorfor? Fordi jeg har masse penger og liker å vise det, og da bryr plutselig ikke damene seg om utseendet. Anonymkode: bb755...633 Kjøpedamer, altså. De tar deg kun for pengene dine og du skryter av det? Anonymkode: b5211...fad
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #94 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du skjønner det, Bente, etter hvert som du legger merke til disse tingene og forsøker å diskutere det, så vil du oppdage at kvinner er ikke opptatt av fakta men av følelser. Det er ikke negativt eller stygt ment, følelser er faktisk fornuftige og viktige. Men når en er villig til å fordreie og lyve om fakta for å skape godfølelse så blir det feil. Og det gjør mange kvinner når en tar opp slike ubehagelige ting, for å unngå å ta til seg selvkritikk. Mange kvinner vil at alt skal være andres feil, ser på seg selv som ofre for alt mulig, heller enn å se muligheter, se hva de selv kan forandre. Ikke alle kvinner (jeg er ikke en av de), men mange. Det er det du vil oppdage når du tar opp slike ting som dette. Selvbedraget lenge leve (disse kvinnene bedrar seg selv, i håp om å unngå selvkritikk, fordi det ikke føles godt). Anonymkode: 64a70...923 Kvinner sier i mot når de ikke kjenner seg igjen i det som påstås om alle kvinner. Er det forbudt? Anonymkode: 9812f...c48
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå