Gå til innhold

Bleikfeite menn som blir sure


Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva med smellfeite kvinnfolk som tror de er guds gave til mannen, de som roper fat shaming og body shaming hvis de blir avvist?.

 

aZyE9xV_700bwp.jpg

Anonymkode: 172a1...563

Da får menn slutte å ligge med dem da. 

Anonymkode: 9812f...c48

  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen containere har kule klær da

NEW-HOT-3D-printed-t-shirts-Print-Fashio

Anonymkode: 39e53...1bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva med smellfeite kvinnfolk som tror de er guds gave til mannen, de som roper fat shaming og body shaming hvis de blir avvist?.

 

aZyE9xV_700bwp.jpg

Anonymkode: 172a1...563

Upopulær mening: Det er ikke bra å idealisere usunn overvekt slik mye av bevegelsen med kroppspositivet gjør. 

Anonymkode: a380d...863

  • Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor blir dere sure av å få avslag når dere sjekker damer? Har dere sett dere selv i speilet? Hvorfor gjør dere ikke noe med dere selv først? Det går fint an å slanke seg litt, ta litt sol og kle seg i noe annet enn klær som ser ut som dere har hentet fra en container. 

Anonymkode: 9812f...c48

Nå bør avslaget formuleres på en pen måte. En trenger ikke dra det ut i det vide og brede. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Upopulær mening: Det er ikke bra å idealisere usunn overvekt slik mye av bevegelsen med kroppspositivet gjør. 

Anonymkode: a380d...863

Du har misforstått bevegelsens intensjon. Det er snakk om å akseptere forskjellige kroppstyper, ikke å idealisere overvekt. 

Anonymkode: ae01f...d66

  • Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du har misforstått bevegelsens intensjon. Det er snakk om å akseptere forskjellige kroppstyper, ikke å idealisere overvekt. 

Anonymkode: ae01f...d66

Med det, mener jeg at bevegelsen har gått for langt. Det er moteblader som fremmer XXXL modeller. Disse damene har ikke bare en ulik kroppstype, men er for tykke rett og slett. 

Anonymkode: a380d...863

  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg leste en gang at månen er en ost.

Hvis dette var tilfelle, hvordan forklarer du tinder da? Damer går jo beviselig etter de mest attraktive, mens menn beviselig ikke gjør det. Hvilke andre måter kan man måle dette på egentlig 

Anonymkode: df18e...3bf

Du må bære mann, så håper du ikke føler deg støtt av sannheten

 

menn må strekke seg til noe og kvinner slår seg til rette med noe

Anonymkode: 24d38...009

  • Liker 1
Skrevet

tydlig hvor voksne dere folk er her.

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Med det, mener jeg at bevegelsen har gått for langt. Det er moteblader som fremmer XXXL modeller. Disse damene har ikke bare en ulik kroppstype, men er for tykke rett og slett. 

Anonymkode: a380d...863

Jeg synes det er fint å fremme aksept for at vi er forskjellige, og at alle bør ha det bra med seg selv, men du får være uenig om du vil.

Anonymkode: ae01f...d66

  • Liker 1
Skrevet

Det som er irriterende, er at de feite mennene (med container klær) som har prøvd seg på meg ila livet mitt, har en tro på at livet blir mer verdt å leve om man har en kjæreste som gir kjærlighet og sex. De er ofte veldig misfornøyde med livet ellers. Og det er ikke attraktivt i det hele tatt. Hverken å lene seg på andre for ens lykke eller å være misfornøyd med livet og ha urealistiske forventninger ang hva som løser det. 
 

Når jeg gir dem avvisning så takler de den også særdeles dårlig. Spør opp og ned om hvorfor, og ofte får jeg spørsmål om vi bare kan prøve og se om jeg får romantiske følelser med tiden. Jeg må gi avvisning, på avvisning, på avvisning. De tar sjelden nei for et nei, og blir masete. 
 

Når de først har innsett at nei er et nei, så blir de i dårlig humør, og skal på en eller annen måte vri det til at det er min feil. At jeg enten har gitt feil signal, at jeg måtte jo forstå at å kun være venner ikke er realistisk og de alltid har hatt romantiske tilknytning til meg og dette er noe jeg måttet ha forstått hele tiden ect. Min feil at det ble dratt så langt. Min feil siden de har trodd jeg har lokket dem med hvordan jeg går kledd, og de mener klesstilen min har vært for å lokke dem og de mener jeg har gjort det med vilje. Min feil å «endre mening» nå. 
 

Så forventer de emosjonell støtte. At jeg som en venn (siden jeg sier vi bare kan være venner), må være en god venn, og de forventer at jeg skal høre på konstant sutring og grining om hvorfor ingen vil ha sex med dem, eller elske dem. Høre på at livet blir komplett så lenge de får seg kjæreste. Har de den kjærligheten i livet, så kan de se bort ifra alt det andre kjipe som er i livet deres. At jeg prøver forklare hvordan det fungerer, hva som er tiltrekkende (mentalt) og ikke, er de ikke interessert i å høre på. 
 

Å være deres venn blir for belastende for meg. Så jeg ender alltid vennskapet. Da vender de totalt om, og snakker dritt om meg til andre og sier jeg er løs ect, mens de stadig vekk med tid til annen fortsetter mase om at hvorfor vi bare ikke kan prøve, for de er sikker på at mine romantiske følelser vil komme med tiden. 
 

Jeg blir utbrent av slike menn. 
 

Vil ikke at noen skal tro jeg er noen mannehater, eller at jeg dømmer menn for utseendet, har opplevd at tynne menn også er slik, men det er typisk oppførsel for menn som har «feilet» på flere sider ved livet (vekt, bosted, jobb, sosialt ect). 
 

Jeg møter heldigvis for det meste flotte menn. Vil si 4 av 10 er slik jeg negativt beskriver over. 

Anonymkode: 8ecfd...e49

  • Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg leste en gang at når menn ser seg selv i speilet så ser de seg selv 20% flottere enn det de er, og kvinner ser seg 20% dårligere enn det de er

Anonymkode: 24d38...009

Det er en kjent sak det, ja. At menn overvurderer seg selv mens kvinner undervurderer seg selv. Det gjelder alt fra utseende/prestasjoner/kunnskap etc etc.

Anonymkode: 3f631...6cf

  • Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg synes det er fint å fremme aksept for at vi er forskjellige, og at alle bør ha det bra med seg selv, men du får være uenig om du vil.

Anonymkode: ae01f...d66

Du leser og hører det du vil. Jeg har full aksept for annen type kroppsfasong, muskler osv. At en har det bra med seg selv er fint det, men å akseptere at en er overvektig uten å gjøre noe med det er usunt og promotere. 

Anonymkode: a380d...863

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du leser og hører det du vil. Jeg har full aksept for annen type kroppsfasong, muskler osv. At en har det bra med seg selv er fint det, men å akseptere at en er overvektig uten å gjøre noe med det er usunt og promotere. 

Anonymkode: a380d...863

Du må mangle leseforståelse. Du tror kroppspositivisme handler om å promotere overvekt, og det stemmer ikke. Det handler om å vise frem flere kroppstyper og vise at det er ok å være en annen type enn idealet som vises fram i media 98 % av tiden. Men du har jo tydeligvis bestemt deg for din egen tolkning av det, så da får du leve med den.

Anonymkode: ae01f...d66

  • Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor blir dere sure av å få avslag når dere sjekker damer? Har dere sett dere selv i speilet? Hvorfor gjør dere ikke noe med dere selv først? Det går fint an å slanke seg litt, ta litt sol og kle seg i noe annet enn klær som ser ut som dere har hentet fra en container. 

Anonymkode: 9812f...c48

Lol, har nettopp sett en tråd hvor en gravid kvinne spurte om det er ålreit for henne å feire allerede mens hun er gravid. Det samme med lubne damer. 

Skrevet
PetterKanin skrev (4 timer siden):

De blir vel sure fordi de blir avvist. Ærlig sak det.

Hadde de selv likt om selgere gikk rundt og ble sure for at de avviser å kjøpe noe? Litt som på markedet i utlandet hvor selgere løper etter deg for å selge deg noe du ikke trenger. Så skjeller de deg ut fordi du ikke ønsker å kjøpe … det er jo slik mentalitet de har. De gir egentlig ikke kvinnen noe valg ,.. 

Anonymkode: c089d...c06

  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde de selv likt om selgere gikk rundt og ble sure for at de avviser å kjøpe noe? Litt som på markedet i utlandet hvor selgere løper etter deg for å selge deg noe du ikke trenger. Så skjeller de deg ut fordi du ikke ønsker å kjøpe … det er jo slik mentalitet de har. De gir egentlig ikke kvinnen noe valg ,.. 

Anonymkode: c089d...c06

Folk må vel få bli sure for hva enn det er de blir sure for.

Skrevet

Bare kjekke menn har lov å bli sure for at de blir avvist.

Kjekke menn, og både stygge og pene kvinner.

Notert.

Noe mer du vil fortelle oss som du mener er veldig viktig, TS?

Anonymkode: 64a70...923

Skrevet

Verste er menn med så utstående mager at det ser ut som de er gravide 🤢 

Anonymkode: 92030...f2c

  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Verste er menn med så utstående mager at det ser ut som de er gravide 🤢 

Anonymkode: 92030...f2c

Hva mener du? 

Anonymkode: c089d...c06

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det som er irriterende, er at de feite mennene (med container klær) som har prøvd seg på meg ila livet mitt, har en tro på at livet blir mer verdt å leve om man har en kjæreste som gir kjærlighet og sex. De er ofte veldig misfornøyde med livet ellers. Og det er ikke attraktivt i det hele tatt. Hverken å lene seg på andre for ens lykke eller å være misfornøyd med livet og ha urealistiske forventninger ang hva som løser det. 
 

Når jeg gir dem avvisning så takler de den også særdeles dårlig. Spør opp og ned om hvorfor, og ofte får jeg spørsmål om vi bare kan prøve og se om jeg får romantiske følelser med tiden. Jeg må gi avvisning, på avvisning, på avvisning. De tar sjelden nei for et nei, og blir masete. 
 

Når de først har innsett at nei er et nei, så blir de i dårlig humør, og skal på en eller annen måte vri det til at det er min feil. At jeg enten har gitt feil signal, at jeg måtte jo forstå at å kun være venner ikke er realistisk og de alltid har hatt romantiske tilknytning til meg og dette er noe jeg måttet ha forstått hele tiden ect. Min feil at det ble dratt så langt. Min feil siden de har trodd jeg har lokket dem med hvordan jeg går kledd, og de mener klesstilen min har vært for å lokke dem og de mener jeg har gjort det med vilje. Min feil å «endre mening» nå. 
 

Så forventer de emosjonell støtte. At jeg som en venn (siden jeg sier vi bare kan være venner), må være en god venn, og de forventer at jeg skal høre på konstant sutring og grining om hvorfor ingen vil ha sex med dem, eller elske dem. Høre på at livet blir komplett så lenge de får seg kjæreste. Har de den kjærligheten i livet, så kan de se bort ifra alt det andre kjipe som er i livet deres. At jeg prøver forklare hvordan det fungerer, hva som er tiltrekkende (mentalt) og ikke, er de ikke interessert i å høre på. 
 

Å være deres venn blir for belastende for meg. Så jeg ender alltid vennskapet. Da vender de totalt om, og snakker dritt om meg til andre og sier jeg er løs ect, mens de stadig vekk med tid til annen fortsetter mase om at hvorfor vi bare ikke kan prøve, for de er sikker på at mine romantiske følelser vil komme med tiden. 
 

Jeg blir utbrent av slike menn. 
 

Vil ikke at noen skal tro jeg er noen mannehater, eller at jeg dømmer menn for utseendet, har opplevd at tynne menn også er slik, men det er typisk oppførsel for menn som har «feilet» på flere sider ved livet (vekt, bosted, jobb, sosialt ect). 
 

Jeg møter heldigvis for det meste flotte menn. Vil si 4 av 10 er slik jeg negativt beskriver over. 

Anonymkode: 8ecfd...e49

Du har rett. Man blir rett og slett utbrent. De oppfører seg som små babyer. Lurer på åssen det er å ha det slik. At det er en selvfølge at den andre dekker behovene ens, hva enn det er som er behovene ens. Helt merkelig. Og det samtidig som de ikke ser ut som grisen selv, eller har spesielt god personlighet. 
 

Det er vel sikkert slike menn som lurer på hvorfor kvinner blir ‘sure’ når de blir eldre. 

Anonymkode: c089d...c06

  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...