AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #61 Skrevet 1. september 2021 PetterKanin skrev (7 minutter siden): Nei, det vet man ikke. Det finnes noen som faktisk liker oppmerksomheten. https://www.nettavisen.no/livsstil/adferdsbiolog-jens-andreas-huseby-det-er-ikke-lurt-a-velge-en-partner-som-er-mye-penere-enn-deg/s/12-95-3423507767 Anonymkode: 3fb0b...924 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #62 Skrevet 1. september 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: https://www.nettavisen.no/livsstil/adferdsbiolog-jens-andreas-huseby-det-er-ikke-lurt-a-velge-en-partner-som-er-mye-penere-enn-deg/s/12-95-3423507767 Anonymkode: 3fb0b...924 Det forandrer fortsatt ikke sannheten i utsagnet du siterte. Anonymkode: 7e2fb...b86 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #63 Skrevet 1. september 2021 48 minutter siden, AnonymBruker said: Noen menn har så store ølmager at det ser ut som de er 9 måneder på vei. Anonymkode: 92030...f2c Noen kvinner også. Sånn er mennesker. 🤷♂️ Anonymkode: 7e2fb...b86
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #64 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): "Over dem i liga!? Vi driver da ikke å klassifiserer menneskers verdi etter deres utseende. Hvor råtne tror du vi er? Anonymkode: 7e2fb...b86 Til en viss grad gjør vi det. Eldre mannfolk som går etter yngre kvinner går etter yngre kvinner nettopp på grunn av deres utseende. De klassifiserer kvinner etter utseende. Og alle vet at yngre kvinner som oftest ikke ønsker den typen oppmerksomhet fra eldre menn. Så jo - det handler også om selvinnsikt. Når jeg blir førti-femti kommer jeg aldri til å gå etter yngre menn på den måten noen menn har gått etter meg. For meg handler det om respekt og ja - en innsikt som tilsier at det tror jeg ikke de liker. De fleste vet at for mange eldre menn prøver seg på yngre kvinner og at de fleste kvinner synes det er ubehagelig. Youth belongs to the young. Anonymkode: 595b4...6d7 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #65 Skrevet 1. september 2021 Jeg tror egentlig ikke denne tråden handler om at kvinner synes menn som er eldre eller har mage er stygge. Men de blir overrasket over at de prøver seg på dem som kanskje er slanke, yngre, mye penere e.l. Vi mennesker har jo evnen til å skille mellom hvem som er pene og mindre pene i dette samfunnet, uansett om vi ønsker å være ærlig om det eller ikke. Mange kvinner lurer nok på hvorfor menn gjør dette, nettopp fordi de selv mer sjeldent sjekker opp noen som er veldig mye penere enn dem selv. Gjennomsnittlig eller mindre pene damer sjekker sjeldnere opp smellvakre menn. Gjennomsnittlige eller mindre pene menn sjekker mye oftere opp smellvakre kvinner. Til en viss grad handler det om innsikt i et slags kulturelt skjønnhetshierarki - og i dette hierarkiet overvurderer menn seg selv. Det ser man særlig når eldre uattraktive menn går etter unge pene kvinner. Andre veien? Det skjer ikke like ofte. Man blir kanskje også litt sint, foraktfull og misunnelig, for kanskje skulle også gjennomsnittlige eller mindre pene kvinner ønske de hadde mot eller var blinde nok til å sjekke opp dritflotte menn. Anonymkode: 595b4...6d7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #66 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det finnes ingen kvinner som er over en eneste mann "i liga". Det finnes kvinner og menn som ikke passer sammen. Men en kvinne vil aldri være over en mann "i liga". Anonymkode: 64a70...923 Hahahahaha 😂😂😂 Dummeste innlegget i tråden så langt. Anonymkode: 9812f...c48 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #67 Skrevet 2. september 2021 Bleikfeite damer får seg uansett hvordan de ser ut, det er eneste forskjellen. Anonymkode: 3e2f3...bf7
ItchyBitchySpider Skrevet 2. september 2021 #68 Skrevet 2. september 2021 PetterKanin skrev (16 timer siden): De blir vel sure fordi de blir avvist. Ærlig sak det. Man kan nesten ikke bli sur når man er avvist av dame/mann som befinner seg skyhøyt over ens eget nivå. 1
ItchyBitchySpider Skrevet 2. september 2021 #69 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Tja, er det ikke en del forskning som viser at kvinner forstår sin posisjon eller regner den som litt lavere, mens menn tror seg høyere på utseendestigen enn de egentlig er? Jeg synes alle skal få prøve seg på alle, uansett utseende (ikke alder), men man kan ikke kreve at en digg dame/mann skal ville date en slask. Man må jo være litt realistisk. Anonymkode: 595b4...6d7 Ja, det finnes slik forskning. Kvinner tror i gjennomsnitt at de er styggere enn de er, derfor er det mange som trener, slanker seg, pynter seg, sminker seg. Mens menn tror i gjennomsnitt at de er mer attraktive enn de er. Forskjellene er ikke store, men statistikk er statistikk. 1
PetterKanin Skrevet 2. september 2021 #70 Skrevet 2. september 2021 ItchyBitchySpider skrev (Akkurat nå): Man kan nesten ikke bli sur når man er avvist av dame/mann som befinner seg skyhøyt over ens eget nivå. Selvsagt kan man det. Jeg kan for min del bli sur fordi det regner.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #71 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Noen kvinner også. Sånn er mennesker. 🤷♂️ Anonymkode: 7e2fb...b86 Ja, og det ser helt jævlig ut. Anonymkode: 92030...f2c
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #72 Skrevet 2. september 2021 ItchyBitchySpider skrev (6 minutter siden): Man kan nesten ikke bli sur når man er avvist av dame/mann som befinner seg skyhøyt over ens eget nivå. Du diskuterer med Kvinneguidens største kverulant. Han kommer til å kverulere videre i det uendelige. Anonymkode: 92030...f2c 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #73 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du diskuterer med Kvinneguidens største kverulant. Han kommer til å kverulere videre i det uendelige. Anonymkode: 92030...f2c Akkurat det med regn var morsomt da! Poenget er vel at man kan bli sur, men det er atferden deres som suger - de uttrykker sin surhet, og samtidig - hadde en hunkydunk avvist meg så hadde jeg tenkt jaja - det er lov å prøve seg, da, men jeg hadde jo skjønt at jeg hadde lave odds fra begynnelsen av 😄 Anonymkode: 595b4...6d7 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #74 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ja, og det ser helt jævlig ut. Anonymkode: 92030...f2c Det legger seg i hoftene, rumpa, lårene, magen og puppene hos damer. Menn får det bare rundt magen og får pupper (noe som ikke er meningen at menn skal ha). Dessuten ser tissen mindre ut når de er feite. Anonymkode: 9812f...c48 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #75 Skrevet 2. september 2021 Glad jeg er homo. Mye lettere å få seg noe, uavhengig av alder og kropp Anonymkode: 2f4c8...e8d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #76 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Glad jeg er homo. Mye lettere å få seg noe, uavhengig av alder og kropp Anonymkode: 2f4c8...e8d Ah, ja - innimellom skulle ønske jeg var lesbe. Hadde vært så deilig å slippe mann-kvinne-dynamikken. For å være ærlig finner jeg ingenting givende ved den, bortsett fra den rene tiltrekningen. Den forpestes dog av de ulike forventningene og bildene man har av hverandre. Anonymkode: 595b4...6d7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #77 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvor gamle er folk her inne? 14? Anonymkode: 058fd...754
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #78 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvorfor blir dere sure av å få avslag når dere sjekker damer? Har dere sett dere selv i speilet? Hvorfor gjør dere ikke noe med dere selv først? Det går fint an å slanke seg litt, ta litt sol og kle seg i noe annet enn klær som ser ut som dere har hentet fra en container. Anonymkode: 9812f...c48 Jeg er bleikfeit, men vasser likevel i mus. Hvorfor? Fordi jeg har masse penger og liker å vise det, og da bryr plutselig ikke damene seg om utseendet. Anonymkode: bb755...633
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #79 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvorfor blir dere sure av å få avslag når dere sjekker damer? Har dere sett dere selv i speilet? Hvorfor gjør dere ikke noe med dere selv først? Det går fint an å slanke seg litt, ta litt sol og kle seg i noe annet enn klær som ser ut som dere har hentet fra en container. Anonymkode: 9812f...c48 Selv om du tok hardt i for å sette det på spissen så er jeg enig med deg. Det er et urovekkende antall menn som er definert som feite (fedme, overvektige, u name it) Ser dette spesielt etter at jeg flyttet nordover, det er kun et fåtall menn som tenker på hva de får i seg, og aktiviteten de liker best er å sitte på diverse motoriserte kjøretøy, sommer som vinter. Tenker det er greit å ha noen kilo for mye på kroppen så lenge du faktisk er aktiv og velger å bruke beina i stedet for snøscooter og atv hver gang du skal på en rekreasjonstur. Anonymkode: f3ff0...ba5
PetterKanin Skrevet 2. september 2021 #80 Skrevet 2. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Selv om du tok hardt i for å sette det på spissen så er jeg enig med deg. Det er et urovekkende antall menn som er definert som feite (fedme, overvektige, u name it) Ser dette spesielt etter at jeg flyttet nordover, det er kun et fåtall menn som tenker på hva de får i seg, og aktiviteten de liker best er å sitte på diverse motoriserte kjøretøy, sommer som vinter. Tenker det er greit å ha noen kilo for mye på kroppen så lenge du faktisk er aktiv og velger å bruke beina i stedet for snøscooter og atv hver gang du skal på en rekreasjonstur. Anonymkode: f3ff0...ba5 Noen som ikke vet hvor tungt det er å kjøre snøscooter ser jeg. Jeg ville valgt å gå 10 av 10 ganger med mindre mye bagasje skulle medbringes. Det er mye lettere. Endret 2. september 2021 av PetterKanin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå